Na této stránce najdete dotazy týkající se + 3 roky po registraci, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu + 3 roky po registraci teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k + 3 roky po registraci váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý den, jsem asi tatar, ale kde mám získat ten TCL ID, zkoušel jsem se zaregistrovat na stránkách TCL (založit účet), ale tam to po mně chce ověřovací kod. Děkuju.
30. 11. 2023
Dobrý den,
děkuji Vám za dotaz.
TCL ID byste měl najít ve své registraci v sekci Moje knihovna - Elektronické licence.
02. 10. 2022
Dobrý den,
před 14 dny jsem koupil televizi TCL s prodloužením záruky na 5 let a zatím se mi ji nepodařilo zaregistrovat. Na odkazu Odkaz do neznáma se po zadání datumu nákupu objeví vždy hláška "Pro vybraný den není definována žádná propagace!" Jak mám tedy prodlouženou záruku registrovat?
02. 10. 2022
Odpovím si sám. Problém je ve stránkách výrobce ve spojení s prohlížečem Firefox. Zkusil jsem Chrome a v něm jsem byl s registrací úspěšný.
Zdenko12. 09. 2022
Dobrý den nejde mi aktivovát baliček tv zdarma na 6.měsíců .Stranka neexistuje.Poradite mi jak postupovat když to nabízíte na vašich stránkách.
30. 10. 2022
Dobrý den, děkuji Vám za zprávu.Prosím o prověření.Voucher se uplatňuje na stránkách Odkaz do neznáma stránka je aktivní. Přeji hezký zbytek dne
12. 09. 2022
Dobrý den nejde mi aktivovát prodloužená záruka
29. 10. 2022
Dobrý den,
děkuji za Vaší zprávu.
Poprosím popsat situaci, co přesně nejde. Můžete přiložit o screenshot nebo foto chyby přes email [email protected]. Budeme to poté dále řešit a prověřovat.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
24. 04. 2022
Dobrý den, znamená prodloužená záruka TCL, že televize má nakonec 5 let záruku a když dokoupím Alza prodlouženou záruku na 2 roky, bude mít nakonec 7 let?
Děkuju,
Růžička
25. 04. 2022
Dobrý den,
Jedná se o dvě různé věci, alza záruka je řešena pak s alzou, pokud budete mít prodlouženou záruku přímo od tcl musíte jí pak řešit přímo se servisem TCL. Tyto dvě služby se k sobě bohužel nesčítají
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Jaromír Schwarz07. 12. 2023
Televizi jsem zakoupil 23.11.2023. K registraci k prodloužení záruky jsem se dostal až 7.12.2023. Po otevření licence v mé knihovně a požadavku na zobrazení ID se zobrazí hláška, že kód nelze stahovat a že byla po zakoupení TV na mail odeslána zpráva týkající se prodloužení záruky. Mail jsem dohledal. Obsahuje mimo jiné i odkaz nazvaný "Stáhnout/Uplatnit". Odkaz mne ale vede zpět do mé knihovny a neúspěšný kruh se tak uzavře... Jak se dostat k ID ?
Jaromír Schwarz07. 12. 2023
Odpovím si sám. ID se netýká přístroje, ale je to ID registrovaného zákazníka TCL. Pro aktivaci prodloužené záruky jsem do vyžadovaného TCL ID zapsal ID z mé dřívější registrace TCL a klaplo to !
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.