Obnovit stránku

Diskuze k Philips TAB8507/10

Na této stránce najdete dotazy týkající se Philips TAB8507/10, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Philips TAB8507/10 teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Philips TAB8507/10 váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Philips TAB8507/10 - SoundBar
Philips TAB8507/10
Prodej skončil
Příslušenství Poradna a návody 15 Recenze 32
Dobrý den, pod dotaz z 22. 2. 2025 jsem dne 11. 3. 2025 napsala dotaz k vyřízení reklamace (současně jsem ho zadala k hodnocení reklamace ASRE25269899 a dodnes mi nebylo zodpovězeno): "Dobrý den, bohužel musím potvrdit potvrdit nemilé zkušenosti s reklamací při šumění a chrčení subwooferu. Dnes se mi vrátil produkt z reklamace (vyřešeno výměnou...) a po zapojení opět stejný problém. Subwoofer stále šumí a chrčí. V aplikaci Entertainment jsem vše aktualizovala na nejnovější verzi softwaru a tou je V00.01.34. Nepamatuji si verzi softwaru u předchozího produktu. Mám stále čekat na aktualizaci či produkt opětovně reklamovat?" V mezidobí jsem provedla aktualizaci softwaru znovu a to na V00.01.35. Subwoofer stále šumí a chrčí. Byl mi tudíž opětovně zaslán vadný kus. Mám tedy výrobek ihned reklamovat či čekat na další aktualizaci? Je to poněkud unavující a již téměř 2 měsíce (i s reklamací) nelze tento výrobek používat. Děkuji za odpověď.
soundbar mám prepojený s TV Philips the One 65PUS8818 káblom HDMI, ale po zapnutí TV a prepnutí zvukového výstupu na soundbar vpravo hore na TV vybehne hláška: „Prepnutie na zvukový systém. Odporúčame použiť vysokorýchlostný kábel HDMI.“ vyskúšal som dva káble so špecifikáciou HDMI 2.1: https://www.alza.sk/alzapower-core-premium-hdmi-21-high-speed-8k-2-m-biely-d7070896.htm a https://www.alza.sk/premiumcord-hdmi-2-1-high-speed-ethernet-kabel-8k-60hz-1m-d5636210.htm kábel v TV aj v soundbare je v konektore HDMI ARC (resp. HDMI e-ARC)... v čom je chyba, keď sa objavuje spomenutá hláška? je možné, že káble nespĺňajú štandard HDMI 2.1?
Dobrý den, dnes jsem tento soundbar zakoupil. Po zapojení normálně hrál, avšak aplikace Entertainment nabídla aktualizaci na verzi 1.34. Po této aktualizaci přestal soundbar hrát, nefunguje žádný zdroj, ani bluetooth, ani streaming přes play-fi, byť třeba spotify se tváří, že normálně hraje. Aplikace nabízí ještě upgrade na 1.35, ten se ale vždy sekne na tom, že soundbar na displeji ukáže UPG 0 a dál se nic neděje (čekal jsem hodinu). Dle návodu jsem zkoušel ještě podržení + a - na soundbaru pro reset do továrního nastavení. Ani to nepomohlo. Prosím o radu, co dále vyzkoušet. Velké zklamání.
Dobrý deň, zakúpil som si Philips TAB8507B/10 ako v akcii k TV 55OLED819. Všetko fungovalo perfektne až po 2 týždňoch začal subwoofer chrčať. Skúšal som nastaviť rôzne úrovne výstupu z TV ako sa tu už spomínalo (aj keď pri zmene výstupu stráca svoj účel...), resetoval zariadnie.. nájsť nejaký FW k produktu problém horší ako vyriešenie svetového mieru. V aplikácií "entertainment" nieje dokopy nič. Niekde som čítal že s týmto problémom skúšali reklamáciu no produkt mu vrátili s tým istým problémom. Prosím ak vie niekto kde spočíva problém budem vďacný. Inak som nútený produkt vrátiť. (k TV je pripojený eARC + HDMI 2.1 High Speed 8K)
Dobrý den, mohl bych pozadat o návod k zapojeni a obsluze? V baleni bohuzel není. Dekuji
Dobrý den, dá se soundbar přidat do aplikace Apple home a ovládat pomocí siri ? Díky.
Dobrý deň, predvčerom mi bol doručený nový Philips TAB8507B/10. Pripojil som ho k môjmu TV Samsung QE75Q70TATXXH pomocou HDMI ARC kábla AlzaPower Core Premium HDMI 2.0 High Speed 4K 2m čierny. Subwoofer hneď po zapojení pri prehrávaní filmu chrčí a šumí. Jedná sa iba o zvuk, nie o basy. Problém sa nevyriešil ani po reštartovaní soundbaru a výmene káblov. Keď púšťam hudbu alebo napríklad youtube video, tento problém nemám, keď som spustil test domáceho kina problém sa znovu objavil. Viete mi poradiť?
Dobrý deň, predvčerom mi bol doručený nový Philips TAB8507B/10. Pripojil som ho k môjmu TV Samsung QE75Q70TATXXH pomocou HDMI ARC kábla. Subwoofer hneď po zapojení pri prehrávaní filmu chrčí a šumí. Jedná sa iba o zvuk, nie o basy. Problém sa nevyriešil ani po reštartovaní soundbaru a výmene káblov. Keď púšťam hudbu alebo napríklad youtube video, tento problém nemám, keď som spustil test domáceho kina problém sa znovu objavil.
Dobrý deň Aký kábel potrebujem pre pripojenie ku TV SAMSUNG QE75Q70TATXXH? ďakujem
Dobry den, posledni dobou se mi deje ze se od soundbaru odpoji subwoofer a uz se neda napojit. V aplikaci se tvari ze je pripojeny, ale nehraje. Jedine reseni ktere funguje je, ze sobwooferu odpojim ze zasuvky, pocekam tak 1min a pak zapojim zpet. Ten se pak zase napoji a funguje. A aktualne mam zas problem se soundbarem, ktery se cas od casu tvari ze je vypojeny ze site. Nenabiha ani po opetovnem odpojeni a zapojeni do zasuvky. Zas ho necham odpocinout tak 2-3min a pak teprve nabehne. Mel s tim nekdo podobnou zkusenost ? Reklamovat to pujdu, jen nevim jak to nasimulovat...

Zkuste naše cookies

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB17