Na této stránce najdete dotazy týkající se Amazfit GTS 2e Obsidian Black, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Amazfit GTS 2e Obsidian Black teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Amazfit GTS 2e Obsidian Black váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
dá se najít nějakej jinej displej, než těch pár co tam je?
Adam Rollinger27. 03. 2022
V aplikaci Zepp přes spárovaný telefon, tam jich je spousta.
12. 04. 2022
Kde přesně tam, prosim, to najdu? Díky
jaroslav jurík06. 12. 2021
ANO
12. 10. 2021
Dobrý den,
s tímto dotazem prosím kontaktujte Xiaomi experta na stránce produktu.
Děkuji za pochopení.
22. 02. 2022
Dobrý den, chtěl bych se zeptat je možné telefonovat přes tyto hodinky děkuji předem za odpověď
Adam Rollinger27. 03. 2022
Ne. telefonovat jde pouze s verzí gts2, gts3
23. 02. 2022
Dobrý den,
ne hodinky nepodporují telefonování.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
02. 02. 2022
Dobrý den, rad bych se zeptal zda materiál použitý na zapínání řemínku je také slitin hliníku, popřípadě zda v této slitině není použit nikl...? Předem vám děkuji za odpověď. S přáním příjemného dne...:)
04. 02. 2022
Dobrý den,
výrobce bohužel přesnou informaci o složení spony nikde neuvádí. Jedná se však o kovovou sponu, může tedy obsahovat stopy niklu.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
26. 01. 2022
Dobrý deň, chcem sa spýtať, z ničoho nič sa mi prestali ukazovať notifikácie z telefónu na hodinkách. Zo žiadnych nastavených aplikácií. Pozerala som aj v aplikácii, či mám povolené upozornenia a mám, len mi tam píše: "Notifikačná služba nie je k dispozícii. Skúste znova zapnúť povolenie pre čítanie." Tak sa mi to teda otvorilo, bolo to pre aplikáciu Zepp povolené, tak som to skúsila vypnúť a zapnúť, no nepomohlo. Skúšala som aj reštartovať hodinky, vypnúť a zapnúť bluetooth na mobile a nič z toho nepomhlo. Keď mi niekto volá, to mi ukazuje, ale to s tým asi nemá nič spoločné. Nerozumiem tomu, už neviem, čo mám ešte spraviť. Mobil mám tiež od značky Xiaomi. Prosím, viete mi poradiť? Za odpoveď vopred ďakujem. Pekný deň.
30. 01. 2022
Dobrý den, zkuste aktualizovat firmware hodinek, případně hodinky resetovat. Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Nikola Pallová05. 01. 2022
Dobrý deň, chcem sa spýtať, nedá sa nejak nastaviť to, aby sa v noci hodinky pri každom pohybe stále nerozsvecovali? Vopred ďakujem za odpoveď.
25. 01. 2022
Dobrý den,
otevřete aplikaci Zepp a přejděte na „ Detekce srdeční frekvence “;
na " Nastavení "Povolit sledování spánku;
Důležité je mít na paměti, že aplikaci Zepp je třeba aktualizovat na nejnovější verzi dostupnou v Obchodě Play.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Karel Vokoun07. 01. 2022
Ahojky. Hodinky máte spárované s aplikací Zepp. Jděte do aplikace v mobilu, dole vpravo je ikona PROFIL, pak vyberte pod názvem moje zařízení Vaše hodinky - bude tam tedy Amazfit GTS 2e, na dalším výběru vyberte NASTAVENÍ HODINEK v dalším výběru vyberte DISPLEJ A JAS, pak si vyberte ZVEDNOUT ZÁPĚSTÍ PRO INFO a tam najdete nastavení ZAČÁTEK, ČAS UKONČENÍ.... snad je to srozumitelné... Také jsem to chvíli hledala.
Miloš Krajčovič25. 12. 2021
Je možné na amazfit gts 2e prijímať hovory? Pretože to skúšame a neda sa prijať hovor, dáva možnosť iba zložiť alebo stisit. V popise hodiniek alza uvádza že sa hovory prijímať dajú. Ako sa to dá nastaviť ? Hodinky sú aktualizované a aplikáciu používame Zepp ktorá má pridelené všetky prava v telefóne. Dakujem
24. 01. 2022
Dobrý den,
děkuji, za Váš dotaz.
V popise žádná informace není uvedena že lze zvedat hovory. Tyto hodinky tuto funkci nemají.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Pavel Pecháček24. 12. 2021
uvádíte, že v hodinkách má být český jazyk ale na výběr tam není, jak je to tedy tady čtu, že tam někdo češtinu má jak mám hodinky aktualizovat ? děkuji
Vladislav Brož03. 01. 2022
Češtinu nastavíte v aplikaci Zepp / moje zařízení/nastavení hodinek/systémový jazyk
25. 12. 2021
Tiež sa nám dá nastaviť iba angličtina. Funguje Vám prijímanie hovorov a volanie cez hodinky ? Alebo iba zložiť/stisit hovor?
Ivan Brtáň14. 12. 2021
Včera som sa pozrel na hodinky, mali ste napísané na ceste, očakávate 14.12. Dnes 14.12 tam máte nedostupné. Kedy budú na sklade aby som ich mohol objednať?
15. 01. 2022
Dobrý den,
děkuji, za Váš dotaz.
Zboží máme aktuálně skladem.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Anna Čechová15. 11. 2021
Dobrý den, mají tyto hodinky SOS tlačítko? Děkuji za odpověď, Anna
17. 11. 2021
Dobrý den,
s tímto dotazem prosím kontaktujte Xiaomi experta na stránce produktu. Rád Vám poradí.
Děkuji za pochopení.
11. 11. 2021
dobrý den, jaký je rozdíl mezi gts 2 a gts 3, prosím?
13. 11. 2021
Dobrý den,
Model GTS 3 nemáme v nabídce, takže ho nemůžu porovnat.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.