Na této stránce najdete dotazy týkající se Logitech Zone Vibe 100 Graphite, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Logitech Zone Vibe 100 Graphite teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Logitech Zone Vibe 100 Graphite váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý deň, podporujú tieto slúchadla pripojenie dvoch zariadení súčasne (PC a telefón)? Nikde v popise to nevidím. Ďakujem
31. 01. 2023
Ahoj, výrobca píše podporu Multipoint Bluetooth teda odpoveď je áno
Soňa Navrátilová17. 01. 2023
nemůže sluchátka připojit k počítači
Lucie Dvořáková18. 03. 2024
Také jsem měla potíž, je to tím, že nemáte ve svém PC zabudované Bluetooth. Tím pádem ještě musíte pořídit USB Bluetooth adaptér. Pak to půjde, je to rozepsané v mé recenzi na tyto sluchátka.
18. 03. 2023
Dobrý den,
Děkuji za Váš dotaz. Pokud Vámi zakoupený výrobek není plně funkční, pak je nutné ho reklamovat.
Pro nejrychlejší vyřešení této situace Vám doporučujeme obrátit se na autorizovaný servis. Seznam autorizovaných servisů naleznete zde.
Pokud Vám zadání reklamace přímo v autorizovaném servisu nevyhovuje, nebo není autorizovaný servis pro Vaší značku dostupný, můžete výrobek spolu s nahlášením čísla nákupního dokladu doručit na naší nejbližší prodejnu a my za Vás všechno potřebné vyřídíme (reklamace není možná na Prodejnách budoucnosti a na Nočním výdeji).
Reklamaci můžete také odevzdat přes jakýkoliv AlzaBox. Postup zadání a odeslání reklamace přes AlzaBox naleznete na odkaze Servis v Alza.cz.
Zadat reklamaci můžete i online a výrobek poté zaslat balíkem na adresu:
Alza.cz - Reklamace
VGP Park, hala H2
Do Čertous 2658/1
193 00 Praha 9 - Horní Počernice
Do důkladně zabaleného balíku přiložte prosím kromě nákupního dokladu ještě průvodní list s popisem závady. Pokud jste zadali reklamaci online, bylo Vám vygenerováno číslo Vaší reklamace (ASRExxxxxxxx), stačí ho viditelně uvést na balík.
Podrobnější informace ohledně reklamací naleznete v sekci Servis v Alza.cz.
V případě, že budete mít jakoukoliv otázku, neváhejte nás kontaktovat na +420 225 340 111, případně můžete odpovědět na tento e-mail.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
31. 12. 2022
Zdravim cas , pôjdu tieto slúchatká aj na PS4?
22. 02. 2023
Dobrý den,
produkt poskytuje kompatibilitu aj s vaším zariadením.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
29. 11. 2022
Dobrý deň, dajú sa pripojiť k mobilu cez BT? Nie je tam dongel?
30. 11. 2022
Dobrý den,
ano můžete připojit k telefonu přes BT.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.