Obnovit stránku

Diskuze k iPhone 15 Pro 256GB přírodní titan

Na této stránce najdete dotazy týkající se iPhone 15 Pro 256GB přírodní titan, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu iPhone 15 Pro 256GB přírodní titan teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k iPhone 15 Pro 256GB přírodní titan váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
iPhone 15 Pro 256GB přírodní titan - Mobilní telefon
iPhone 15 Pro 256GB přírodní titan
Prodej skončil
Musím říct že co se týče předobjednávek tak mě alza velmi zklamala. Předpokládané datum bylo 22.9., s tímto datem jsem sice nepočítal jelikož jsem objednával až pár dní po spuštění předobjednávek ale čekal jsem víc než to že mi 22. zmizí datum a od té doby bude objednávka bez infa a beze změny. Alza se pořád chlubí jak je číslo 1 v ČR, ale ve výsledku nejsou ani schopni udělat rozumně preordery. Příště si to radši objednám až bude zboží normálně v prodeji když je dodání stejné.
Tak mi došla trpělivost a zrušil jsem objednávku po 14ti dnech čekání a bez informací mi došla trpělivost!!!
Dobry den Předobjednaval jsem mobil hned ve 14:00 kdy ho tak mohu očekávat - 22. a info zatím nikde
Psala jsem dnes na Alzu, odpovězeno mi bylo z Alza.sk, nevím proč - doba dodání 1-2 měsíce s tím, že postupují dle pořadníku, nic konkrétního. Dokážu pochopit, že je něčeho nedostatek, ale komunikace a informovanost ze strany prodejce za mě tedy neskutečně selhala, předobjednávkový systém jakbysmet.
Tak dneska mi od Alzy přišel email. "Bohužel nemáme potvrzený žádný termín dodání vámi vybraného zboží. Chcete-li na dodání i nadále čekat, napište nám to prosím, prostřednictvím kontaktního formuláře." WTF ??? Jděte do ***** s předobjednávkovým systémem... Objednával jsem hodinu po spuštění předobjednávek a teď jako toto??
Mam podobnou zkusenost jako ostatni - zaplaceno predem, termin doruceni 22. a 23 email ze nevi, kdy telefon bude. Zadna dalsi komunikace. Uz jsem v minulosti na Alze predobjednavala herni laptop, se kterym to bylo stejne - termin doruceni zmenili z konkretniho na neurcity a za tyden se laptop obevil na Alza strankach k obednani a doruceni druhy den, moje predobjednavka byla ale stale 'objednana u dodavatele'. Objednavku jsem zrusila , objednala pc znovu a druhy den jsem ho mela. Hold jsem se tehdy mela poucit. Predobjednavky , komunikace a obecne pristup otresny. Telefony uz maji na skladech u mobilnich operatoru, tak doporucuji kouknout tam.
som sklamaný robil som pred objednávku 18.9. a bolo napísane že 22.9. bude tel. na sklade teraz je 7.10. a nič žiadne info. telefón mal byt ako darček. nestihol som !!!!!
Objednáno hned 15.9. kolem 17 hodiny, termín žádný. Včera jsem to zrušila a přes hlídacího psa objednáno v O2 a už je k dnes vyzvednutí, PRO 256 natural titan, hodně štěstí v Alze, za mě už nikdy více, hlavně kvůli nekomunikaci s zákazníkem, který zaplatil :-(
Objednala jsem hned ve 14:00 a stále nic, jak je možné, že v Datartu je dnes měli na prodejně skladem a Alza není schopná vyřídit alespoň další den ani předobjednávky z 15.9.?
Objednane na Alze 15. 9. 2023 14:04. Stale ziadne info o dodani. Objednane znova na Vodafone (ten isty model) 3.10., dodane dnes 6.10....

Zkuste naše cookies

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB34