Na této stránce najdete dotazy týkající se HAMA pro notebook chladící, černý, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu HAMA pro notebook chladící, černý teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k HAMA pro notebook chladící, černý váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý den, uvažuji o pořízení chladící podložky pro notebook Lenovo s displejem 15,6. Ale nějak nevím, jakou a podle čeho vybrat. Děkuji.
Zákazník,4. 2. 2017
tahle podložka je ideální dobře odvádí teplo jen nevýhoda že se nedá vypnout teda zatím jsem ji tak moc nezkoumal a hezky svítí
Zákazník,10. 3. 2018
Dá sa vypnúť veľmi ľahko keď vytiahnete usb kábel z ntb alebo chladiacej podložky ;)
Zákazník,4. 2. 2017
Dobrý den. Jeden z nejdůležitějších parametrů je vydávaný hluk (v dB). Konkrétně tento produkt je absolutně tichý. Jsem velmi spokojen.
Zákazník,23. 7. 2016
Dobrý den,
mám dotaz, kterou podložku pro můj herní NB 15,6 vybrat. Buď tuto Hama pro notebook chladící, černý nebo Zalman ZM-NS1000.
Nevím jak poznám, která je lepší, výkonější.
Díky
Expert Alza.cz,26. 7. 2016
Dobrý den,
pro konkrétní ověření prosím ještě o uvedení Vašeho modelu notebooku.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Zákazník,4. 5. 2022
Dobrý den,
Jaký směr foukání ventilátorů, dolu nebo nahoru? A bude ta podložka vhodná pro herní MSI Katana 15,6"? Děkuji.
hama Expert,5. 5. 2022
Dobrý den,
směr foukání je nahoru - do notebooku. Maximální úhlopříčka je 15,6 palců včetně. Takže ano, Váš notebook bude v pořádku s podložkou fungovat.
Ing. Elshan Khalilov,5. 5. 2022
Dobrý den,
Děkuji za odpověď, ale u MSI Katana je to akorát naopak - směr foukání dolu (horký vzduch přes spodní část pryč), takže ta podložka asi nebude hodit...
Zákazník,30. 8. 2021
Dobrý den, je možné vypnout LED podsvícení?
děkuji
Zákazník,31. 8. 2021
Nejsem si jistý, jedině vypnout úplně
hama Expert,31. 8. 2021
Dobrý den,
U této podložky nelze podsvícení vypnout.
Děkuji
Zákazník,4. 11. 2020
Dobrý den, chci se zeptat, zda a kdy bude zboží zase dostupné? Nebo se jedná o produkt, který už se nevyrábí?
Díky
hama Expert,5. 11. 2020
Dobrý den,
produkt je stále aktivní ve výrobě. U dodavatele je dodací lhůta cca 14 dnů.
Zákazník,20. 10. 2020
Dobrý den, prosím o info, zda je podložka použitelná (rozměrově) pto NTB 15,6'' ASUS K55VJ-SX069H. Děkuji.
hama Expert,20. 10. 2020
Dobrý den,
Pro váš notebook lze podložku použít.
Zákazník,18. 9. 2020
Jaký je půvd produktu byl vystaen na prodejně nebo se jedná o vrácené zboží ? předem děkuki
Expert Alza.cz,20. 9. 2020
Dobrý den,
zánovní kus je zboží, které měl ve svém vlastnictví jiný zákazník. Dle informací by měl být tento produkt pochopitelně plně funkční, ovšem je zde možnost, že bude produkt zaprášený/zašpiněný nebo lechce poškozený (oděrky).
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Zákazník,18. 6. 2020
Dají se ventilátory sesynchronizovat s vent. v počítači?
hama Expert,18. 6. 2020
Dobrý den,
Tato možnost zde není.
Zákazník,27. 5. 2020
Dobrý den vlezl by se na tuto chladící podložku notebook hp 255 g7
hama Expert,27. 5. 2020
Dobrý den,
Tuto podložku můžete použít pro váš notebook
Zákazník,1. 4. 2020
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli je tato podložka tichá
Děkuji
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.