V roce 2015 a 2016 již dvakrát vyslovili spotřebitelé Alze svou nejvyšší důvěru v oblasti prodeje elektra. V širokém celonárodním průzkumu se hodnocení zúčastnily tisíce českých spotřebitelů. Díky tomuto marketingovému mapování nákupních preferencí se tak každoročně dozvídáme, kterým značkám zákazníci nejvíce věří. Jsme napnutí a věříme, že se ani letos důvěryhodnost naší značky nezměnila. V roce 2017 by pak byla Alza.cz, již potřetí v řadě, vyhodnocena jako Nejdůvěryhodnější značka v kategorii „Prodejce elektra“.
Marketingový průzkum v České republice probíhá ve spolupráci s výzkumnou agenturou STEM/MARK u 4 tisíc spotřebitelů. Anketa mezi českými zákazníky zaznamenává jejich názory v rozmezí letních a podzimních měsíců roku 2017.
V každé z kategorií se vždy stává vítězem pouze jedna nejdůvěryhodnější značka. Od listopadu 2017 až do října 2018 budou mít ti nejlepší možnost užívat logo Nejdůvěryhodnější značka. Bonusem pak bude také marketingová a obchodní podpora.
Galavečer s vyhlášením výsledků průzkumu Důvěryhodné značky se koná 9. listopadu 2017 v kostele sv. Anny v Praze. Při slavnostním vyhlášení vítězů se sejdou rovnou 2 stovky VIP profesionálů z oblasti marketingu i obchodu.