Na této stránce najdete dotazy týkající se Microsoft OneDrive - Plan 1 (měsíční předplatné) pro firmy - neobsahuje desktopovou aplikaci, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Microsoft OneDrive - Plan 1 (měsíční předplatné) pro firmy - neobsahuje desktopovou aplikaci teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Microsoft OneDrive - Plan 1 (měsíční předplatné) pro firmy - neobsahuje desktopovou aplikaci váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Microsoft OneDrive - Plan 1 (měsíční předplatné) pro firmy - neobsahuje desktopovou aplikaci
Dobrý den, jaká emailová adresa (kontaktní nebo přihlašovací) se musí shodovat s již používanou adresou u MS na portal.office.com, aby došlo ke správnému "spárování" zde objednaného předplatného a již používaným předplatným? Díky
05. 06. 2020
Dobrý den,
pokud je Váš dotaz stále aktuální, kontaktujte nás telefonicky či emailem.
Děkujeme.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.