Na této stránce najdete dotazy týkající se Philips HD7470/20, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Philips HD7470/20 teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Philips HD7470/20 váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý den, umí kávovar ohřát kávu, když stihne vychladnout? Děkuji.
Matěj Faflík28. 05. 2018
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Bohužel, kávovar funkco ohřevu nemá. Doufám, že Vám má odpověď pomohla. V případě dalších dotazů neváhejte kontaktovat.
16. 12. 2018
Je kávovar na zrnkovou kávu? Dekuji
Jaroslav Juráček18. 12. 2018
Kdepak neni :)
30. 09. 2019
Dobrý den, zakoupila jsem kávovar, ale nikde v popisu se nepíše, že je použitý, ale v potvrzovacím mailu se píše, že použitý je. Kávovar mám jako dárek a samozřejmě použitý nechci. Děkuji za odpověď.
01. 10. 2019
Použité zboží je většinou výrobek, který byl vyreklamován. Původní klient má možnost si buď počkat na opravu nebo dostat nový nerozbalený kus. Po opravě se takovýto výrobek vrací zpět k prodeji, avšak s nižší cenou.
25. 12. 2019
Zdravim kteri papirovy filtr je kompatibilni s timto modelem ?
26. 12. 2019
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
S tímto se obraťte přímo na Philips.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.