Na této stránce najdete dotazy týkající se 32" TCL 32S5400AF, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu 32" TCL 32S5400AF teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k 32" TCL 32S5400AF váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobry den chtel by jsem se zeptat jake jsou podminky pro pripojeni externiho usloziste aby ho bylo mozne videt a z nej prehravat filmy. A jeste by jsem se chtel zeptat jestli umi tato televize nahravat filmy na externi uloziste?
Jan, TCL Expert,13. 3. 2023
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
Nahrávat na USB neumí, ale v přehrávání z USB je výborná, protože můžete použít nejen vestavěný přehrávač multimedií, ale můžete si z Obchodu Play pro tuto TV stáhnout velmi oblíbené a pokročilé přehrávače jako jsou například KODI nebo VLC Player. Samotný disk pak musí být ve formátování FAT32 nebo NTFS. Doporučujeme NTFS, protože tam není velikostní omezení pro soubory = můžete tedy přehrávat i velmi veliké soubory v řádech několika desítek GB.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme.
Podpora TCL je i na telefonu zde: Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
Karel Bednařík,13. 4. 2025
dobrý den,je tato tv kompatibilní pro oneplay? děkuji
Jan, TCL Expert,14. 4. 2025
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
Ano, TCL Google TV / Android TV jsou na aplikace nejbohatší systémy. OnePlay je mezi podporovanými aplikacemi.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme. Podpora TCL je i na telefonu zde +420 225 341 059, Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
Zákazník,26. 3. 2025
Dobry den, je moznost opakovaneho prehravani jednoho videa z USB flashky?
Jan, TCL Expert,27. 3. 2025
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
Ano, je to možné v rámci předinstalovaného přehrávače médií. Dokonce lze nahrát i video do paměti TV v rámci obchodního režimu a prezentovat to okamžitě po zapnutí TV v maximálním možném jasu obrazovky.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme. Podpora TCL je i na telefonu zde +420 225 341 059, Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
Zákazník,17. 1. 2025
dobrý deň, dá sa na TV TCL 32S5400AF nainštalovať aplikácia UPC TV?
Jan, TCL Expert,18. 1. 2025
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
Ano, Google TV / Android TV jsou na aplikace nejbohatší systémy. UPC TV je podporovaná aplikace.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme. Podpora TCL je i na telefonu zde +420 225 341 059, Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
Zákazník,17. 12. 2024
Dobrý deň dá sa do TV
32" TCL 32S5400AF zasunúť karta skylink irdeto klasická aká sa zasúva do set top boxu ? Ďakujem za odpoveď.
Jan, TCL Expert,17. 12. 2024
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
Ano, dá se zasunout karta v modulu, případně rovnou CAM803 modul, který již nepotřebuje kartu.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme. Podpora TCL je i na telefonu zde +420 225 341 059, Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
Zákazník,30. 11. 2024
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaká je odezva obrazu, kdybych chtěl k televizi připojit ps4. Původně jsem hledal 4K kvalitu, ale nenašel jsem 4K TV s menší šířkou (okolo 70 cm). Děkuji mockrát.
Jan, TCL Expert,1. 12. 2024
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
Odezvy jsou různého typu. Tato TV má gtg odezvu 6.5ms a input lag dost záleží na typu signálu. Máme uvedeno 5ms v Game Modu. U hraní by tedy uživatel odezvu vstupu neměl takřka vůbec pociťovat.. V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme. Podpora TCL je i na telefonu zde +420 225 341 059, Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
Zákazník,31. 10. 2024
Dobrý den, je tato televize kompatibilní s O2 TV? Děkuji
Jan, TCL Expert,1. 11. 2024
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
Ano, O2 TV na ní funguje.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme.
Podpora TCL je i na telefonu zde +420 225 341 059 (i WhatsApp), Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
Zákazník,26. 10. 2024
Dobrý deň!
I napriek dvom odpovediam, týkajúcich sa otázky zákazníka ohľadom možnosti vypnutia svetla indikujúceho Stand by, ani ja neviem nájsť možnosť jeho vypnutia na tv 32S5400AF.
Ďakujem za odpoveď.
Jano T.
Radek Chmela,1. 1. 2025
Ahoj,
kouzlo je v tom, že je nutné vstoupit do nastavení přes tlačitko nastavení na ovladači, které otevírá možnosti nastavení TV jako takové (nikoliv nastavení Android systému). Tam po-té najít "rozšířené možností -> Stavová LED".
R.
Expert Alza.cz,29. 10. 2024
Dobrý den,
Pro vypnutí světla indikujícího Stand by na televizi 32" TCL 32S5400AF můžete postupovat následovně: Na dálkovém ovladači stiskněte tlačítko "Menu" nebo "Settings" (Nastavení). V menu vyberte možnost "Systém" nebo "Nastavení systému". Vyhledejte možnost "LED indikátor" nebo "Stand by světlo". Vypněte tuto funkci nebo nastavte na "Off".Pokud se vám nedaří tuto možnost najít, doporučuji nahlédnout do uživatelské příručky televize nebo kontaktovat zákaznickou podporu TCL pro další asistenci.
Přeji krásný zbytek dne.
Jan, TCL Expert,28. 10. 2024
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
Najdete to v části menu Systém - rozšířené možnosti - Stavová kontrolka LED u TV.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme.
Podpora TCL je i na telefonu zde: Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
Zákazník,28. 10. 2024
Ďakujem!
Podarilo sa. Háčik bol v tom, že menu v Slovenskom jazyku túto možnosť neponúka. Angličtina, Čeština....áno.
S pozdravom JanoT.
Václav Kraus,4. 10. 2024
Dobrý den
Prosím TV mi v automatickem ladeni nenajde programy české televize.. Poradit jak je doladit?? Dekuji
Pokud pripojim set-top box tak se programy naladit všechny..
Expert Alza.cz,13. 10. 2024
Děkuji za váš dotaz. Pokud automatické ladění programů České televize na vaší televizi nefunguje, ale s připojeným set-top boxem se programy naladí, může být problém v nastavení televizoru nebo v signálu. Zde je několik kroků, které můžete vyzkoušet:1. **Zkontrolujte anténní připojení**: Ujistěte se, že je anténa správně připojena k televizoru a že je v dobrém stavu.2. **Ruční ladění**: Zkuste ruční ladění kanálů. V menu televizoru by měla být možnost ručního ladění, kde můžete zadat frekvence kanálů České televize.3. **Aktualizace softwaru**: Ujistěte se, že váš televizor má nejnovější aktualizaci softwaru. Někdy může aktualizace vyřešit problémy s laděním.4. **Servisní reset**: Pokud nic z výše uvedeného nepomůže, můžete zkusit servisní reset, jak je popsáno v dokumentech. To může obnovit tovární nastavení a vyřešit případné softwarové problémy.Pokud problém přetrvává, doporučuji kontaktovat podporu TCL.
Jan, TCL Expert,7. 10. 2024
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace a zároveň nejsme zde schopni poradit. Je možné, že je to chyba daného kusu. K identifikaci problému ale bude potřeba více detailů, případně to technik bude muset vidět. Prosím, kontaktujte telefonicky TCL infolinku, viz níže.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme.
Podpora TCL je i na telefonu zde +420 225 341 059 (i WhatsApp), Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
Václav Chlapec,26. 9. 2024
Dobrý den, hlasové ovládání nefunguje. Mohu se zeptat jak s tím naložit?
Dobrý den,
tento model nemá v sobě mikrofon a není dodáván s ovladačem, který by měl mikrofon. Řešením je přes aplikace Google Home, Google TV nebo Magiconnect v mobilu (mluví se do mobilu, který je na stejné Wi-Fi síti a ten přenáší hlasové povely do TV, případně lze zakoupit separátně chytrý ovladač s mikrofonem - https://www.alza.cz/tcl-rc802v-d6227238.htm?evt=ac , případně tento: https://www.alza.cz/tcl-rc933-d12474985.htm?evt=ac .
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte i nadále obracet zde nebo na Facebooku TCL - Odkaz do neznáma , kam Vás i srdečně zveme.
Podpora TCL je i na telefonu zde +420 225 341 059 (i WhatsApp), Odkaz do neznáma nebo na mailu [email protected].
S pozdravem
TCL Czech
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.