Na této stránce najdete dotazy týkající se 1MORE Stylish Truly Wireless Headphones Gold, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu 1MORE Stylish Truly Wireless Headphones Gold teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k 1MORE Stylish Truly Wireless Headphones Gold váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý deň. Prosím vás majú tieto slúchadlá ovládanie hlasitosti?
Ondřej Hireš08. 02. 2020
Ano maji l. na pravem sluchatku hlasitost plus, na levem hlasitost minus. Pokud nefunguje staci zaktualizovat v app.
09. 02. 2020
Ďakujem. Prajem pekný deň. Repková
24. 04. 2020
Ahoj.Mel bych dotaz na podrobnejsi navod na aktualizaci. Nejak to nedavam. Dik Milos
06. 02. 2020
Tohle nejsou pecky, ale špunty.
07. 02. 2020
Dobrý den,
děkujeme Vám za podnět, již jsme opravili.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
13. 02. 2020
Potřebovala bych poradit co udělat proto aby mi hráli obě dvě sluchátka zároveň buď hraje jedno nebo druhé
14. 02. 2020
Psal jsem to dale - mel jsem ten samy problem, stazena apka z G.Play 1More Music, aktualizovan firmware, satre sparovani zruseno, sparovano znovu a vse maka jak ma byt :)
15. 02. 2020
Firmware jsem aktualizovala a zrušila párování a znovu spárovala a sluchátka jsou pořád ve stejném stavu
Petr Seman26. 04. 2020
mam to samý, akzualizoval jsem a nic , hraje jen jedno
04. 05. 2020
U iPhone 8 přes aplikaci 1more se vůbec sluchátka nepřipojí. Přes bluetooth normálně připojeno. Ale když vyndavám z krabičky, tak se sami nepřipojí ani přes bluetooth. Je to správně??
Vladimír Štourač05. 08. 2020
Teď jsem řešil stejný problém, sluchátka přestala hrát po upgradu, řešil jsem hodně možností, ale rychle k tomu podstatnému. Při párování sluchátek se nabízejí dvě možnosti, už nevím jakou variantu jsem použil, přešel jsem v aplikaci na upgrade a na podruhé se to povedlo, byl jsem ale zklamaný, hrálo jenom pravé. Zrušil jsem párování v telefonu, sluchátka dál do krabičky, zapnul hudbu na telefonu (abych se přesvědčit, že došlo k párování), vyndal jsem pouze levé a provedl párování. Otevřel jsem aplikaci a potvrdilo se, co jsem si myslel, na novou verzi se upgradovalo pouze pravé (vyšší číslo verze) levé mělo původní verzi a proto spolu nekomunikovali. Provedl jsem tedy upgrade pouze levého opět až na podruhé, ale zadařilo se a sluchátka opět slouží ku spokojenosti a funguje i změna hlasitosti. Snad to pomůže, vyzkoušejte než budete reklamovat
Vladimír Štourač05. 08. 2020
Teď jsem řešil stejný problém, sluchátka přestala hrát po upgradu, řešil jsem hodně možností, ale rychle k tomu podstatnému. Při párování sluchátek se nabízejí dvě možnosti, už nevím jakou variantu jsem použil, přešel jsem v aplikaci na upgrade a na podruhé se to povedlo, byl jsem ale zklamaný, hrálo jenom pravé. Zrušil jsem párování v telefonu, sluchátka dál do krabičky, zapnul hudbu na telefonu (abych se přesvědčit, že došlo k párování), vyndal jsem pouze levé a provedl párování. Otevřel jsem aplikaci a potvrdilo se, co jsem si myslel, na novou verzi se upgradovalo pouze pravé (vyšší číslo verze) levé mělo původní verzi a proto spolu nekomunikovali. Provedl jsem tedy upgrade pouze levého opět až na podruhé, ale zadařilo se a sluchátka opět slouží ku spokojenosti a funguje i změna hlasitosti. Snad to pomůže, vyzkoušejte než budete reklamovat.
27. 08. 2020
To samé - při normálním upgrade se aktualizuje jen jedno, asi by bylo lepší rovnou s tím počítat a vždy vyndat a připojit jen jedno sluchátko a aktualizovat. Možná to v návodu je, ale kdo by ho četl.
06. 10. 2020
Jsou vhodná k telefonu iPhone 7?
07. 10. 2020
Dobrý den,
Ano, jsou vhodná.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.