Na této stránce najdete dotazy týkající se Amazfit GTS 3 Black, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Amazfit GTS 3 Black teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Amazfit GTS 3 Black váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý den, mají hodinky funkci skákání přes švihadlo?
17. 01. 2022
Skákanie cez švihadlo hodinky majú. Je tam 150 druhov aktivít, aj šach, šoférovanie, kazda na koni ai.
29. 01. 2022
Ja tam svihadlo mam, kdyz si otevrete sekci "Cviceni", tak najdete.
16. 01. 2022
Dobrý den,
bohužel nemají. Sportovní aktivity: Běh , Chůze , Cyklistika , Outdoor , Fitness , Turistika , Plavání , Jóga , Lyžování , Tenis , Badminton , Lezení
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Petra Semaníková25. 01. 2022
Mám gts3 a skákanie cez švihadlo je v ponuke.
Petra Semaníková25. 01. 2022
Mám gts3 a skákanie cez švihadlo je v ponuke.
Petra Semaníková25. 01. 2022
Mám gts3 a skákanie cez švihadlo je v ponuke.
FOODEX s.r.o.27. 12. 2021
koupili jsme GTS 3, funguje vše, včetně CZ, párování s mobilem (iPhone) je také OK.
Jen se nezobrazují zprávy. Nikde jsem dokonce mezi aplikacemi nenašel možnost zobrazení zpráv.
Lze zapnout notifikace na Messanger, sms, ale při příjmu zprávy na telefonu se na hodinkách nic nezobrazí.
Několikrát jsme kontrolovali nastavení a vše se zda v pořádku. Předchozí GTS 2 funkci normálně zvládají.
Napadlo mě, že hodinky neumí zobrazit zprávy. Nebo umí?
06. 01. 2022
Taky by mě zajímalo, ale nikde se nedá zjistit jestli to podporují a jak nastavit, taky mi nefunguje. Ptal jsem se osobně v kamenných prodejnách a všude samej odborník, který nic neví.
23. 01. 2022
Dobrý den, zprávy se bohužel pravděpodobně nezobrazují kvůli omezení na staně telefonu. Některé telefony neumožňují přístup aplikace k notifikacím. Tento problém někdy řeší instalace aplikace "Tools & Amazfit". Děkuji a přeji hezký den
Vítězslav Herman12. 03. 2023
V aplikaci ZEPP (ZEPP APP na google play od výrobce)
připojí se hodinky přes bluetooth
v APP potom PROFIL -> MOJE ZAŘÍZENÍ: zvolí se dané hodinky -> Notifikace a Připomínky -> tam je "příchozí hovor, upozornění aplikací, připomenutí na stání, PŘÍCHOZÍ SMS, oznámení o dosažení cíle".
stačilo povolit.
Pokud to tam nemáte, tak jak píšou z alzy. zřejmě vada na straně mobilu.
29. 11. 2021
Na aký dátum sa posúva začiatok predaja výrobku AMAZFIT GTS 3 ROSE? 26.11.2021 ( dátum uvedený pri výrobku ) už bolo a stále nie sú k dispozícií? Ďakujem
07. 12. 2021
mna napriklad uistili, minuly tyzden, ze do konca tyzdna. Prisli jedny cierne, ktore sa predavali ako rozbalene. Objednávku som zrusila a objednala inde kde ich mali no do par hodin sa vypredali.
08. 12. 2021
kde ste objednali? :-)
04. 12. 2021
Dobrý deň,
děkuji za Váš dotaz,bohužel je změněná doba dostupnosti,pravděpodobnost doskladnění bude v průběhu prosince.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
18. 11. 2021
Dobrý den, proč se posunul termín "předpokládáme"?
19. 11. 2021
Dobrý den,
ospravedlňujeme sa ale súvisí to s aktuálnou situáciou, dodávateľ nám ešte nepotvrdil na 100% termín dodania produktu.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
03. 06. 2023
Dobrý den, jsou hodinky kompatibilní s telefonem xiaomi redmi 8?
04. 06. 2023
Dobrý den,
Ano, tyto hodinky by měly bez problémů pracovat s mobilem Xiaomi redmi 8.
Chytré hodinky jsou kompatibilní s iOS (12.0 a vyšší) i Android (7.0 a vyšší) a to snad redmi 8 má vyšší verzi androidu - Redmi 8 totiž dostává Android 10 s nadstavbou MIUI 11.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
25. 05. 2023
Dobrý deň. V popise je, že hodinky disponujú kompasom. Ani po prečítaní návodu som nezistila, ako ho nájdem, ďakujem
28. 05. 2023
Dobrý deň,
Ďakujeme za informácie, skontrolujeme popis produktu a opravíme prípadnú chybu.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
29. 04. 2023
Dobry den, hodinky od samého začátku(mame cca pul roku) pocitaji špatně vzdalenost. Měřím soucasne se svymi dražšími a podmeruji az o 1,4km...coz neni opravdu malo. Pritom hodinku deklaruji GPS,takze nechapu,jak je možné takhle markantni rozdil. Jednotky jsou správně nastaveny na m/km, nevim, kam jeste bych se mela podívat,ale duvod koupe byl prave mereni chuze a behu a diky tomuto problému jsou nam data uplne k nicemu.
dekuji za odpověď jak dale postupovat
01. 05. 2023
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
V tomto případě pokud se tedy domníváte, že by mohlo jít o vadu výrobku a produkt je stále v záruce ho doporučujeme předat do reklamace.
Autorizovaný servis pak změří přesnost a pokud vadu potvrdí, produkt opraví, nebo doporučí výměnu či vrácení peněz.
S pozdravem
21. 08. 2022
je možné aplikaci integrovat s google fit?
23. 08. 2022
Dobrý den,
podľa naších informácii by to malo fungovať.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
18. 08. 2022
Dobrý den,
lze do nich instalovat aplikace?
Děkuji
19. 08. 2022
Dobrý den,
áno malo by to fungovať.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
19. 08. 2022
Děkuji, a kolik jich prosím je? Vím, že ne moc, ale jestli tam jsou aspoň užitečné, viděl jsem kalkulačku, že by tam měla být
Eva Božeková17. 07. 2022
Dobrý deň, mozem hodinky prepojit s aplikaciou Strava? dakujem za odpoved.
10. 08. 2022
Dobrý den,
bohužel není kompatibilní.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.