Pánské parfémované vody mají nejintenzivnější aroma hned po pravých parfémech. Nejlépe se tak hodí jako jemnější vůně ke slavnostním příležitostem než pro každodenní použití. Jak si nejlépe vybrat?
Nejlepší vůně pánské parfémované vody se pro každého liší
Tu nejlepší vůni pánské parfémované vody nemůžeme jen tak určit. Pro každého muže se hodí vůně jiná a každý chce také jinak působit na okolí. Pojďme se podívat, co o muži vypovídají nejčastější vůně parfémovaných vod.
Typ vůně
Na jakou příležitost
Charakteristika
Dřevitá
Pro běžný den i na večer
Tóny cedrového, santalového, růžového dřeva, pačuli aj.
Orientální
Na večer a zimní období
Výraznější, kořeněná vůně, často v ní najdete aroma vanilky, ambry, pižma aj.
Aromatická
Pro běžný den i na večer
Vůně protkána dřevitými i citrusovými tóny.
Citrusová
Pro běžný den i dny, kdy jste hodně aktivní
Typické je lehce nahořklé, ale osvěžující aroma citrónu, pomeranče, limetky, bergamotu aj.
Květinová
Pro běžný den i do společnosti
Typické je aroma růže, konvalinky, hyacintu, pomerančových květů, jasmínu aj.
Ovocná
Pro běžný den i na letní dny
Aroma broskve, ananasu, meruňky, černého rybízu, jablka apod.
Kožená
Převážně do společnosti
Velmi unikátní a výrazná rodina vůní, časté je aroma kouře, kadidla, tabáku, ale i dřeva.
Chypre
Kdykoliv chcete udělat dojem, působit sebejistě
Speciální typ vůní původem z Francie typický výrazným citrusovým a mechovým, zkrátka přírodním aroma.
Objem flakónu pánské parfémované vody vybírejte na jistotu
Nevíte, jak vybrat ideální objem pánské parfémované vody? Pokud ještě vůni úplně neznáte a nevíte, bude-li pro vaši osobnost sedět, kupte si menší objemy třeba okolo 50 ml. Pokud už s vybranou vůní máte zkušenosti a chcete ji využívat delší dobu, větší flakón se vždy z finančního hlediska vyplatí více.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.