This page contains frequently asked questions about Niceboy X-fit Plus. If you are considering buying this product, you may want to read the discussion or ask more questions about Niceboy X-fit Plus. They will be answered by our specialists.
Dobry den,
Je mozne na tychto hodinkach vypnut bluetooth?
Vdaka
12. 10. 2020
Dobrý deň,
hodinky touto funkcí nedisponují. Děkujeme za pochopení.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
31. 08. 2020
dobrý den,funguje náramek bez spárování s mobilním telefonem?
RTB media s.r.o.31. 08. 2020
Dobrý den, děkujeme Vám za zájem a dotaz k produktu značky Niceboy. Náramek je potřeba spárovat s mobilním zařízením a současně s aplikací ve které následně najdete všechny statistiky a data.
V případě jakéhokoliv dalšího dotazu rádi odpovíme.
Hezký den Tým Niceboy.
16. 03. 2024
Náramek Niceboy , kdy už se na padesátý pokus připojí a spáruje s telefonem xaomi redmi 8 po chvíli se odpojí a nelze spárovat. Proč?
17. 03. 2024
Dobrý den,
Pokud máte problémy se spárováním náramku Niceboy X-fit Plus se svým telefonem Xiaomi Redmi 8, existuje několik možných důvodů, proč se toto může dít:
Bluetooth Verze: Nejdříve byste měli zkontrolovat, zda je váš telefon a náramek kompatibilní z hlediska verze Bluetooth. Xiaomi Redmi 8 podporuje Bluetooth verze 4.2, což je docela standardní a mělo by to být kompatibilní s Niceboy X-fit Plus, který také podporuje Bluetooth 4.2. Nicméně, je vždy dobré se ujistit, že oba přístroje používají kompatibilní verzi Bluetooth.
Vzdálenost a Překážky: Při spárování je důležité, aby byly obě zařízení ve správné vzdálenosti a bez významných překážek mezi nimi. Bluetooth má omezený dosah, obvykle kolem 10 metrů, a také se může omezit překážkami jako jsou zdi, skříně nebo jiná zařízení v okolí.
Baterie a Nabíjení: Pokud je baterie na náramku nebo telefonu příliš vybitá, může to mít vliv na spárování a stabilitu spojení. Ujistěte se, že obě zařízení mají dostatečně nabitou baterii.
Resetování Náramku: Pokud se problém opakovaně opakuje, může být užitečné provést reset na náramku Niceboy X-fit Plus. Návod k tomu obvykle najdete v dokumentaci nebo online. Následně můžete znovu spárovat náramek se svým telefonem.
Ovladač Nastavení Bluetooth: Pokud váš telefon má možnost ovládat nastavení Bluetooth, jako je vypnutí a zapnutí, můžete zkusit tuto možnost. Někdy může být potřeba vyhledat nové zařízení, aby se náramek objevil v seznamu dostupných zařízení.
Aktualizace Firmware: Pokud je k dispozici aktualizace firmware pro náramek Niceboy X-fit Plus, měli byste ji provést. Aktualizace může řešit různé chyby spojené se stabilitou a kompatibilitou.
Pokud se po vyzkoušení těchto kroků problém s opakovaným odpojováním a nemožností spárování stále vyskytuje, může to být něco, co vyžaduje podrobnější pomoc od výrobce nebo prodejce. Měli byste zvážit kontaktování zákaznické podpory Niceboy nebo Xiaomi, aby vám s tím mohli pomoci.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
14. 02. 2024
Dobrý deň, chcem sa opýtať či sa tieto hodinky dajú pripojiť na telefón,oppo A57S ďakujem
RTB media s.r.o.14. 02. 2024
Dobrý den,
děkujeme Vám za dotaz k produktu značky Niceboy.
Náramek lze propojit s mobilním zařízením, které disponuje OS Android 4.5 a novější a iOS 8.2 a novější.
V případě jakéhokoli dalšího dotazu opět rádi odpovíme.
Hezký den Vám přeje Michaela z Niceboye.
22. 11. 2023
Dobrý den,jak opravit opoždění času,... zjistila jsem náhodou...a proč se tak děje.
RTB media s.r.o.22. 11. 2023
Dobrý den,
děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy.
V tomto případě doporučujeme kontaktování zákaznické podpory [email protected]. Rádi Vám s nastavením pomůžeme.
Hezký den Vám přeje Michaela z Niceboye.
19. 09. 2023
Jde udělat něco jako tovární reset když nevím PIN?
RTB media s.r.o.20. 09. 2023
Dobrý den,
děkujeme Vám za dotaz k produktu značky Niceboy.
Náramek lze uvést do továrního nastavení pomocí aplikace k náramku.
V případě jakéhokoli dalšího dotazu opět rádi odpovíme.
Hezký den Vám přeje Michaela z Niceboye.
01. 04. 2023
Aká je to velkosť
RTB media s.r.o.03. 04. 2023
Dobrý den,
děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy.
Délka řemínku produktu je 24 cm.
V případě jakéhokoli dalšího dotazu opět rádi odpovíme.
Hezký den Vám přeje Michaela z Niceboye.
19. 10. 2022
Dobrý den, měla jsem vybite hodinky a dala je nabít. Bohužel se mi nepodařilo uvést nabíječku do provozu. Hodinky nejde vůbec zapnout tudíž ani soarovat s telefonem. Prosím o radu, jak dál. M. Č
RTB media s.r.o.24. 10. 2022
Dobrý den,
děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy.
Mrzí nás, že se hodinky nedaří nabít. V tomto případě doporučujeme reklamování produktu u prodejce. Ten jej odešle do servisního střediska k diagnostikování.
V případě jakéhokoli dalšího dotazu opět rádi odpovíme.
S přáním hezkého dne Michaela z Niceboye.
10. 10. 2022
dobrý den, v aplikaci wearfit není žádná možnost, jak nastavit budík., kde nastavit budík a v čem?
RTB media s.r.o.10. 10. 2022
Dobrý den,
děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy.
Budík lze nastavit v aplikaci Wearfit. Nastavení naleznete ve správci zařízení- upomínka- budík.
V případě jakéhokoli dalšího dotazu opět rádi odpovíme.
S přáním hezkého dne Michaela z Niceboye.
18. 09. 2022
dobry den, jak prosim nastavit budik?
RTB media s.r.o.19. 09. 2022
Dobrý den,
děkujeme Vám za dotaz k produktu značky Niceboy.
Budík lze nastavit v aplikaci Wearfit, která slouží k propojení náramku a mobilního zařízení.
S přáním hezkého dne Michaela z Niceboye.
Alza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.