Na této stránce najdete dotazy týkající se Garmin Vívoactive 4S Grey Black, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Garmin Vívoactive 4S Grey Black teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Garmin Vívoactive 4S Grey Black váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli fungují při běžeckém lyžování. Děkuji. Jirka
20. 02. 2022
Dobrý den,
Ano, tyto hodinky mají funkci sledování aktivity běžeckého lyžování. Přikládám odkaz, který se zabírá běžeckým lyžování s těmito hodinkami. Odkaz do neznáma
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
20. 11. 2022
Dobrý den, je možné nainstalovat ruský jazyk?
16. 01. 2023
Dobrý den,
podle dostupných informací ano.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
28. 07. 2022
Je možné u hodinek vypnout veškeré bezdrátové funkce jako například Bluetooth? A je možné např. u posilování s činkama nastavit časovač pro odpočinek mezi jednotlivými seriemi?
13. 08. 2022
Dobrý den,
ano, toto řeší např. režim letadlo nebo se dá jen vypnout spojení s mobilním telefonem. Funkci časovače tento model samozřejmě podporuje.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
12. 03. 2022
Dobrý den, chtěla bych tyto hodinky Garmin Vivoactive 4s Grey black koupit manželi. Prosím, jsou to dámské nebo panské hodinky? Předem děkuji za odpověď. J. Hozmanová
13. 03. 2022
Dobrý den,
hodinky nejsou přímo určené pro dané pohlaví. Můžete vybrat podle barevného odlišení.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
01. 11. 2021
Je možné spárovat s telefonem honor 9 lite? Díky
03. 11. 2021
Dobrý den,
Ano, neměl by být problém.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
05. 10. 2021
Dobrý dne, mám hodinky již rok a doposud nebyl žádný problém. Měla jsem hodinky spárované s mobilem Xiaomi, avšak nyní se mi s ním nelze absolutně spárovat. Zkusila jsem tedy telefon Samsung, s ním se spárovat šlo, ale po 2 týdnech užívání začal mobil (aplikace Connect Garmin) vyžadovat jakoby nové párování a opsání číselného kódu z hodinek. Nevíte, zda je tedy chyba v mobilu nebo v hodinkách?
07. 10. 2021
Dobrý den,
s tímto dotazem prosím kontaktujte Xiaomi experta na stránce produktu.
Děkuji za pochopení.
Zuzana Korandová21. 09. 2021
Dobrý den,
hodinky se mi nechtějí párovat s telefonem.
Na začátku všechno fungovalo, po týdnu používání telefon hodinky nemůže najít. Zkoušela jsem restartovat telefon i hodinky, vypnout a zapnout bluetooth, nakonec jsem odebrala hodinky z aplikace a při pokusu o opětovné spárování telefon hodinky nemůže najít.
Co mám dělat, abych hodinky znovu spárovala s telefonem?
Děkuji a přeji hezký den
23. 09. 2021
Dobrý den,
s tímto dotazem prosím kontaktujte Xiaomi experta na stránce produktu.
Děkuji za pochopení.
19. 09. 2021
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli jde k hodinkám propojit hrudní pás
20. 09. 2021
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Dle dostupných informací by s propojením hrudního pásu Garmin s těmito hodinkami neměl být problém.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
02. 09. 2021
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné po koupi zvýhodněné sady hodinek Garmin Vívoactive 4S a hrudního pásu Garmin HRM Dual, kdyby mi pás nevyhovoval, vrátit pouze pás a hodinky si ponechat nebo jestli musím vracet balíček celý.
04. 09. 2021
Dobrý den,
je nutné v tomto prípade posyktnut pri vrátení celú sadu aj s hrudným pásom aj s hodinkami .
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
21. 04. 2021
Dobrý den,
hodinky mám měsíc a jsem s nimi spokojená, dnes z ničeho nic nejdou propojit s telefonem přes bluetooth, vše jsem restartovala, koukla do nastavení, ale vše v pořádku. Čím by to mohlo být? předem děkuji
23. 04. 2021
Dobrý den,
doporučuji hodinky uvést do továrního nastavení a přeinstalovat aplikaci v telefonu. Pokud závada přetrvá, přineste nám zboží na reklamaci.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.