This page contains frequently asked questions about OnePlus Buds Grey. If you are considering buying this product, you may want to read the discussion or ask more questions about OnePlus Buds Grey. They will be answered by our specialists.
Neviem načo stále beriete objednávky, keď už teraz človek čo si objednal v auguste musí čakať až do konca Novembra na novú várku, pretože sa na neho nedostalo ani 31.8. ani 15.9. Tento systém by určite potreboval nejakú zmenu.
17. 09. 2020
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Od dodavatele stále očekáváme dodání tohoto produktu.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
08. 09. 2020
Dobrý den,
můžete potvrdit, že jsou na cestě nebo je to jen odhad?
09. 09. 2020
Dobrý den,
áno sluchátka sú na ceste očakávane naskladnenie by malo byť 15.9.2020
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
27. 05. 2021
Dobrý deň, je možné počúvať aj iba s jedným sluchátkom ?
28. 05. 2021
Áno je
14. 11. 2020
Dobrý deň aké majú kodeky? Ďakujem.
15. 11. 2020
Dobrý den,
sluchátka mají SBC a AAC kodek.
Děkuji za dotaz
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
20. 10. 2020
Dobrý deň, píšete že vám príde 5ks, ak si to u vás objednám je isté že sa mi újde jeden z tých kusov do daného dátumu, alebo beriete objednávky bezohľadu na to či sa mi újdu alebo nie. Dakujem
22. 10. 2020
Dobrý den,
ano, mělo by se na Vás v pořádku dostat.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Zdeněk Řezáč24. 09. 2020
Dobrý den. Telefon One Plus Nord má tyto kodeky - Bluetooth 5.1, podpora aptX & aptX HD & LDAC & AAC. Jaké kodeky mají tato sluchátka? Děkuji.
25. 09. 2020
Dobrý den,
tyto sluchátka mají BT v5.0.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
15. 09. 2020
Dobrý den,
ještě mi nedorazil email o potvrzení/odložení naskladnění.
Můžete potvrdit, že objednávka bude prodloužena případně zrušena?
16. 09. 2020
Dobrý den,
ohledně objednávky nás prosím informujte na [email protected] s číslem dané objednávky.
Děkujeme.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
12. 09. 2020
Dobrý den dá se do sluchátek stáhnout update i bez OnePlus telefonu?
13. 09. 2020
Dobrý den, zatím to možné není. Je možné, že OP v budoucnu vydá samostatnou aplikaci.
10. 09. 2020
Dobrý deň, pri objednávke z dňa 28.8. by sa mi mali dostaviť pred tým ako sa zase po 15.9. vyčerpajú zásoby, je tomu tak?
11. 09. 2020
Dobrý den,
Toto záleží na množství objednávek a počtu kusů, které obdržíme. O vyřízení objednávky Vás budeme informovat.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Alza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.