Na této stránce najdete dotazy týkající se iGET SMART W101, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu iGET SMART W101 teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k iGET SMART W101 váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý den,
dotykové pero není součástí balení a je nutné si jej dokoupit. Tento tablet není 4G (nemá slot na SIMkartu) a pri připojení k internetu je potřeba využit WiFi připojení.
S přáním krásného dne
23. 11. 2019
tak prečo ho máte v kategórii tablety so 4g LTE ???
09. 12. 2019
Dobré je, že je zahrnuto v kategorii 3g/4g, ale není na SIM....
03. 12. 2019
Jak dlouho vydrží nabitý v hodinách ?
děkuji
05. 12. 2019
Dobrý den,
Děkuji za Váš dotaz.
Dle mého uvážení tablet zvládne bez baterie zhruba 6 hodin.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Katka Kopáčková28. 03. 2020
To je slušný bez baterie
11. 12. 2019
dobry den ma tablet diktafon diky
16. 12. 2019
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz. aplikaci diktafonu je pravděpodobně potřeba stáhnout z google play.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Jan Matuštík ml.18. 12. 2019
Zdravím, je tablet i na SIM kartu ? děkuji
Simona Hochmann18. 12. 2019
ten co máme my sim kartu nemá. Zdravím
19. 12. 2019
Neni na simkartu.Pozor na zařazení..kupovala jsem jako 4G/LTE a až doma zjistila,ze to tak není.
25. 01. 2020
Dobrý den jak douho vydrží baterie
27. 01. 2020
Dobrý den,
děkuji za Vaši zprávu.
Podle výrobce vydrží přehrávání videa cca 5 hodin.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
30. 03. 2020
Hezký den, funguje na tabletu SKYPE? diky kd
17. 06. 2020
Dobrý den,
ano, aplikaci je možné doinstalovat.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
09. 04. 2020
Dobrý den, zakoupil jsem tablet k využívání pro videohovory. Při volání je však obraz jednoho z volajících vždy otočený o 90°, zkoušel jsem všechny varianty natočení (na šířku i na výšku) obou zařízení, ale bez výsledku. Je možné že je kamera v zařízení zabudovaná špatně? Předem díky za odpověď..
10. 04. 2020
Zkuste vypnout automatické otáčení (pravděpodobně ikona šipek v kruhu umístěná u ikony WiFi ad. - tzv. rychlá volba).
07. 06. 2020
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Není tedy chyba ze strany volajícího, který vám volá? Protože Vaše kamera na tuto chybu nemá žádný vliv.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
20. 04. 2020
Na tabletu se vypíná hra Roblox, čím to je? Děkuji
21. 04. 2020
Dobrý den,
doporučuji uvést zařízení do továrního nastavení.
Pokud se zařízení při hraní zahřívá, je možné, že má nedostačující výkon.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
21. 04. 2020
Dobrý den já Kristýna Medunová jsem si objednala tablet můžete mi ho Dover do černa hora Partyzánská 245 děkuji Medunová
07. 06. 2020
Dobrý den,
Ohledně objednávky nás prosím kontaktujte zde: https://www.alza.cz/kontakt
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
24. 04. 2020
Dobrý den ,jde k tabletu připojit malá klávesnice s miny USB koncem
16. 06. 2020
Dobrý den,
bohužel, příslušenství je možné připojit pouze pomocí daného konektoru, který se na produktu nachází.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.