Na této stránce najdete dotazy týkající se Huawei MatePad T8 32GB, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Huawei MatePad T8 32GB teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Huawei MatePad T8 32GB váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
zdravim vidim na fotkach ze tento tablet ma slot na sim kartu ale nenasiel som info ze ju aj podporuje mozete mi prosim povedat ci je mozne ju pouzit? na oficialne stranke vyrobcu uvadzaju ze funguje s nano sim. Dakujem
14. 06. 2020
Dobrý den,
slot funguje s se sim kartou nano.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
15. 06. 2020
ďakujem za vašu odpoved taktiež pekný deň prajem
23. 08. 2020
T8 má dva modely.. Jeden WiFi a druhý LTE. I dle popisku je tohle WiFi ne?
Huawei15. 06. 2020
Dobrý deň prajem, ohľadne Vášho dotazu, tento model podporuje nano sim kartu.
17. 06. 2020
Dobry den. Neni to omyl? Ja mam v tabletu, v supliku, misto pro SIM kartu zaslepene. :-( Dekuji
26. 10. 2020
Dobrý den, je podivné, že dle Vás je tablet na SIM - tzn. má LTE, nebo 3G síť, protože dle všech popisů a recenzí jde jen o Wi-Fi verzi. Prosím o vyjádření. Děkuji, Honza.
17. 06. 2020
Podporuje tablet dotykové pero.
Děkuji
Huawei18. 06. 2020
Dobrý deň teší nás, že sa zaujímate o náš produkt. MatePad T8 nepodporuje dotykové pero.
17. 06. 2020
Má tablet nainstalovaný obchod play?
Huawei18. 06. 2020
Dobrý deň prajem, k Vášmu dotazu, model MatePad T8 nepodporuje google mobilné služby.
12. 08. 2020
Dobrý den, laický dotaz k výše uvedenému. Je možné stahovat aplikace přímo z internetového prohlížeče z Odkaz do neznáma Nebo jak píšete nepodporuje mobilní služby google plném rozsahu?
31. 08. 2020
Dobrý den, také by mě zajímalo, zda jde na tablet stahnout aplikace z internetu primo z google play store? Odkaz do neznáma
Děkuji za odpověď.
Petra Kovaříková20. 06. 2020
Dobrý den, jak se mohu vrátit k původnímu nastavení? Omylem jsme restartovali tablet a vše zmizelo.
21. 06. 2020
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz. Doporučuji tablet uvést do továrního nastavení.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Huawei22. 06. 2020
Dobrý deň prajem, ak by ste potrebovali podrobňejšie informácie, neváhajte sa obrátiť na našu zákaznícku podporu: +420 239 018 465, mobile.cz@huawei.com, kde Vám kolegovia radi
pomôžu s nastavením tabletu.
11. 11. 2020
Dobrý den, muže se prosím z Huawei matepad za pomoci nějakého doplňku připojit na tiskárnu a tisknkout dokument . Dekuji, ... nemám na mysli Bluetooth
Huawei11. 11. 2020
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Nakolik tiskárna má usb-c port, tak by mělo být možné tablet s tiskárnou propojit.
S přáním příjemného dne Huawei.
28. 11. 2020
Kolik ma maah
01. 12. 2020
Dobrý den,
Nerozumíme otázce, můžete prosím blíže specifikovat?
S přáním příjemného dne
Huawei