Zatáhněte ruční brzdu a zařaďte jedničku nebo zpátečku. U automatu zařaďte P. Nyní povolte šrouby o půl otáčky. Vsuňte hever pod kolo – značky na bočním prahu auta vám ukáží, kam jej umístit. Nadzvedněte auto lehce nad povrch.
Hevery a podpěry KlíčeZatáhněte ruční brzdu a zařaďte jedničku nebo zpátečku. U automatu zařaďte P. Nyní povolte šrouby o půl otáčky. Vsuňte hever pod kolo – značky na bočním prahu auta vám ukáží, kam jej umístit. Nadzvedněte auto lehce nad povrch.
Hevery a podpěry KlíčePopadněte klíč na kola nebo ještě lépe rázový utahovák a vyšroubujte šrouby (nejlépe do kříže po 2-3 otáčkách). Kolo sundejte a položte ho pod auto.
Klíče Rázové utahovákyNasaďte nové kolo. Pozor! Šipka na dezénu směrových pneumatik musí mířit po směru jízdy. Kolo přišroubujte, ale nedotahujte. Vytáhněte vyměněné kolo zpod auta a spusťte vůz na zem. Pořádně dotáhněte šrouby. Profíci použijí momentový klíč.
Pneumatiky Momentové klíče Kryty kolPomocí měřiče tlaku zkontrolujte správné nahuštění pneumatik. A kde je třeba, dohustěte kompresorem. Má-li vaše auto nepřímý systém měření tlaku (TPMS), resetujte po dohuštění nastavení systému.
Měřiče tlaku KompresoryŠkodí jim slunce, vlhkost, ale hlavně nerovnoměrné zatížení. Díky správnému skladování vydrží pneumatiky ve skvělé formě do další sezony. Je proto vhodné kola uskladnit na stojanu a ideálně je ještě ochránit obalem.
Stojany a obaly na pneumatiky