Na této stránce najdete dotazy týkající se CARNEO SlimFit+ stříbrný, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu CARNEO SlimFit+ stříbrný teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k CARNEO SlimFit+ stříbrný váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý den, prodáváte samostatně dobíjecí kabel k hodinkám Carneo Slimfit+?
14. 10. 2021
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Velmi se omlouvám, ale bohužel toto příslušenství nemáme v nabídce. Doporučuji se obrátit přímo na výrobce.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
01. 10. 2021
Dobrý den, mají hodinky funkci okysličení krve? Jinde jsem to viděla. Předem děkuji za rychlou odpověď. KM
03. 10. 2021
Dobrý den,
áno hodinky majú aj takúto funkciu.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
11. 01. 2021
dobry den, je moine pripojit app Strava? dakujem
28. 02. 2021
Dle výrobce bohužel náramek tuto možnost nenabízí.
04. 01. 2021
Dobrý deň prosím vás mne funguje aj carneo fit aj hit pro ktorá je pre android?..
2.co sa týka sms hovorov je možné aj odpisovať cez hodinky?
3.je možné pozeranie foto cez hodínky?
22. 03. 2021
Dobrý den,
ne není možné přes hodinky odepsat.
Není možné pořízení fotky přes hodinky.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
01. 05. 2020
Dobrý deň hodinky mi nechcú ukázať hovory ani správy. Viete mi s tým poradiť?
02. 05. 2020
Dobrý deň,
v prvé řadě vám doporučujeme, aby jste se podíval/a na to, zdali máte hodinky a telefon správně spárovaný a zdali zobrazení zpráv máte správně nastavený. Pokud problém bude stále přetrvávat, doporučujeme hodinky zanést na jednu z našich poboček, kde hodinky naši kolegové převezmou, a zašlou na reklamci našim technikům.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
18. 01. 2020
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,zda tyto hodinky ukazují kdo volá a zda zobrazuji sms,děkuji za odpověď.
19. 01. 2020
Dobrý den,
ano, tyto funkce dané hodinky mají.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
09. 12. 2019
Dobrý deň, prosím Vás, chcem sa spýtať, je menu aj v slovenskom jazyku. Ďakujem za odpoveď.
18. 12. 2019
Áno, aplikácia aj menu je v slovenčine, pri notifikáciách je podporovaná aj diakritika, čo som pri viacerých nenašiel...
25. 11. 2019
Dobrý den, je k dispozici aplikace pro komunikaci mobilu s hodinkami ?
23. 05. 2021
Je možnosť telefonovania z hodiniek?
26. 11. 2019
Dobrý deň,
ďakujeme za otázku. K týmto hodinkám sú dostupné aplikácie Carneo Fit nebo Hipfit Pro - jedna je pro iOS, druhá pro Android
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
29. 12. 2019
a když ta aplikace není funkční, pro android. Neustále padá. Co dál?
24. 11. 2019
Dobrý den, dá se u těchto hodinek vyměnit řemínek? Potřebovala stříbrné hodinky a černý řemínek. Děkuji.
07. 12. 2019
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Bohužel náhradní řemínek pro CARNEO nebo náramky nemáme.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
21. 11. 2019
Zdravím, na stránkách výrobce je uvedeno, že menu je v českém jazyce.Můžete to potvrdit? Díky Dušan Wolák
23. 11. 2019
Dobrý den,
áno,menu je v češtině
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.