Obnovit stránku

Bezpečnost a podvody

Jak postupovat v případě podvodu na e-shopu

Pokud máte podezření, že jste se stali obětí podvodu při nákupu na e-shopu, doporučujeme postupovat podle následujících kroků:

  1. Kontaktujte naše call centrum pro storno zakázky
  2. Kontaktujte svou bank
    • Pokud jste platili kartou, můžete požádat o reklamaci platby (tzv. chargeback).
    • Informujte se u své banky o možnostech vrácení peněz.
  3. Podání trestního oznámení
    • Pokud se jedná o podvodné jednání, podejte trestní oznámení na Policii ČR.
    • Nejbližší policejní stanici můžete vyhledat na webu https://www.policie.cz/
    • Připravte si veškeré podklady: potvrzení objednávky, komunikaci s e-shopem, údaje o platbě.
 Podvody na internetu   Stahujeme z prodeje 

Zkuste naše cookies

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB03