Na této stránce najdete dotazy týkající se COMPASS Nabíječka akumulátoru - udržovací 5-125Ah, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu COMPASS Nabíječka akumulátoru - udržovací 5-125Ah teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k COMPASS Nabíječka akumulátoru - udržovací 5-125Ah váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Mám e-scooter (elektronickou koloběžku)doporučili byste mi tuto nebo jinou pokud jinou tak jakou??
03. 11. 2017
Pokud se ptáte na udržovací nabíječku, pak tuto mohu doporučit. Výhody jsou zřejmé a mi funguje spolehlivě již téměř rok. Používám ji ovšem na udržování automobilového akumulátoru olověného 12 V. V koloběžce máte jistě baterii úplně jinou. Soudím tak aspoň podle elektrokola, které mám já. Tam je baterie Li-ion 36 V. Její údržba spočívá v tom, že ji udržuji stále plně nabitou tzn. po každé jízdě ji dobiji do plného nabití nabíječkou, která byla k baterii dodána (dává 40 V)
30. 10. 2017
Zdravím, zháňam baterku pre auto ktoré bude cez zimu zazimované takže bude len stále v garáži, poradili by ste mi nejakú nabíjačku čo by mi stále baterku udržiavala pri živote? :) Ďakujem:)
Dobrý den,
tato nabíječka je určená pro autobaterie do 125 Ah.
Jmenovitý vstup nabíječky při zapojení do sítě 230 V je 14 W, což znamená, že za hodinu má spotřebu 0,014 kWh.
26. 01. 2021
Dobry den, je mozne tuto udrziavaciu nabijacku napojit priamo na kontakty baterie bez odpajania svoriek? Nerad by som sa zdrzoval odpajanim svoriek od baterie. Jedna sa o auta Skoda Fabia 2 a Skoda Rapid. Dakujem
Compass CZ s.r.o.27. 01. 2021
Dobrý den,
udržovací nabíječku takto lze použít.
12. 01. 2021
Dobry den, aky je pracovny rozsah teplot pre tuto udrziavaciu nabijacku? Chcem nabijat vonku aj v mraze, bez vytahovania autobaterie z auta. Compass Nabíjačka akumulátora udržiavacia 5-125 Ah
13. 01. 2021
Ja som si tú udržovaciu nabíjačku Compass moc neužil, pretože sa v zápätí po kúpe pri nabíjaní motocyklovej baterie s kapacitou 7 Ah pokazila. Všeobecne však platí, že nabíjanie pri nízkych teplotách by nemalo mať vplyv na nabíjačku, avšak nabíjací čas sa úmerne predlžuje.
13. 01. 2021
Dobrý deň,
návod už nemám. Udržiavačka je zapnutá 24/7 v nevykurovanej garáži na AKB umiestnenú v aute. Doteraz bez problému.
Compass CZ s.r.o.13. 01. 2021
Dobrý den,
pracovní rozsah je od - 20°C do + 50°C.
27. 12. 2019
Dobry den,lze s tím nabíjet baterku na ctyrkolku ktera je 12v 5ah? Diky
Compass CZ s.r.o.27. 12. 2019
Dobrý den, ano, mělo by to jít.
28. 12. 2019
Dekuji za druhou odpověď, odpovidate jen na to co se vam hodí
27. 12. 2019
Neposkodim baterii?
21. 11. 2019
Dobrý den ,je možné tento zdroj použít jako zdroj při výměně autobaterie, než se namontuje druhá baterie aby se nesmazaly udaje v počítači auta,autoradia apod.?
05. 10. 2020
Kdyz zamknete auto dalkacem tak aby se uspaly vsechny jednotky a nic specifickeho tam nemate (alarm, gps lokator, ...) tak by to mohlo jit.
Alza nejspíš "vynalezla vynález". Nesmírně by mne zajímalo, jak dokáže nabít nabíječkou s výstupním napětím 12V dvanáctivoltovou autobaterii.
05. 10. 2020
Ja mam nabijecku, ktera pri vstupu 12V nabije bez problemu i 20V akumulatory. Je v ni DC-DC menic. Takze tak.
05. 10. 2020
Přečtěte si, laskavě ještě jednou, pozorně(!) moji připomínku.
Pozastavuji se nad tím, jak může nabíječka s VÝSTUPNÍM napětím 12V nabít 12V akumulátor.
Pokud byste za ni připojil DC-DC měnič, samozřejmě to lze. Ale o tom se nezmiňuju ani náznakem.
05. 10. 2020
Ne, za ni ani pred ni nic nepripojuji, je to primo v ni. Tady tuhle jsem rozebranou nemel, takze tezko rict. Ale zase ma bezny (nespinany) zdroj, takze ten dava urcite vic. Uz chapete? Nebo se porad pozastavujete? Ona 12V baterka (u ktere se uvadi 12V) taky naprazdno nema presne 12V. To jsou veci, co?
05. 10. 2020
Prokristapána, už nevím jak vám to, naposledy vysvětlit. Pozastavil jsem se nad tím, že tvrdí, že zdroj s výstupním napětím 12V, nabije baterku 12V. Což je technický nesmysl. Nic víc, nic míň.
Když uvádějí v technických parametrech výstupní napětí 12V, předpokládám, že tam je 12V. A nebudu se domnívat, že je tam třeba 3,5 kV.
A 12V baterka má obvykle naprázdno něco kolem 13,5V, takže by to byla ještě větší blbost.
Dost, děkuji za plodnou diskusi.
Už opravdu nehodlám a také nebudu reagovat, klidně si rozvíjejte svoje varianty dál sám.
05. 10. 2020
Tak proc se u akumulatoru uvadi 12V, kdyz ma vic? A proc u nabijecek na motorky 6V, kdyz musi mit vic? Protoze vsichni vi o co jde a neprudi.
05. 10. 2020
Mohl by, prosím, někdo tomu člověku vysvětlit, že se hádá o věcech o kterých nemá ani páru? Děkuju.
05. 10. 2020
Ten clovek ceka!
25. 09. 2018
Dobrý den, jedná se o udržovací nabíječku, děkujeme za Vaši informaci.
25. 09. 2018
V žádném (!) případě nemůže ani udržovací nabíjení probíhat při napětí zdroje 12V. Napětí kriticky vybitého olověného akumulátoru se kterým nenastartujete a kdy začíná docházet k sulfataci desek, je 12,2V - 12,4V a při 12V dodávanými nabíječkou, nemůže v žádném případě protékat akumulátorem žádný nabíjecí proud. Jedině u naprosto vybitého akumulátoru, což je napětí naprázdno pod 11,8V, by mohl začít protékat jakýsi minimální proud, který ovšem, pokud je už akumulátor v tak špatném stavu, sulfataci ještě podpoří.
Nabíječka pro udržovací nabíjení musí mít výstupní napětí minimálně 13,5V - 13,8V a musí být schopna dodat proud 1/1000 - 1/500 kapacity nabíjeného akku.
Takže, buďto je nabízená nabíječka naprosto nefunkční šrot, nebo někdo špatně přeložil technická data a zaměníl údaj o vhodnosti pro 12V akku za výstupní napětí nabíječky.
Ale asi by o takové věci měl "expert Alzy" něco vědět, nebo se o nich - alespoň v případě pochybnosti od zákazníka - u někoho kvalifikovaného informovat.
Jan Grill30. 06. 2019
Tato udržovací nabíječka je napájena z nestabilizovaného zdroje (podle váhy klasické trafo + usměrňovač), který dává naprázdno 20V. Takže není problém nabíjet akumulátor 12V. Jiná věc je, že na obalu nabíječky je uvedeno 500mA, měřená realita je maximálně 200mA. Takže pokud máte v autě něco trvale zapnutého (alarm) plus nějaké ty svody v elektroinstalaci, je 200mA na výstupu nabíječky pro dobíjení málo - do vlastního akumulátoru teče nedostatečný udržovací proud.
Nabíječka měřením mimo auto nabíjí akumulátor do napětí 13,9V proudem 200mA, pak přepne na vybíjení proudem 100mA až do 12,8V a tento cyklus se stále opakuje.
Michal šafin02. 11. 2019
Potřebuji jen nabít vybitou baterií v autě 44 mah mohu s touto nabíječkou?
02. 11. 2019
Tato nabíječka slouží jen pro udržovací nabíjení malým proudem. Tedy pro nabité akumulátory pro kompenzaci ztrát samovybíjením a trvale napájenými spotřebiči v autě, zejména v případě, že autem nejezdíte pravidelně. Pro nabití vybitého akumulátoru 44Ah potřebujete jinou nabíječku, schopnou dodat proud o hodnotě desetiny kapacity, tedy 4,5A. Výběr na trhu je bohatý, doporučuju nějakou "chytřejší", která si akumulátor otestuje a nabíjení přizpůsobí jeho stavu.
02. 05. 2018
Dobrý den je možné tímto nabíjet Aku vrtačku 12v? dekuji
David Tejzr02. 05. 2018
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz.
O jakou Aku vrtačku se prosím jedná?
Přeji hezký zbytek dne.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.