This page contains frequently asked questions about VeryFit 2.0 Purple. If you are considering buying this product, you may want to read the discussion or ask more questions about VeryFit 2.0 Purple. They will be answered by our specialists.
Dobrý den,
jedna strana řemínku by se měla dle informací oddělat, pod ní pak je konektor přímo na nabíjení.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
01. 02. 2018
Dobrý den, náramek je po necelém roce užívání natržený a padá z ruky. Je možné zakoupit k němu nový pásek? Nikde se mi ho nepovedlo najít. Děkuji za odpověď.
Ondřej Pilát01. 02. 2018
Dobrý den, bohužel se mi náhradní náramek nedaří dohledat, takže nejspíš samostatně koupit nelze. Jediná možnost, co mě napadá, je zajít na reklamační oddělení a třeba bude možné jej zakoupit skrze servis. Ani tato metoda však není jistá.
28. 01. 2018
Dobrý den, náramek mi nejde sparovat s huawei p8 lite. V aplikaci mobil najde zařízení, ale nesparuje se.
Ondřej Pilát28. 01. 2018
Dobrý den, bohužel Vám s tímto problémem nedokážu pomoci. Tento telefon má problém se všemi fit náramky.
09. 01. 2018
Dobrý den, náramek se mi spároval s aplikací, základní funkce jako je čas, měření tepu atd. fungují jak mají, ale mám problém s dosahem Bluetooth, jen někdy se mi zobrazí, že přišla SMS, nebo to že mi někdo volá, hodinky nedokáží najít mobil(jen když jsem asi necelý metr od něj)... mobil Honor 6A, jen se chci zeptat jestli je to u hodinek běžné, nebo jestli je mám vrátit...
Radmila Štrohalmová09. 01. 2018
Dobrý den, děkuji za váš dotaz. Doporučuji vyzkoušet hodinky i na jiném telefonu. Pokud ani potom nebudete s výrobkem spokojena, můžete jej vrátit. Hezký den.
29. 04. 2017
Dobrý den, zobrazuje se i aktuální čas? (Hodiny)
Vladimír Michael Šída30. 04. 2017
Ano
21. 02. 2017
Dobry den,
chci se zeptat, daji se na naramku prichozi sms cist nebo mi jen blikne hlaska ze nejaka prisla...
Dekuji.
22. 02. 2017
Dobrý den, číst zprávy se nedají.
12. 03. 2018
Oprava. Zpráva se dá precist. 😊
10. 05. 2017
Dobrý den, mám dotaz ohledně náramku. Nejde párovat s telefonem (Samsung A5 - 2016) a nereaguje na pohyby prstem, jediné, co se mi ukazuje je čas. Mám náramek reklamovat? A při zadání Veryfit 2.0 na Google se pod tímto označením ukazuje úplně jiný model, než je tento, jak je to možné?
12. 05. 2017
Dobrý den,
dakujeme za Vas email, urcite sa zastavte na nasej najblizsej predajni kde Vas problem vyriesime, ospravedlnujeme sa za vzniknute komplikacie.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
07. 05. 2017
dobry den chci ze zeptat zda hodinky meri i tep
09. 05. 2017
Dobrý den,
Ano hodinky disponují i funkcí pro měření tepu.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Alza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.