This page contains frequently asked questions about D.da.D W08 720p. If you are considering buying this product, you may want to read the discussion or ask more questions about D.da.D W08 720p. They will be answered by our specialists.
Dobrý den. Nikde nemohu najít zda kamera má jako součást integrovaný mikrofon. Děkuji za odpověď.
11. 11. 2020
Dobrý den,
ano, kamera disponuje integrovaným mikrofonem.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
26. 11. 2020
dobrý de koupil jsem si kameru a není otočná jak na obrázku (to strany) ale jen nahoru a dolů
16. 12. 2020
Dobrý den,
ověřili jsme u výrobce a jedná se o špatně znázorněný obrázek. Kamera se umí otáčet pouze nahoru a dolů, tak jak píšete. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
16. 11. 2020
dobrý den, je prosím kamera kompatibilní se systémem MacOs?
Děkuji, iveta
19. 11. 2020
Ano.
Přeji Vám hezký zbytek dne.
15. 11. 2020
Dobry den, podporuje kamera aj pripojenie na Android box? t.j. nie windows ale pripojenie na android zariadenie?
18. 11. 2020
Dobrý deň,
dle popisu výrobce je systém android kompatibilní.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
13. 11. 2020
Dobrý den, mikrofon se bude fungovat i přes USB?
14. 11. 2020
Dobrý den,
Ano, bude.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Jan Vlček19. 11. 2020
To není pravda, aby mikrofon fungoval, musím zapojit 3,5 mm audio jack.
David Onderka11. 11. 2020
Podporuje Win 10 ?
12. 11. 2020
Dobrý den,
ano
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
03. 05. 2021
Dobrý den, koupila jsem u vás kameru D.da.D HD 720 P W08. Kamera nejde spustit , PC jí nedokáže najít. Nikde jsme nenašli ovládací software. Můžete mi poradit? Děkuji
04. 05. 2021
Dobrý den,
mrzí mě, že u Vašeho výrobku došlo k poruše a je nutné ho reklamovat.
Jako nejrychlejší způsob vyřízení reklamace Vám doporučujeme obrátit se na autorizovaný servis. Seznam autorizovaných servisů naleznete zde.
Pokud Vám zadání reklamace přímo v autorizovaném servisu nevyhovuje, nebo není pro Vaší značku dostupný, můžete výrobek spolu s nákupním dokladem předat na naší nejbližší prodejnu a my za Vás všechno potřebné vyřídíme.
Reklamovat můžete i online, a výrobek zaslat balíkem na adresu:
Alza.cz - Reklamace
VGP Park, hala H2
Do Čertous 2658/1
193 00 Praha 9 - Horní Počernice
Do důkladně zabaleného balíku přiložte prosím kromě nákupního dokladu ještě průvodní list s popisem závady. Pokud jste zadali reklamaci online, bylo Vám vygenerováno číslo Vaší reklamace, stačí ho viditelně uvést na balík.
V případě, že budete mít jakoukoliv otázku, neváhejte nás kontaktovat na +420 225 340 111, případně můžete odpovědět na tento mail.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
zdravím, píšete, že stačí strčiť USB do PC a kamera funguje. Spravila som, ale nejde. Na obrázku a v popise píšete, že sa otáča, neotáča, je pevná ako skala. Žiadny návod v krabici nie je, kamera je hluchá, slepá, čo teraz?
Alza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.