This page contains frequently asked questions about Samsung Galaxy A5 (2016) SM-A510F. If you are considering buying this product, you may want to read the discussion or ask more questions about Samsung Galaxy A5 (2016) SM-A510F. They will be answered by our specialists.
Dobrý den,
bohužel tento druh skla nemá.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
02. 08. 2016
Dobrý deň, kedy dostane tento model update na Android 6? dnes dostal update model 2014, si asi robia srandu
11. 08. 2016
Dnes vyšiel update na Android 6 :)
11. 08. 2016
Neviem kde, u mna nic
František Teplík22. 06. 2016
Mám jen obyčejnou SIM kartu, jak seženu nano SIM kartu, aby mi zůstalo stéjné číslo. Dík Adam
24. 06. 2016
Dobrý den,
stačí se zastavit na pobočku Vašeho operátora. Buď Vám původní ustřihne nebo Vám ji vymění za jinou.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
02. 06. 2016
Dobry den, je ten telefon zablokovan na cesky operatory (vodafone, t-mobile a t.d.)? Koupil jsem tento telefon pro rodice, odvezli ho do Kazachstanu. Po zkouseni kazasske sim-karty telefon sim-kartu odmita (stejne jako tureckou nano-sim). V servisu jim rekli ze pry telefon zablokovan na pouziti konkreni site. Poprve z takovym setkam. Dekuji za odpoved.
19. 09. 2016
Dobrý den,
děkujeme za váš email.
V tomto případě je nutné nejdříve telefon aktivovat pomocí české SIM karty, stačí provést hovor či zaslat SMS z české SIM karty, následně dojde k odblokování.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Alza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.