Obnovit stránku

Diskuze k iQtech SmartLife WS020, Wi-Fi zásuvka, 16 A

Na této stránce najdete dotazy týkající se iQtech SmartLife WS020, Wi-Fi zásuvka, 16 A, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu iQtech SmartLife WS020, Wi-Fi zásuvka, 16 A teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k iQtech SmartLife WS020, Wi-Fi zásuvka, 16 A váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
iQtech SmartLife WS020, Wi-Fi zásuvka, 16 A - Chytrá zásuvka
iQtech SmartLife WS020, Wi-Fi zásuvka, 16 A
Skladem > 10 ks u dodavatele
399,-
329,-
Do košíku
Příslušenství Poradna a návody 35 Recenze 34
Dobrý deň čas zopnutia sa dá nastaviť po 1 sekunde ?
Dobrý den, chci se zeptar kde hledat problém. Zásuvku zapojím, spáruju přes wifi a jede normálně problém nastane když do zásuvky zapojím jakýkoliv další spotřebič. Pokaždé mi to vyhodí v pojistkové skříni proudový chránič. A je jedno co zapojím - zkoušel jsme nabíječku, televizi, stolní lampu. Bez chytré zásuvky mi vše jede v pohodě. Vyzkoušeno na 4 zásuvkách v domě na 2 okruzích a výsledek vždy stejný. Může být vadný kus? Děkuji za radu.
Dobrý den, je možno k aplikaci Smart Life připojit dva telefony jeden v operačním systému iOS a druhý Android a ovládat moje zásuvky ze dvou telefonů zároveň. Zkoušela jsem to, ale při zapnutí z druhého telefonu to chce heslo a e. mail přes který je systém zapojen a vždy mi to na tom druhém telefonu vyrestartuje a funguje jen na jednom. Po zapnutí na druhém telefonu zase heslo e.mail a spárování ale zase restart na druhém telefonu. Nedá se to spárovat nějak přes jiné aplikace Amazon Axa nebo Google Assistent? Chytrá zásuvka Tapo mi funguje z obou dvou telefonů.
Dobrý den, chci se zeptat, zda-li se dá k zásuvce připojit odkudkoliv přes mobilní síť, pokud jsou připojeny zásuvky k WiFi připojení.
Dobrý deň, Dočítal som sa, že aplikácia Smart Life je plne preložená do češtiny. Ja však mám takmer všetko anglicky a niektoré texty sú slovensky. Nikde som nenašiel možnosť prepnúť jazyk.
Dobrý deň, Naozaj je pravda, že zásuvka vypína nulový vodič a nie fázu ? Bolo by to veľmi nebezpečné hlavne u kovových spotrebičov !
Dobrý deň, je možné na diaľku zistiť cez aplikáciu skutočný stav zásuvky, čiže či je zapnutá, alebo vypnutá ? (napr. pri výpadku a obnovení siete)
Dobrý den, vlastním tři tyto zásuvky, bohužel ve vypnutém stavu všechny tři propouštějí slabě elektřinu, zářivky v terárijích či led pásky lehce poblikavají celou noc. prý je to způsobeno tím, že zásuvka neodpojuje fázy ale nulák a mají tento problém i výrobky jiných značek. Existuje tedy nějaka smart wifi zásuvka, která odpojuje fázy? děkuji předem za odpověď.
Dobry den. Zasuvka mi nejde pridat do Smart Home aplikacie. Podla navodu prepnem zasuvku do parovacieho rezimu (blika rychlo), wifi je 2.4Ghz, po par sekundach parovania zasuvka uz svieti trvalo ako pri sparovani ale v aplikacia ju stale neregistruje a po dvoch minutach timeoutuje pridavanie v aplikacii. Mam rovnaku zasuvku druhu a ta ide pripojit bez problemov rovnakym postupom. Je to na reklamaciu alebo mam este nieco skusit? Daniel
Dobry den, po nastaveni, casovy harmonogram naprogramovany pre zasuvku funguje aj v pripade ze zasuvka strati wifi pripojenie? Dakujem dano

Zkuste naše cookies

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB22