Na této stránce najdete dotazy týkající se Dell XPS 15 (9560) stříbrný, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Dell XPS 15 (9560) stříbrný teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Dell XPS 15 (9560) stříbrný váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý den,
při nákupu na IČ záruka zůstává 24 měsíců jako u normálního spotřebitele. Ano, liší se čtečkou.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
15. 11. 2017
Dobrý den. V čím je rozdíl mezi modely ADC351s11 a ADC351s11h? Dekuji
David Tejzr15. 11. 2017
Dobrý den,
děkuji za váš dotaz.
Model ADC351s11h má navíc čtečku otisků prstů.
Příjemný zbytek dne.
19. 11. 2017
Dobry den. Prosim Vas, ste si isty , ze tento model ma citacku odtlackov prstov? Aku klavesnicu ma tento model ? SK, CZ alebo US ? Vdaka
Jakub Konvička19. 11. 2017
Dobrý den,
tento model má čtečku otisků prstů a klávesnici s CZ/SK popisky, záleží jestli zboží objednáte na Alza.cz nebo Alza.sk.
Doufám, že Vám odpověď pomohla. Hezký zbytek dne.
NextGen s.r.o.28. 12. 2017
Dobry den. Mohli by ste mi laskavo dorucit moj notebook zaplateny davno pred vianocmi ? Inak zakaznici pozor na alzu. Uz druhykrat mi nedorucila darcek na vianoce . Prvy krat az 9.1 dosiel. Aj ked ho mali skladom. Aj ked bol zaplateny. Aj ked som si ponho dosiel na pobocku do Blavy mi ho nedali. Nereagovali na maily, dovolat sa tam nedalo. Vtedy mi iba sucho povedali sorry. Teraz druhykrat stale neviem kedy pride . Alza Stale neodpoveda na moje urgencie. Tovar mi nedodali, lebo adresa dodania nebola adresa firmy, kvoli dph to vraj nemozu. Zial na to ze nech mi to teda poslu na adresu firmy uz nereaguju. Preto pisem aj sem. Snad zareaguju. Tak mi treba . Neviem sa poucit a vykaslat sa na celu Alzu.
JAKUB BERÁNEK28. 12. 2017
Dobrý den,
mrzí mě Vaše špatná zkušenost. Bližší informace k objednávce získáte na v následujícím odkazu.
https://www.alza.cz/kontakt/objednavka.htm
Zdá se mi však, že pletete několik věcí dohromady. Pokud notebook nyní objednáte, tak je druhý den u vás. Pokud nebudete zastižen přepravní službou, tak bych raději volil osobní vyzvednutí.
NextGen s.r.o.02. 01. 2018
Dobry den.
Jasne. Co som cakal. Super odpoved. Ja viem kde si pozriem stav mojej objednavky. Stale to iste uz dva tyzdne. Zaplatena, rezervovana, nedorucena. Je 2.1.2018 a na moje dve urgencie zmenit miesto dodania ste doteraz ani neodpovedali a tovar samozrejme nedorucili. To ze ste schopni odpovedat iba v diskusii je smutne. Ja nepletiem dve veci. Ja som si tovar objednal, zaplatil cez branu, takze peniaze ste dostali okamzite. Zial nedodali na druhy den, ani na 12ty. A co mi povedali priamo na predajni Alza v ZA? My s tym nic nevieme spravit. A odporucili mi objednavku stornovat. A objednat znova. Tak to je teda riesenie. Tak som ju stornoval a teraz mozem iba dufat ze mi vratia prachy. Pretoze teraz ich maju dva krat. Zial ten notebook potrebujem
Zial do soboty. Zial tuto verziu ( s citackou odtlackov a FHD displayom som nasiel iba na Alze ). Vdaka. Mate uplne vymakany system. Kto to nepochopil, tak to bolo ironicky.
Adam Jermář28. 01. 2018
Dobrý den, tento model má 97kwh baterii nebo tu s menší kapacitou ??? děkuji :)
Jiří Hájek28. 01. 2018
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Baterie má kapacitu 56 Wh.
Adam Jermář28. 01. 2018
Dobrý den, můžu Vás prosím poprosit o odkazy na modely FHD s baterií 97Wh ?? :) Abych věděl z jakých modelů u Vás vybírat ?? děkuji :)
JAKUB BERÁNEK28. 01. 2018
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz
Všechny dostupné modely jsou v rolovacím menu na kartě produktu - kousíček nad cenou.