Na této stránce najdete dotazy týkající se LAMAX WatchY2 Black, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu LAMAX WatchY2 Black teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k LAMAX WatchY2 Black váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý den,
předpokládám, že hodinky podporují jen tzv 3G síťě, takže od letošního roku, kdy dva ze tří operátorů vypínají tyto sítě (včetně toho, jehož simkarta ja přibalena) budou tyto hodinky krom vol8n9 a sms nepoužitelné?
22. 11. 2021
Dobrý den,
WatchY2 využívají 2G sítě, takže se jich vypínání 3G sítí vůbec nedotkne.
22. 03. 2021
Konzole Mail ID: 355119907
08. 11. 2019
dobry den, prosim o info - ak to spravne chapem, tieto hodinky (tym padom aj dieta ak je na hodinkach zapnute gps) sa daju cez aplikaciu stale sledovat cez telefon rodicov ? tzn. ze rodicia musia mat stiahnutu aplikaciu a hodinky musia mat v sebe aktivnu sim kartu? dieta sa sa spaja s telefonom cez BT, to je jasne. ale dieta ma vo svojom mobile tiez tu aplikaciu ? funguje toto vsetko aj ked ma dieta vypnuty telefon? aplikacia je zdarma, ci platena? vdaka
13. 11. 2019
Ne, to se opravdu nepřipojuje přes BT, dítě nemá mobil a nemá žádnou aplikaci. Dítě má jen hodinky.
(Pokud by dítě s sebou tahalo svůj mobil, hodinky nedávají žádný smysl. Mobil lokalizuje polohu a umí volat daleko lépe než hodinky a jeho baterie vydrží déle.)
Rodiče na svých mobilech mají aplikaci. A mohou sledovat pohyb dítěte a volat mu na hodinky. Zvoní hodinky a mluví se do hodinek.
11. 11. 2019
Dobrý deň,
áno, je možné pomocou aplikácie sledovať pohyb detí. Aplikácia musí byť stiahnutá aj na telefóne rodičov. Hodinky musia mať aktívnu SIM kartu a musia byť zapnuté. Aplikácia je zdarma. K produktu patrí aj príručka, ktorá všetky nastavenia a možnosti Vám vysvetlí.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
16. 08. 2021
Další řada zcela mimo. Co jste to za experty, když ano nerozumíte tomu co prodáváte. Fakt za korunu drazí. Jděte raději dělat někam s lopatou.
11. 11. 2019
Dobrý deň. Ako to spraviť aby sme obi dvaja rodička videli dieta na 2 telefónoch na raz. Teraz to ide len tak ze ho vidí len ten cez aplikáciu kto ma zadané aktuálne ID
Dakujem
13. 11. 2019
Musíte oba použít pro přihlášení to samé ID a ten samý email s tím samým heslem. Jinak to bohužel nejde.
13. 11. 2019
Ďakujem pekne za info.
20. 04. 2021
Dobry den, budou fungovat data na hodinkach i po vypnuti 3G na prilozene sim karte od T-mobilu planovane na listopad 2021? (Odkaz do neznáma
Dobrý deň, údajne v hodinkách so slovenskou SIM kartou nefungujú dáta. Takže je možné len volať. Lokalizačné funkcie sú tak nepoužiteľné. Je to pravda ? Viete potvrdiť 100% funkčnosť so SIM kartou Orange Slovensko ? Ďakujem
08. 03. 2021
Za chvíli to tak bude se všema simkartama, staré datove sítě končí.
29. 09. 2020
Funguju aj bez SIM karty?
Tomáš Renčík30. 09. 2020
Nie nefungujú. Ja som si ale tú pôvodnú s českým telekomom menil najprv za orange a teraz tam mám telekom náš, bez záväzkov a funguje to.
Marian Vajdecka30. 09. 2020
asi ano ale bez toho neplnia ucel
13. 11. 2019
Dobrý den, chci se zeptat můžu mít sim kartu svoji na paušál nebo musím mít tu co je u hodinek od T-mobile.
14. 11. 2019
Dobrý den,
Děkujeme za Váš dotaz. Je možné použít i jinou SIM kartu.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
INCOFF AEROSPACE s.r.o.18. 10. 2020
Dobrý deň
Zo slovenskej SIM sa dá z hodiniek volať ale data nejdu. V serveri je zariadenie offline
11. 11. 2019
Dobrý den, prosím o informaci, jak je to se SIM kartou? Je součástí nebo není? Musí to být paušál nebo dobíjecí? Je zde spousta dotazů, ale zrovna na tento, který tu jiný zákazník již položil, nikdo neodpověděl. Předem tedy děkuji za užitečné informace.
13. 11. 2019
U hodinek je přiložena simkarta, kterou si můžete koupit v každé trafice za asi sto korun. Je to přednabitá simkarta s asi stokorunovým kreditem. Ten vydrží na měsíc až dva používání hodinek. Pak ho samozřejmě musíte dobíjet, abyste zajistil hodinkám funkční datový tarif.
Já jsem přiloženou simkartu vůbec nevyužil, využívám jiný datový tarif, který je pro mě výhodnější.
Roman Winter26. 11. 2019
Když použijete vlastní sim, je pak funkční aplikace? Je mi divný, že píšou ve spolupráci s tmobile, a využíváme vlastní aplikaci(lamax tracking), servery atd. ,když by pak z toho nic neměli.
Jde využívat sledování polohy hodinek atd. bez ty jejich aplikace?
20. 11. 2019
Dobrý den, můžete prosím nějaký tarif doporučit? Nevím kam se obrátit, díky.
12. 11. 2019
Dobrý den,
ano, v balení je SIM karta od T-mobile.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
11. 08. 2021
Dobry den, jak zjistim data a kredit na te simce kdyz mam jineho operatora?a aplikace t mobile nejak nemuzu nastavit kdyz poslou kod na sim a ta je v hodinkach?dekuji
A jeste posilani sms z hodinek bere kredit?vubec nerozumim
09. 11. 2019
Dobrý den, plati za aplikaci a sledování dítěte?
Dekuji
13. 11. 2019
Aplikace je zdarma. Platí se za datový přenos - tedy simkartu, kterou mají hodinky v sobě. Pro svoje fungování potřebují aktivní datový tarif. Nemají velkou spotřebu, podle používání, cca 50 MB měsíčně. Jak levně nebo draze si to každý zajistí, je ovlivněno výběrem poskytovatele mobilních služeb. Zpravidla jde o částku ~ 50 Kč měsíčně +/-.
10. 11. 2019
Dobrý den,
Aplikace od výrobce je zcela zdarma.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
05. 11. 2019
Dobrý den, mají tyto hodinky budík? Dekuji za odpoved.
06. 11. 2019
Ano, lze tam nastavit až tři budíky. Ale nelze regulovat hlasitost vyzvánění a vibrace hodinky nemají...
28. 10. 2019
Dobrý den,
mají hodinky Lamax Watchy2 vibrace? pokud ne, jde zesílit a ztlumit zvuk vyzvánění?
Děkuji za odpověď
Monika Zamecnikova06. 01. 2021
Dobry den prajem, viete mi.prosim.poradit ako zaregistrovat hodinky ktore sme od vas kupili ale vraj boli vratene a pise mi ze toto zariadenie uz bolo zaregistrovane a nejde mi sa spojit s aplikaciou dakujem.
30. 10. 2019
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Hodinky vibrace mají.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
13. 11. 2019
Vyloženě lživá odpověď od alzy.cz - bohužel není v těchto diskuzích neobvyklá. Hodinky nemají vibrace. A nedá se měnit hlasitost vyzvánění, která je realtivně vysoká. Je to velký hendikep těchto hodinek.
06. 11. 2019
Hodinky vibrace nemají - díky pěkně za informaci. A hlasitost vyzvánění se měnit nedá ...
Za ty peníze jsem čekal víc.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.