Na této stránce najdete dotazy týkající se iGET SECURITY EP20 - WiFi IP FullHD kamera pro alarm iGET M4 a M5-4G, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu iGET SECURITY EP20 - WiFi IP FullHD kamera pro alarm iGET M4 a M5-4G teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k iGET SECURITY EP20 - WiFi IP FullHD kamera pro alarm iGET M4 a M5-4G váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
iGET SECURITY EP20 - WiFi IP FullHD kamera pro alarm iGET M4 a M5-4G
Dobří den . Umí se chovat kamera zároveň jako pir senzor nebo musím dát ještě extra pir senzor ?
20. 11. 2023
Dobrý den,
nechová, pro zabezpečení je nutné zakoupit PIR senzor.
Jakub Švancara23. 07. 2023
Dobrý den. Detekuje senzor pohybu kamery domácí zvířata?
26. 07. 2023
Dobrý den,
kamera používá optickou detekci pohybu a pravděpodobně bude reagovat i na pohyb domácích zvířat.
14. 02. 2023
Jakou aplikaci v iPhone, mam stáhnout pro tuto kameru ? Děkuji
16. 02. 2023
Dobrý den,
stáhněte si aplikaci iGET M5. V této aplikaci můžete kameru používat i bez základní jednotky M5
14. 02. 2023
Dobrý den, jak pripojim kameru na wifi ? Děkuji
16. 02. 2023
Dobrý den,
kamera se přidává v aplikaci iGET M5. Zde při přidávání kamery Vás aplikace navádí. Při problému s párováním kamery doporučuji kontaktovat podporu výrobce na stránkách helpdesk.intelek.cz
24. 11. 2022
Dobrý deň,
chceli by sme kameru inštalovať na miesto kde nieje wifi. Centrálu iGET M5-4G máme pripojenú na internet pomocou SIM-karty. Bude možné cez aplikáciu iGET pristupovať k obrazu z kamery? Alebo potrebujeme extra pripojenie na internet cez wifi. Vopred Ďakujem za odpoveď.
24. 11. 2022
Dobrý den,
bohužel ne, kamera funguje pouze přes Wi-Fi.
10. 09. 2022
Dobrý den, funguje kamera jen v případě zabezpečeného objektu (aktivovaného alarmu)? Potřebuji takové řešení, které v případě "vypnutého alarmu" nenahrává (kvůli GDPR). A manuální vypínání mi neřeší problém ve vztahu k ÚOOÚ.
Díky.
28. 10. 2022
Dobrý den,
bohužel streamovat kamera umí pořád. Nelze nijak video vypnout, pouze vypnout nahrávání.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
12. 09. 2022
Dobrý den,
bohužel tato možnost v momentální době nastavit nelze, na rozšíření funkcí M5, jako je tato, se pracuje. Tato možnost se dá "obejít" s využitím chytré zásuvky a Smart následování.
11. 01. 2023
Jak "obejít" ? :-) Pokud kameru zapne chytrá zásuvka v reakci na poplach, trvá minimálně 10 sec než kamera naběhne a začne nahrávat. To už je pozdě něco zachytit.
11. 01. 2023
Dobrý den,
zákazník se ptal na případ, kdy má kamera nahrávat pouze ve stavu aktivace alarmu. Pomocí chytré zásuvky se smart následováním jde docílit, aby se při aktivaci alarmu (ne při poplachu) zapnula zásuvka, tím pádem by se spustila do ní zapojená kamera a začala by nahrávat. Při deaktivaci alarmu by se zásuvka vypnula a tím pádem by se vypnula i kamera.
22. 02. 2022
Jaky je zpravny postup pridani do M5? Skousel jsem iOS, Android verzi M5 applikace, pripojim se na sit kamery a aplikace jenom napise ze se nevi napojit a musim pridavat odznova, pricemz QR kod overuje z netu, takze odhlasit z kamery... Web rozhrani kamera nema, coz je nanic. Je tam nejaka finta (u centralni jednotky jsem musel docasne vlozit sim, jinak to neslo sprarovat)?
11. 01. 2023
Taky mi blbne přidání kamery v základním menu aplikace M5. "Přidat další" na spodku stránky apikace nefunguje. Jde pohodlně přiřadit v Nastavení M5 kde je tlačítko "Přidat příslušenství" Potom funguje klasické připojit se k wifi kamery, naskenovat kód, nastavit wifi vlastního routeru vybráním názvu a zadáním přístupového hesla. Ovšem po tomto přidání nelze zpřístupnit Cloud. Tváří se, že pro potřeby Cloudu tam kamera není. Přitom dobře funguje v samotné aplikaci.
23. 02. 2022
Dobrý den,
jestli se Vám nedaří správně spárovat kameru dle návodu přiloženého k balení, kontaktujte výrobce na stránkách helpdesk.intelek.eu
12. 01. 2022
Prosím vas je nutné ku kamere niečo dokúpiť alebo vie fungovať iba tato kamera samostane ? Vďaka
12. 01. 2022
Dobrý deň vďaka za odpoved a viete mi poradiť iba samostatnú kameru podobnú tejto ?
12. 01. 2022
Dobrý den,
kamera je určena jako příslušenství k alarmu. Pro správnou funkčnost je potřeba zakoupit základní jednotku alarmu M4 nebo M5.
31. 12. 2021
Je kamera "do elektiky", nebo má baterii? Děkuji
12. 01. 2022
Dobrý den,
kamera baterii nemá. Je potřeba kameře zajistit napájení.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
03. 01. 2022
Dobrý den,
Kamera je na připojení k napájecímu adaptéru a nemá baterii.
Josef Novakovský01. 08. 2022
Dobrý den, mám dotaz, napájecí adaptér je přes kabel Micro usb? (napájecí vstup do kamery Micro usb)?
děkuji
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.