Obnovit stránku

S čím potřebujete poradit?

Zboží Objednávky a platby Reklamace a vrácení zboží Služby Ostatní

Nejčastější otázky a odpovědi

Kdy dorazí moje objednávka?

V sekci Moje Alza naleznete v detailu každé objednávky aktuální předpokládaný čas doručení a současně i informaci, kde se váš balíček zrovna nachází. Vaší objednávku můžete sledovat i v naší aplikaci Alza.

Změna objednávky nebo její prodloužení

Přihlaste se prosím do sekce Moje Alza a zadejte číslo objednávky, která vás zajímá. Přímo v detailu objednávky uvidíte veškeré úpravy, které jsou s ohledem na stav objednávky ještě možné. V případech, kdy je vaše objednávka již u dopravce, lze změny ohledně doručení řešit přímo s dopravcem. V nezbytných případech, kdy změnu již neumožňujeme, doporučujeme zrušení objednávky a vytvoření objednávky nové (např. na jinou adresu apod.).

Jak mohu prodloužit vyzvednutí objednávky v AlzaBoxu nebo na prodejně?

Pokud máte vaši objednávku v AlzaBoxu nebo na některé z našich poboček, vyzvednutí si můžete snadno prodloužit ve vašem zákaznickém účtu Moje Alza v sekci Moje objednávky. Zde stačí kliknout na tlačítko "Prodloužit objednávku".

Mám v objednávce elektronické zboží, kde ho najdu?

Elektronické zboží vám připravíme v sekci Moje Alza - Moje knihovna ihned po zaplacení objednávky. Vytvoření obsahu může trvat několik minut od přijetí platby. Toto zboží také naleznete v naší aplikaci Alza v sekci Moje Knihovna.

Jak stornovat objednávku?

Objednávku lze stornovat v sekci Moje Alza v podrobnostech dané objednávky, pomocí tlačítka "zrušit objednávku". V případě, že byla objednávka uhrazena, peníze Vám vrátíme automaticky na váš účet (může být k datu vašeho nákupu - záleží na vaší bance).

Zaslání faktury nebo dobropisu

Elektronické verze dokladů je možné získat po přihlášení v sekci Moje Alza. Všechny námi vystavené doklady zároveň obsahují všechny náležitosti dané zákonem a je možné je zaúčtovat.

Vrácení platby

O vrácení platby se v případě zrušení objednávky, nebo vrácení zboží, postaráme automaticky do 3 pracovních dnů. V případě online platby kartou vracíme částku k datu vašeho nákupu (záleží na vaší bance). O vrácení Vás informujeme prostřednictvím e-mailu.

Jak mohu zboží vrátit?

Moje Alza naleznete v sekci Reklamace a vrácení - nová reklamace, kde naleznete všechny zakoupené produkty. Zde můžete vybrat jednu z variant a následovat instrukce. Takto vše vyřešíme nejrychleji. Pokud jste špatně vybral/a a chcete nerozbalené zboží do 14 dnů od zakoupení vrátit, vyberte možnost "Vrátit". Pokud se zboží používalo a objevila se závada, vyberte možnost "Reklamovat". Pokud je zboží poškozené nebo nekompletní, vyberte možnost "Dodáno poškozené/nekompletní/jiné" a výměnu nebo doplnění chybějících částí tak s vámi vyřešíme co nejrychleji. Samozřejmě také můžete vrátit produkt v dané lhůtě (spolu s prodejním nebo přepravním obalem) na našich prodejnách.

Jak mohu reklamovat vadný nebo nefunkční produkt?

Pokud se u zakoupeného produktu objevila závada či zcela nefunguje, v Moje Alza snadno a rychle vytvoříte reklamaci. Na stejném místě si také vyberete, jak nám zboží předáte.

Jak řešit poškozenou, nebo nekompletní zásilku?

Moje Alza naleznete v sekci Reklamace a vrácení - nová reklamace, kde naleznete všechny zakoupené produkty. Zde můžete vybrat jednu z variant a následovat instrukce. Takto vše vyřešíme nejrychleji. Pokud jste špatně vybral/a a chcete nerozbalené zboží do 14 dnů od zakoupení vrátit, vyberte možnost "Vrátit". Pokud se zboží používalo a objevila se závada, vyberte možnost "Reklamovat". Pokud je zboží poškozené nebo nekompletní, vyberte možnost "Dodáno poškozené/nekompletní/jiné" a výměnu nebo doplnění chybějících částí tak s vámi vyřešíme co nejrychleji. Samozřejmě také můžete donést poškozený produkt (spolu s prodejním nebo přepravním obalem) a vyřešit reklamaci s obsluhou na našich prodejnách.

Kdy bude vyřešena moje reklamace?

Aktuální stav vaší reklamace snadno zjistíte v Moje Alza v sekci Moje reklamace a vrácení. O postupu řešení vás také pravidelně informujeme prostřednictvím e-mailu.

Úprava registrace / oprava osobních údajů / změnit číslo ověřovací SMS

Vaše osobní údaje si můžete snadno opravit v Moje Alza nastavení svého uživatelského profilu (Moje Alza > Nastavení účtu > Můj účet).

Jak se stát členem AlzaPlus+ nebo si prodloužit členství?

Podrobné informace o této službě, včetně všech jejích výhod, naleznete na našich webových stránkách v sekci věnované AlzaPlus+. Zde zjistíte, jak se stát členem a jaké benefity vám členství přinese. Pokud již členem jste a máte zájem o prodloužení členství, můžete jej spravovat v naší Moje Alza - AlzaPlus+.

Jak zakoupit zboží na Třetinku a jak nákup funguje?

Všechny potřebné informace, podmínky i podrobný návod naleznete v článku Třetinka.

Jak si pronajmout zařízení v rámci programu AlzaNeo a jak služba funguje?

Všechny potřebné informace o službě naleznete v rozcestníku Alza Pronájem.

Kontaktujte nás

Všechny naše pobočky jsou otevřené dle standardní otevírací doby.

Zkuste naše cookies

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB02