Na této stránce najdete dotazy týkající se ADATA HD330 HDD 1TB modrý, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu ADATA HD330 HDD 1TB modrý teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k ADATA HD330 HDD 1TB modrý váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Ten Disk má kapacitu 1TB, alebo 4TB. Lebo v paramatroch je napísané 4TB, ale podľa názvu sa zdá, že by mal mať kapacitu 1TB.
David Mašek15. 08. 2018
Dobrý den,
ano jedná se o 1 Tb disk, který budeme mít skladem 16.8.2018.
Bohužel z toho důvodu ještě není možnost vybrat si disk v rollovacím menu s kapacitou 1 Tb a je zde zobrazena pouze 4 Tb verze.
marian glatzner06. 11. 2018
3 mesiace neskôr a stále je tam tá chyba!
26. 10. 2018
Dobry den, uz ho asi naskladnene mate, ubehli 3 mesiace a stale to tak mate zobrazene.
22. 10. 2018
Dobrý deň,
v popise je napísané, že disk má záruku 3 roky od výrobcu no pod základnými parametrami máte napísané "Záruka 24 mesiacov".
Akú má teda záruku?
David Mašek03. 11. 2018
Dobrý den,
u nás máte standardní záruku 2 roky a následný rok je záruka přímo u výrobce.
22. 01. 2023
Dobry den mám starší PC USB 2,0 půjde to tam taky
29. 01. 2023
Dobrý den,
ano bude fungovat, ale stratite funkcie usb3.0
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
02. 03. 2023
Které funkce ztratím připojením k USB2 portu?
02. 12. 2021
Dobrý den, dá se použít k notebooku HP 14-dg0003nc? Děkuji
13. 12. 2021
Dobrý den,
disk lze použít se všemi notebooky s USB portem.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
25. 11. 2021
Dá se připojit i k mobilu?
06. 12. 2021
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz, bohužel nedá.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Jaroslava Novotná14. 11. 2021
dobrý den, zakoupila jsem si externí disk .
ADATA HD330 HDD 1TB červený.
Provedla jsem vše dle návodu tj. stažení a instalace doporučeného sw.
Po připojení k TV je disk neviditelná, jako by neexistoval.
V PC je vše ok, prosím o informaci.
děkuji
17. 11. 2021
Dobrý den,
ideálně prozkoumat návod k TV, jaké podporuje disky a hlavně jaký souborový systém, může třeba vyžadovat naformátování na FAT32, což je starší souborový systém, popřípadě může mít omezení na kapacitu, apod.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
12. 03. 2022
Dobrý den, tento disk mám v černé a na TV mi normálně funguje, tak jsem koupila jestě jeden v červené barvě a ten nefunguje. Jak je to možné když by měli být stejné?
02. 03. 2023
Barva zřejmě nebude ten hlavní důvod nefunkčnosti disku připojeného k TV. Disk, který hodláte připojit k TV, je nutno naformátovat jako FAT32 a použil bych disk maximálně 500GB velký. S některými většími disky mají starší TV problém.
16. 09. 2021
Dobrý den,
je možné hard disk připojit rovnou k telefonu? Aby bylo možné přímo z telefonu zálohovat fotky a videa.
Díky
20. 09. 2021
Dobrý den,
děkuji za dotaz, dle našich informací nebude kompatibilní.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
18. 09. 2021
Jinak HDD od ADATA nedoporucuji. Mam s nim neblahe zkusenosti.
18. 09. 2021
Myslim ze to nebude mit stavu aby to disk rozjelo. Telefony nikdy neutahli ani flasku, natoz pak externi disk...
Dobrý den,
obecně od určité verze systému v PS fungují všechny externí disky, takže pokud udržujete systém aktualizovaný, tak by neměl mít problém s žádným. Musíte ho v nastavení PS naformátovat jako první.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Ondřej Krejčí04. 04. 2021
Dobrý den,
před 5 měsíci jsem si u Vás zakoupil disk. Provedl pár zápisů a teď se mi disk načte zobrazí složky, soubory v rootu, ale při pokusu o další čtení, kopírování vyletí chyba: "Žádost se nezdařila z důvodu závažné chyby hardwarového zařízení". Jaká je možnost opravy kromě mazání partyčny a formátování abych neztratil data před reklamací?
05. 04. 2021
Dobrý den,
děkuji za dotaz. Doporučím zkusit defragmentantaci. Jinak bohužel budou data ztraceny nebo to bude nákladné. Bez diagnostiky v servisu při reklamaci nejde zjistit co je to za problém a nedá se zaručit že tam data zůstanou.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
02. 03. 2023
Defragmentací nabořeného disku opravdu napravím škody? Zajímavé. Spíš bych na disk moc nesahal a snažil se vyčíst z něj, co jde. Existují utilitky pro záchranu dat. Např. Recuva apod.
Ale já dělám s IT jen nějakých 25 roků. :-)
Jiří Jirásek25. 12. 2020
Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat. Nahrál jsem na tento disk filmy, ale na jedné televizi mi to tento disk ani nenajde, ale na druhé bez problémů i to přehrává. Můžete mi poradit?
Díky.
Věra Ochmanová26. 12. 2020
Dobrý den,
bohužel s tímto Vám neporadím, disk používám pouze pracovně.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.