Na této stránce najdete dotazy týkající se Philips Series 9000 AquaTrio 3v1 XW9383/01, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Philips Series 9000 AquaTrio 3v1 XW9383/01 teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Philips Series 9000 AquaTrio 3v1 XW9383/01 váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý den , je možné vyčistit nádobu na prach vodou ? Poté ji opět uschlou vrátit zpátky ? Děkuji za odpověď
03. 03. 2023
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Vnitřek nádoby na prach můžete vyčistit vlhkým nebo suchým hadříkem. Před použitím vysavače se ujistěte, že je nádobka vyschlá, nesmí být navlhlé elektronické konektory. Z nádobky lze vyjmout cyklon (oddělovač prachu) a omýt pod tekoucí vodou. Cyklon vkládejte do nádobky až zcela vyschne.
Nádobu na prach neoplachujte pod tekoucí vodou. Nádobu na prach neumývejte v myčce na nádobí.
Tým Philips DA - oddělení domácích spotřebičů
30. 01. 2023
Dobrý den.
Onen přídavný akumulátor, se kterým se dá prodloužit doba vysávání, je vlastně druhý akumulátor, který se vymění za ten původní vybitý a mám teda dva stejné akumulátory které můžu střídat, nebo má vysavač nějaký na pevno zabudovaný + se dá přidat jiný vyndavací "přídavný"?
Z popisu to není uplně patrné, děkuji.
31. 01. 2023
Dobrý den,
akumulátory je možné střídat, tím se prodlouží doba vysávání na dvojnásobek. Když je kapacita u první akumulátoru vyčerpána, vyměníte jej za druhý, na vysavači není možné mít oba akumulátory najednou.
Tým Philips DA - oddělení domácích spotřebičů
Tomáš Plíhal25. 12. 2022
DObrý den,
po několika použitích Mop nástavce se přestal točit jeden motůrek - hlasí problém i3, což by měl být autodetekční systém, který v případě cizích předmětů zastaví vysávání i mopování.
Celý nástavec jsem rozebral, vyčistil, systém restartoval (odpojení od baterie) a stále se chyba projevuje. Nevíte co ještě zkusit mimo reklamace, kdy budu cca 30dní čekat na vyřízení a budu bez zařízení ?
Děkuji za každý nápad
27. 12. 2022
Dobrý den,
prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu. Kolegové s Vámi vše prověří a navrhnou vhodné řešení:
Facebook/Messenger Philips Home Living (CZ či SK) nebo na telefonním čísle/WhatsApp: (+420) 225 296 161.
Tým Philips DA - oddělení domácích spotřebičů
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.