Na této stránce najdete dotazy týkající se 43" Philips 43PUS7506, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu 43" Philips 43PUS7506 teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k 43" Philips 43PUS7506 váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý den, všude se píše že televize má HDR i dokonce samotná televize mi ukazuje nápovědu že si mohu nastavit HDR ale kdekoli jsem se v nastavení podíval tak nemůžu tuto funkci najít. Neví někdo kde může být problém?
Michal09. 01. 2022
Dobrý den, podpora HDR formátů je pro všechny vstupy - živé TV vysílání, aplikace (Netflix, YouTube), HDIM a USB. Pokud video obsahuje HDR signál, televizor HDR oznámí informačním banerem, v nastavení obrazu je pak možné použít přednastavené volby pro HDR či si obraz upravit. Pokud není přítomen HDR signál, nelze nijak HDR nastavit. Hezký den.
16. 04. 2022
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli jde to této televize nainstalovat aplikace HBO Max a Spotify.
Děkuji
Michal17. 04. 2022
Dobrý den, aplikace nejsou pro tento model dostupné. Hezký den.
27. 03. 2022
Dobrý den, mam dotaz ohledně teto televize, jestli podporuje bezdrátovou myš, protože jsem jí koupil, ale funguje jen z části, na zbytek se musí používat ovladač a to je fakt strašný. Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Oto Butter
Michal28. 03. 2022
Dobrý den, podpora bezdrátové myši/klávesnice je pouze u některých aplikací, při zadávání textu a přihlašovacích údajů. Jinak je nutné používat ovladač. Hezký den.
13. 03. 2022
Dobrý den, má tato TV vstup pro SCART ? pro připojení PlayStation.
Dobrý den, v popisku se píše o možnosti připojení s Amazon Alexou, ale zdá se, že to nejde. V aplikacích TV není k tomu určená aplikace. Ani přes mobilní aplikace nebo přes skilly v Alexa aplikaci se mi to nepodařilo propojit. Poradíte?
Děkuji za radu nebo odpověď.
Michal02. 03. 2022
Dobrý den, asistent Alexa byl zrušen, TV nedostala certifikaci od Amazon Alexa. Taktéž byl Amazonem stažen "skill" pro tento model. Požádal jsem Alza o opravu popisu a odstranění informace o Alexa. Omlouvám se za komplikace. Hezký den.
23. 02. 2022
dobrý den, nefunguje červené tlačítko, čím to může být, předtím fungovalo krátce?
24. 02. 2022
Dobrý den,
Odporúčame dať produkt na reklamáciu poprípade do servisu.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
09. 02. 2022
Dobrý den. jde na této televizi seřadit stanice podle svého?
Michal09. 02. 2022
Dobrý den, ano, pro seřazení kanálů je to seznam oblíbených kanálů, kde lze jednotlivé kanály řadit, přejmenovat či zamknout. Hezký den.
David Chabr07. 02. 2022
Dobrý den,
televize se mi často /1x denně/ sama vypne a hned zapne.
Mám ji na wifi připojení, ale sít je stabilní.
Provedl jsem všechny doporučené věci-aktualizaci softwaru+ znovu instalovat. Současně nemám žádné flaschky zapojené do usb.
V čem by mohl být problém?
Děkuji
Michal08. 02. 2022
Dobrý den, obraťte se prosím na servisní oddělení. Hezký den.
03. 02. 2022
Dobrý den,
tato televize vidím, že už nemá cinch výstup na audio.
Nemůžu poškodit televizi, když zapojím do jack výstupu televize kabel jack- 2x cinch a toto následně do zesilovače mého audia?
Děkuji
Michal04. 02. 2022
Dobrý den, obecně by problém být neměl, sluchátkový výstup má impedanci 100Ohm. Alternativně lze použít převodník z optiky na CINCH. Hezký den.
Petr Doležal30. 01. 2022
dobrý den, mám dotaz zdali televize umožňuje stažení další aplikace např. o2tv, v návodu jsem nenašel postup.
Michal31. 01. 2022
Dobrý den, aplikace jsou dostupné pouze v galerii aplikací. O2TV ani další IPTV aplikace nejsou pro tento model dostupné. Hezký den.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.