Na této stránce najdete dotazy týkající se Boffin 500, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Boffin 500 teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Boffin 500 váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli Boffin naskladníte ještě do vánoc? Děkuji.
28. 02. 2021
Dobrý den,
bohužel, prodej této hry již skončil.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
23. 02. 2016
Dobrý den, prosím vás, co si mám představit pod pojem "zánovní zboží" ?
Ráda bych koupila synovi stavebnici Boffin 500. Garantujete 100% kompletnost zboží nebo je třeba počítat s jakoukoliv vadou? Předem děkuji za informaci a přeji pěkný den, Lenka Kafková
23. 02. 2016
Dobrý den,
zánovní zboží je zboží vrácené zákazníkem. Záruka je 21 měsíců, co se týká kompletnosti, nemůžeme garantovat na 100%. Ideální je si zboží ihned po převzetí překontrolovat a v případě nejasnosti dořešit s kolegou přímo na pobočce.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
31. 07. 2016
To bych rozhodně neriskoval. Jelikož se jedná o sestavu elektronických součástek, které lze poškodit nevhodným zapojením. Toto těžko na místě zkontrolujete.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.