Na této stránce najdete dotazy týkající se Philips TAB8507/10, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Philips TAB8507/10 teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Philips TAB8507/10 váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý den,
pod dotaz z 22. 2. 2025 jsem dne 11. 3. 2025 napsala dotaz k vyřízení reklamace (současně jsem ho zadala k hodnocení reklamace ASRE25269899 a dodnes mi nebylo zodpovězeno): "Dobrý den, bohužel musím potvrdit potvrdit nemilé zkušenosti s reklamací při šumění a chrčení subwooferu. Dnes se mi vrátil produkt z reklamace (vyřešeno výměnou...) a po zapojení opět stejný problém. Subwoofer stále šumí a chrčí. V aplikaci Entertainment jsem vše aktualizovala na nejnovější verzi softwaru a tou je V00.01.34. Nepamatuji si verzi softwaru u předchozího produktu. Mám stále čekat na aktualizaci či produkt opětovně reklamovat?"
V mezidobí jsem provedla aktualizaci softwaru znovu a to na V00.01.35. Subwoofer stále šumí a chrčí.
Byl mi tudíž opětovně zaslán vadný kus. Mám tedy výrobek ihned reklamovat či čekat na další aktualizaci? Je to poněkud unavující a již téměř 2 měsíce (i s reklamací) nelze tento výrobek používat.
Děkuji za odpověď.
Zákazník,13. 4. 2025
Dobrý deň,
presne ten istý problém s chrčaním som riešil aj so svojím subwooferom. Problém som nahlásil priamo do servisu Philips, kde si odo mňa vyžiadali nahrávku a podrobný popis. Po ich posúdení mi potvrdili, že ide o hardvérovú chybu.. žiadny softvérový update alebo upgrade teda problém nevyrieši.
Po vrátení produktu ho záhadne držali takmer mesiac, aj keď bolo úplne jasné, v čom je problém. Nakoniec mi vrátili peniaze.
Som sklamaný, že po tejto skúsenosti už nemám možnosť získať nový kus produktu za pôvodnú 50 % zľavu, ktorá bola rozhodujúcim faktorom pri kúpe TV. Celá situácia ma mrzí, pretože som mal o produkt záujem, no za aktuálnych podmienok sa cítim byť znevýhodnený a o to viac sklamaný že produkt má rovnakú chybu aj u ostatných kupujúcich.
Jakub Slouk,16. 5. 2025
Zdravím, taktéž jsem si před několika dny všiml totožného problému. (problém je však pravděpodobně déle).
Subwoofer při prehrávání basů chrčí nebo vydává divné jakoby bublavé zvuky. Ani po aktualizaci na nejnovější firmware (v 1.0.34 a následně v1.0.35) přes aplikaci Entertainment, problém nezmizel.
Předtím žádný takový problém nebyl a veškeré basy a audio bylo v pořádku.
soundbar mám k TV připojen přes vysoce kvalitní E-ARC 8k HDMI s vysokou přenosovou rychlostí.
Martin Zdeněk,1. 4. 2025
Dobrý den, já jsem reklamoval již druhý kus (první reklamace výměnou za nový), skrz tu samou vadu - pazvuky z bočního repro subwoferu a dnes mi Alza píše, že reklamace byla zamítnuta servisem. Bez bližšího vysvětlení, tak jsem zvědav, až mem vyzvou k vyzvednutí ,,vadného’’, neopraveného zboží, jak tam pořídím. Hrůza a zklamání.
Zákazník,1. 4. 2025
Dobrý den, děkuji za vaši rychlou reakci. A musím se přiznat, že mě tento vámi zmíněný přístup Alzy zklamal. Dle příspěvků v dotazech se jedná očividně o systémovou opakující se vadu, tak je zcela nepochopitelné vyřízení první reklamace výměnou za nový a vyřízení druhé totožné reklamace zamítnutím servisem.
V domácnosti navíc máme již 3,5 roku Soundbar Philips TAB8405, který funguje bezproblémově. Maximálně se výjimečně nespustí při zapnutí televize, ale to je jediná chybka, navíc snadno napravitelná zapnutím samotného soundbaru.
Martin Zdeněk,3. 4. 2025
Dobrý den, report po dnešním vyzvednutí a znovuzapojení. Má reklamace byla ZAMÍTNUTA. V servisním listu napsáno - během zkušebního provozu se závada neprojevila, ale byla provedena OPRAVA podezřelých plošných spojů impulzního zdroje….. a kupodivu po zapojení hrajou bez ruchů. Zajímavé řešení a NEUZNÁNÍ reklamace.
Zákazník,24. 5. 2025
Dobrý den, coby autorka původního dotazu, který vedl k této diskuzi, děkuji za všechny vaše příspěvky a uvádím svou nepříjemnou zkušenost s druhou reklamací. Sice mi na rozdíl od vašich zkušeností s vyřízením reklamace reklamaci uznali tím, že mi vystavili dobropis s vrácením ceny. Nicméně požadovala jsem opravu či výměnu soundbaru, jelikož jsem soundbar kupovala v akci spolu s televizí, kdy mi na soundbar byla jinou společností proplacena sleva ve výši, která odpovídala úhlopříčce televize.
Namísto 10000 Kč mě vyšel soundbar na 3500 Kč a podle toho jsem vybírala jak televizi, tak obchodníka, u kterého možnost této akce byla. Takže postupem Alzy, která nerespektovala mnou zvolené možnosti reklamace, navíc vystavení dobropisu namísto opravy či výměny zboží nijak neodůvodnila (§ 2169 občanského zákoníku) bych ve výsledku po vrácení proplacené slevy jinou společností měla nazpět 3 500 Kč, za což obdobný soundbar nekoupím. Tak s nimi teď začínám samozřejmě řešit i jejich postup.
Zákazník,24. 5. 2025
A k vašim problémům se zamítnutím reklamace bych doporučila upozornit Alzu na § 2161 odst. 5 občanského zákoníku, který říká, že: "Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.".
Takže pokud jste měli soundbar méně než jeden rok a vada se v tomto jednom roce od koupě výrobku projevila, musí Alza coby prodejce prokázat, že zboží při převzetí vadné nebylo a vada vznikla až později a ne reklamaci šmahem zamítnout.
Prostě to zkouší a dost mě to u takto velké společnosti štve.
Dobrý den, tato hláška je systémová a nelze ji vypnout a to ani při použití kabelu certifikace 2.1 eARC s plnou šířkou pásma. Prosím ignorujte to. Byl dán požadavek na vypnutí tohoto upozornění při použití odpovídajícího kabelu, zatím bez úspěchu. Přeji krásný den.
Ondřej Štarman,23. 3. 2025
Dobrý den, dnes jsem tento soundbar zakoupil. Po zapojení normálně hrál, avšak aplikace Entertainment nabídla aktualizaci na verzi 1.34. Po této aktualizaci přestal soundbar hrát, nefunguje žádný zdroj, ani bluetooth, ani streaming přes play-fi, byť třeba spotify se tváří, že normálně hraje. Aplikace nabízí ještě upgrade na 1.35, ten se ale vždy sekne na tom, že soundbar na displeji ukáže UPG 0 a dál se nic neděje (čekal jsem hodinu). Dle návodu jsem zkoušel ještě podržení + a - na soundbaru pro reset do továrního nastavení. Ani to nepomohlo. Prosím o radu, co dále vyzkoušet. Velké zklamání.
Michal, Philips Expert,24. 3. 2025
Dobrý den, mrzí mě vaše situace. Tato aktualizace byla vydána pro řešení problému se subwooferem a ovládání hlasitosti. Podobný případ jsem již reportoval výrobci, avšak zatím bez reakce. Přístroj můžete reklamovat, nicméně aplikace vás bez aktualizace "nepustí dál", takže aplikaci nelze použít. Poslal jsem urgenci výrobci, uvidíme co odpoví. Omlouvám se za komplikace. Hezký den.
Ondřej Štarman,24. 3. 2025
díky za info, soundbar jsem podal k reklamaci
Zákazník,22. 2. 2025
Dobrý deň, zakúpil som si Philips TAB8507B/10 ako v akcii k TV 55OLED819. Všetko fungovalo perfektne až po 2 týždňoch začal subwoofer chrčať. Skúšal som nastaviť rôzne úrovne výstupu z TV ako sa tu už spomínalo (aj keď pri zmene výstupu stráca svoj účel...), resetoval zariadnie.. nájsť nejaký FW k produktu problém horší ako vyriešenie svetového mieru. V aplikácií "entertainment" nieje dokopy nič. Niekde som čítal že s týmto problémom skúšali reklamáciu no produkt mu vrátili s tým istým problémom. Prosím ak vie niekto kde spočíva problém budem vďacný. Inak som nútený produkt vrátiť. (k TV je pripojený eARC + HDMI 2.1 High Speed 8K)
Michal, Philips Expert,22. 2. 2025
Dobrý den, je očekáváno vydání aktualizace SW pro TAB8507 přes aplikaci Philips Entertianment. Jinou cestou provézt aktualizaci nelze. Výrobek můžete reklamovat. Hezký den.
Zákazník,23. 2. 2025
Dobrý deň, počkám na novú aktualizáciu a ak nepomôže prejdem na reklamáciu. Myslím že to bude hardwerový problém keďže predtým šlo všetko v poriadku. Budem informovať.
Zákazník,11. 3. 2025
Dobrý den, bohužel musím potvrdit potvrdit nemilé zkušenosti s reklamací při šumění a chrčení subwooferu. Dnes se mi vrátil produkt z reklamace (vyřešeno výměnou...) a po zapojení opět stejný problém. Subwoofer stále šumí a chrčí.
V aplikaci Entertainment jsem vše aktualizovala na nejnovější verzi softwaru a tou je V00.01.34. Nepamatuji si verzi softwaru u předchozího produktu. Mám stále čekat na aktualizaci či produkt opětovně reklamovat?
Robert Marjánko,25. 5. 2025
Dobrý den,
mohl bych pozadat o návod k zapojeni a obsluze? V baleni bohuzel není.
Dekuji
Dobrý den, dá se soundbar přidat do aplikace Apple home a ovládat pomocí siri ? Díky.
Expert Alza.cz,3. 2. 2025
Dobrý den, Philips TAB8507B/10 je kompatibilní s Apple Home a můžete jej ovládat pomocí Siri. Tento soundbar podporuje AirPlay 2, což vám umožní snadno připojit ho k Apple HomeKit a ovládat ho pomocí hlasového asistenta Siri.
Michal, Philips Expert,2. 2. 2025
Dobrý den, soundbar TAB5807B nemá podporu pro Apple HomeKit (Domácnost). Je zde pouze podpora AirPlay. Hezký den.
Robert Bezak Modra,3. 12. 2024
Dobrý deň, predvčerom mi bol doručený nový Philips TAB8507B/10. Pripojil som ho k môjmu TV Samsung QE75Q70TATXXH pomocou HDMI ARC kábla AlzaPower Core Premium HDMI 2.0 High Speed 4K 2m čierny. Subwoofer hneď po zapojení pri prehrávaní filmu chrčí a šumí. Jedná sa iba o zvuk, nie o basy. Problém sa nevyriešil ani po reštartovaní soundbaru a výmene káblov. Keď púšťam hudbu alebo napríklad youtube video, tento problém nemám, keď som spustil test domáceho kina problém sa znovu objavil. Viete mi poradiť?
Michal, Philips Expert,4. 12. 2024
Dobrý den, mrzí nás vase problém, obraťte se prosím na reklamační oddělení a řešte jako reklamaci. Hezký den.
Robert Bezak Modra,28. 11. 2024
Dobrý deň, predvčerom mi bol doručený nový Philips TAB8507B/10. Pripojil som ho k môjmu TV Samsung QE75Q70TATXXH pomocou HDMI ARC kábla. Subwoofer hneď po zapojení pri prehrávaní filmu chrčí a šumí. Jedná sa iba o zvuk, nie o basy. Problém sa nevyriešil ani po reštartovaní soundbaru a výmene káblov. Keď púšťam hudbu alebo napríklad youtube video, tento problém nemám, keď som spustil test domáceho kina problém sa znovu objavil.
Robert Bezak Modra,28. 11. 2024
A len pre doplnenie na prepojenie soundbaru s TV som použil kábel AlzaPower Core Premium HDMI 2.0 High Speed 4K 2m čierny
Róbert Szöllösy,4. 2. 2025
Iba upresnim. Nieco podobne som riesil - u mna sa to vyriesilo nastavenim vystupneho zvuku . Pouzity kodek a ci ma vynutit priestorovy zvuk alebo nie.
Myslim, ze chrcanie je sposobene nespravnym smerovanim Stredneho kanalu do Subwooferu, resp. jeho primiesanim
Marek Dlouhý,30. 12. 2024
Zdravím, mám ten samý problém, zkoušel jsem všechno možné a nic nepomáhá. vyřešil jste nějak už problém?
Róbert Szöllösy,4. 2. 2025
Skuste moju odpoved vyssie, BTW tiez som iba zakaznik a zarazil ma tento problem, kedze je pripojeny PHILIPS soundbar k PHILIPS TV
Tomáš Jeníček,2. 1. 2025
Dobrý den, mám stejný problém, pomohlo něco? Dnes upgrade firmware, ale problém přetrvává. Mám už druhý kus a přemýšlím o reklamaci. V prvním případě chrčel SW také a pak dokonce soundbar nešel vůbec zapnout. Jsem z produktu dost zklamaný.
Zákazník,7. 1. 2025
Zdravim, mam take stejny problem. Nedela to vzdy, ale cas od casu to take slysim. Uz mam druhy (po reklamaci z jinych duvodu). Kdyby jste to resil, napiste sem jak se povedlo vyresit. Diky
Róbert Szöllösy,4. 2. 2025
Skuste moju odpoved vyssie
Zákazník,21. 11. 2024
Dobrý deň
Aký kábel potrebujem pre pripojenie ku TV SAMSUNG QE75Q70TATXXH?
ďakujem
Dobry den, posledni dobou se mi deje ze se od soundbaru odpoji subwoofer a uz se neda napojit. V aplikaci se tvari ze je pripojeny, ale nehraje. Jedine reseni ktere funguje je, ze sobwooferu odpojim ze zasuvky, pocekam tak 1min a pak zapojim zpet. Ten se pak zase napoji a funguje.
A aktualne mam zas problem se soundbarem, ktery se cas od casu tvari ze je vypojeny ze site. Nenabiha ani po opetovnem odpojeni a zapojeni do zasuvky. Zas ho necham odpocinout tak 2-3min a pak teprve nabehne.
Mel s tim nekdo podobnou zkusenost ? Reklamovat to pujdu, jen nevim jak to nasimulovat...
Zákazník,7. 1. 2025
Dobrý den, mám podobnou zkušenost. Po zapnutí mi naskočilo párování subwooferu a pak že byl spárovaný ale nehrál. Řešil jsem to stejným způsobem… vypnul jsem subwoofer ze zásuvky, počkal cca 3 minuty a znova zapl a najednou to šlo.
Taky to nechápu. Naštěstí se to stalo za 3/4 roku jen 2x tak jsem to zatím neřešil. Ale přijde mi, že až moc věcem stačí pouhé vypnutí a zapnutí do zásuvky, jakoby to byl nějaký resset 😁
Zákazník,7. 1. 2025
Zdravim, nakonec jsem dostal novy set. Ale zas mam problem s oled TV take od phillipsu.. 😅 asi je to naposled co jsem koupil neco od teto znacky. Jeste k tomu sobwooferu. Kdyz mam ve filmu tichou cast, tak mi ten subwoofer huci, ale to uz delal i ten prvni pred reklamaci. Uz nemam kapacitu to resit. Proste je to na dve veci. 🙂
Michal, Philips Expert,7. 10. 2024
Dobrý den, soundbar reklamujte, není třeba nic simulovat, servis vše prověří a chybu odstraní. Máte v soundbaru nejnovější firmware? Aktuální verze je CAP 508.6.0.085, MCU 1.030 a HW 0.001. Omluvám se za komplikace. Hezký den.
Vojtech Sprongl,4. 2. 2025
Dobry den, kde mohu prosim uvedeny firmware stahnout? Aplikace mi nenabizi tuto verzi, v soudbaru je MCU 1.018 a subwoofer v plikace neukazuje hlasitost.
Michal, Philips Expert,5. 2. 2025
Dobrý den, MCU a další software pro soundbar TAB8507B je k dispozici pouze přes aplikaci. Otevřete aplikaci Philips Entertainment, soundbar musí být zapnutý a připojený do domácí Wi-Fi sítě, také subwoofer musí být připojen. V aplikaci vyberte TAB8507B a v sekci Informace ("i" v kolečku) by měl být k dispozici nový SW. Aplikace by měla být aktuální, verze je 2.7.1. Aplikace Philips Entertainment je k dispozici pro iOS Android v příslušných obchodech. Hezký den.
Vojtech Sprongl,5. 2. 2025
Dobru den, Ano pres aplikaci jsem to zkousel, ale aktualni verze je jiz 2.7.7 , Znamena to ze nova verze aplikace spatne funguje? MCU mi ukazuje ze je aktualni a to 1.018 a ne verze jakou doporucujete. Dekuji
Michal, Philips Expert,5. 2. 2025
Dobrý den, verze pro iOS je 2.7.1, pro Android je 2.7.7. Není to chyba aplikace. Zkusím získat více informací přímo od vývoje. Budu vás informovat. Omlouvám se za komplikace. Hezký den.
Michal, Philips Expert,12. 2. 2025
Dobrý den, podařilo se mi získat informaci ohledně popsané chyby. Připravuje se aktualizace aplikace a nový SW pro TAB8507, předpokládané vydání je konec Března 2025. Omlouvám se za komplikace a přeji hezký den.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.