Na této stránce najdete dotazy týkající se Garmin Forerunner 45S White, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Garmin Forerunner 45S White teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Garmin Forerunner 45S White váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobry den, je v tychto hodinkách aj moznost stopky a moznost merat okruhy (napr kazdych 5km stopnut cas).
Je tu moznost, ze v pripade nehody sa odosle sprava ?
10. 06. 2020
Dobrý den,
funkci stopek pochopitelně mají. Možnost odeslání SOS zprávy výrobce neuvádí.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Sabina Plocková09. 01. 2022
Dobrý den, jsou prosím hodinky vhodné na plavání?
10. 01. 2022
Dobrý den,
děkujeme za váš dotaz. Dle výrobce je možné s těmito hodinkami i plavat, níže zasílám odkaz Odkaz do neznáma hodinky jsou kryty stupněm 5ATM, swim - do hloubky 50m.
Pokud budete hodinky vystavovat delší dobu chlórované či slané vodě, je doporučeno hodinky následně opláchnout pod tekoucí vodou - více informací o péči o hodinky naleznete v manuálu od hodinek.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
30. 12. 2021
Dobrý den. Zakoupila jsem si u Vás tyto hodinky v roce 2019. Byla jsem s nimi velmi spokojená a fungují pořád stejně. Nicméně se mi utrhl řemínek, a když jsem si koupila nový, tak jsem zjistila, že už na tyto hodinky nepasuje. Za ty dva roky se u tohoto typu změnila výroba uchycení řemínku na hodinky, takže když si zakoupím nový řemínek na tento typ, nepasuje mi. Chtěla jsem se zeptat, jestli už se na Vás někdo obracel s tímto problémem a jestli náhodou nemáte na skladě ještě ten starý typ řemínku na hodinky Garmin Forerunner 45S z roku 2019.
26. 01. 2022
Dobrý den,
velice se Vám omlouváme za komplikace, ale bohužel produkt již nemáme k dispozici. Pokusíme se sehnat u některého z dodavatelů, poprosím Vás o informaci jakou barvu by jste preferovala.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
02. 12. 2021
Dobrý den,
Chtěl jsem se zeptat, jestli hodinky mají funkci minutka a budík.
Děkuji za odpověď a přeji pěkný den
10. 01. 2022
Dobrý den,
hodinky disponují funkcí budíku i časovače (odpočet času)
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Martina Tvrzová13. 09. 2021
Dobrý den, na hodinkách mám nesprávné datum. Nenašla jsem kde datum změním. Děkuji za odpověď Martina T.
15. 09. 2021
Dobrý den,
na webu u produktu je manuál ke stažení.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Milena Foldová06. 09. 2021
Dobrý den, používám tyto hodinky již několik týdnů a někdy se ikona stavu baterie na displeji zobrazuje a někdy nikoli. Je to takto systémové, že se stav nabití hodinek zobrazuje jen náhodně, anebo se to dá nějak nastavit, aby byl stav baterie vidět neustále? Jde o to vidět (a vědět), kdy je potřeba hodinky dobít ...
Díky, MF
08. 09. 2021
Dobrý deň,
riešením môže byť zmena vzhľadu displeja na nejaký od tretej strany a nie priamo predurčené od Garmin.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
28. 08. 2021
Dobrý den, jde na hodinkách přepnout vzhled ciferníku? Nejlépe na analogový? Děkuji za odpověď.
30. 08. 2021
Dobrý den,
ano, je možnost stáhnout analogový ciferník v aplikaci Garmin Connect IQ.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Milena Foldová10. 08. 2021
Dobrý den, jsou hodinky v českém jazyce? Předpokládám, že ano, ale na obrázcích, kterými tyto hodinky prezentujete, to tak nevypadá ...
11. 08. 2021
Dobrý den,
ano, mají CZ jazyk. 'Obrázky jsou pouze ilustrativní.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
01. 08. 2021
Dobrý den. Hodinky po spárování s aplikací na telefonu hlásí místo notifikací pouze "optimalizace". Místo toho, aby se objevilo kdo volá, či náhledu textu zprávy, se objeví pouze zpráva "optimalizace". Nesetkal se s tím někdo, či případně nevíte jak to spravit? Díky
03. 08. 2021
Dobrý den,
1. Zkontrolujte, že máte aplikaci správně spárovanou s telefonem. Je potřeba stáhnout aplikaci Garmin Connect a následně párovat hodinky přes aplikaci nikoliv předem přes Bluetooth a pak zapnout aplikaci
2. Povolte veškerá opravnění, která aplikace vyžadá v nastavení aplikaci
3. Zkuste také aktualizovat aplikace/ restartovat hodinky a mobil
4. Když to nepomůže, zkuste proisím vrátit hodinky do továrního nastavení (popsáno v návodu v odstavci Obnovení výchozích hodnot všech nastavení str.17, návod máme i na webu). Dále odpárujte a znovu spárujte hodinky.
5. Zkuste také povolit, aby aplikace vždycky běžela v pozadí mobilu
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Lenka Walterová23. 05. 2021
Dobrý den, u těchto hodinek Garmin Forerunner 45S Black se píše v parametrech řemínek bílá. Jak tomu mám rozumět? Varianta Black není celá černá (hodinky + řemínek)? Děkuji
24. 05. 2021
Dobrý den,
ano, barva řemínku je bílá. Hodinky jsou černé
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.