Na této stránce najdete dotazy týkající se 32" TCL 32S5400AF, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu 32" TCL 32S5400AF teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k 32" TCL 32S5400AF váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobry den chtel by jsem se zeptat jake jsou podminky pro pripojeni externiho usloziste aby ho bylo mozne videt a z nej prehravat filmy. A jeste by jsem se chtel zeptat jestli umi tato televize nahravat filmy na externi uloziste?
Jan13. 03. 2023
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
Nahrávat na USB neumí, ale v přehrávání z USB je výborná, protože můžete použít nejen vestavěný přehrávač multimedií, ale můžete si z Obchodu Play pro tuto TV stáhnout velmi oblíbené a pokročilé přehrávače jako jsou například KODI nebo VLC Player. Samotný disk pak musí být ve formátování FAT32 nebo NTFS. Doporučujeme NTFS, protože tam není velikostní omezení pro soubory = můžete tedy přehrávat i velmi veliké soubory v řádech několika desítek GB.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme.
Podpora TCL je i na telefonu zde: Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
Václav Kraus04. 10. 2024
Dobrý den
Prosím TV mi v automatickem ladeni nenajde programy české televize.. Poradit jak je doladit?? Dekuji
Pokud pripojim set-top box tak se programy naladit všechny..
Jan07. 10. 2024
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace a zároveň nejsme zde schopni poradit. Je možné, že je to chyba daného kusu. K identifikaci problému ale bude potřeba více detailů, případně to technik bude muset vidět. Prosím, kontaktujte telefonicky TCL infolinku, viz níže.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme.
Podpora TCL je i na telefonu zde +420 225 341 059 (i WhatsApp), Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
Václav Chlapec26. 09. 2024
Dobrý den, hlasové ovládání nefunguje. Mohu se zeptat jak s tím naložit?
Jan27. 09. 2024
Dobrý den,
tento model nemá v sobě mikrofon a není dodáván s ovladačem, který by měl mikrofon. Řešením je přes aplikace Google Home, Google TV nebo Magiconnect v mobilu (mluví se do mobilu, který je na stejné Wi-Fi síti a ten přenáší hlasové povely do TV, případně lze zakoupit separátně chytrý ovladač s mikrofonem - https://www.alza.cz/tcl-rc802v-d6227238.htm?evt=ac , případně tento: https://www.alza.cz/tcl-rc933-d12474985.htm?evt=ac .
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme.
Podpora TCL je i na telefonu zde +420 225 341 059 (i WhatsApp), Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
19. 09. 2024
Zdravim,
jakým způsobem s televizí spaárovat např. Bluetooth sluchátka?
Jan20. 09. 2024
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
Je to v menu v řádku Dálkové ovladače a příslušenství. Na straně sluchátek je také nutné je dát do režimu párování.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme.
Podpora TCL je i na telefonu zde +420 225 341 059 (i WhatsApp), Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
05. 08. 2024
Dobry den, aky je prosim rozdiel medzi 32" TCL 32S5400A a 32" TCL 32S5400AF ?
Jan05. 08. 2024
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
Model s AF na konci má FullHD rozlišení. 32" model s A na konci má HD Ready rozlišení.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme.
Podpora TCL je i na telefonu zde: Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
02. 08. 2024
Dobrý den. Lze na tomto typu TV přijímat signál Skylink přes satelit.
Děkuji za odpověď.
Zeman
04. 08. 2024
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Ano, na tomto typu by to mělo přijímat signál přes Skylink satelit.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
17. 07. 2024
Prosím nevíte někdo dobu odezvy u této TV tcl-32s5400af?
Jan19. 07. 2024
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
Odezvy jsou různého typu. Tato TV má gtg odezvu 6.5ms a input lag dost záleží na typu signálu. Máme uvedeno 5ms v Game Modu. U hraní by tedy uživatel odezvu vstupu neměl takřka vůbec pociťovat.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme.
Podpora TCL je i na telefonu zde +420 225 341 059 (i WhatsApp), Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
21. 05. 2024
Dobrý den, je možné do televize vložit Skylink kartu? Je pro to potřeba nějaké extra příslušenství a jaké?
Jan22. 05. 2024
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
Ano, je to možné. Nově Skylink již distribuuje jen CAM803 typ modulu. https://www.alza.cz/dekodovaci-modul-skylink-cam803-s-ucastnickou-kartou-d7298728.htm?o=1 . Jeho výhodou je to, že se již do něj nemusí vkládat účastnická karta, protože ten modul sám o sobě ji již obsahuje. Pouze tedy ten modul se vkládá do slotu v TV.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme.
Podpora TCL je i na telefonu zde +420 225 341 059 (i WhatsApp), Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
Libor Bordovsky08. 04. 2024
Dobrý deň, ako odstrániť spomalený system, dlhá odozva na ovládač ci v menu alebo konkrétne v programoch, po troch mesiacoch používania padá netfix, skyshowtime, ako keby nemalo dostatočnú pamäť. ako odstrániť, stratil som niečo očakávať od televízora tejto značky
01. 06. 2024
Výrobca by už mohol priznať, že 1 GB pamäte je nedostatočné pre použitie AndroidTV alebo GoogleTV. Už pred desiatimi rokmi to bolo málo, a nie ešte v roku 2024. Na tomto by sa nemalo šetriť, pretože to len spomaľuje beh aplikácií. Aj úložisko menšie ako 2-3 GB je tiež nedostatočné, pretože systém nemôže dokončiť ani väčšiu aktualizáciu kvôli nedostatku úložiska. Kým výrobca na tomto nezmení, vždy budú problémy s rýchlosťou systému.
20. 04. 2024
Dobrý den,
pokud se zařízení nechová dle předepsaných vlastností a fungování je v rozporu s návodem, doporučuji zboží reklamovat.
Stejně tak, pokud zařízení přestalo kompletně fungovat.
To lze u prodejce, výrobce nebo v autorizovaném servisu.
Ing. Richard Holečka14. 04. 2024
Dobry den pan Libor, podarilo sa vam nieco zistit? Tiez mam problem s obcasnymi spomaleniami. Podla reakcii na FB, ludia s podporou TCL nie su spokoni.
Libor Bordovsky14. 04. 2024
nie, nic mi neporadili, iba reštart ktorý nepomohol, ide na reklamáciu
Libor Bordovsky14. 04. 2024
podpora mi povedala že mám spraviť reštart, žiaľ to nepomohlo, mam nainštalované len dve aplikácie a to netfix a skyshowtime, po 10 minútach mi padne program do základnej obrazovky, o tom ze je to spomalené ani nehovorím, ide na reklamáciu, pokiaľ sa bude dat tak už televízor tejto značky nechcem,
Jan10. 04. 2024
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace. Prosím, kontaktuje infolinku ohledně podpory.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme.
Podpora TCL je i na telefonu zde +420 225 341 059 (i WhatsApp), Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
01. 03. 2024
Dobrý den jde k této televizi připojit PlayStation 5 předem děkuji za odpověď
Jan01. 03. 2024
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
Ano, připojíte bez obav pomocí HDMI a zahrajete si až v 1080p@60Hz.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme.
Podpora TCL je i na telefonu zde +420 225 341 059 (i WhatsApp), Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.