This page contains frequently asked questions about Warranty extension to 3 years after registration within 60 days of purchase. If you are considering buying this product, you may want to read the discussion or ask more questions about Warranty extension to 3 years after registration within 60 days of purchase. They will be answered by our specialists.
Warranty extension to 3 years after registration within 60 days of purchase
Dobrý den, k objednávce 436259600 mám garantovanou Prodloužení záruky na 3 roky, produkt XXX901x. Do emailu, spamu, ani žádné jiné pošty kod nedorazil. Co s tím? Děkuji, Lorenc
21. 03. 2021
Dobrý den,
poprosím Vás o kontaktování přes náš kontaktní formulář nebo na naší zákaznické lince.
Kolegové s Vámi vše ověří.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
15. 03. 2020
Dobry den, mohu se septet, kde prense se mam do 60 dnu registrovat? Dekuji s pozdravem Lukas Chejn
Ing. Jan Riegel30. 10. 2020
External Link - je nutne se predtim, ale registrovat. Stitek najdete primo na tiskarne a opisuje se poslednich 9 cislich.
20. 12. 2020
Jen doplnim - je NUTNE se nejdrive zaregistrovat nebo prihlasit se pres facebook, a potom registrovat produkt. Je jsem to udelal opacne, nejdrive jsem dal vyhledat produkt podle serioveho cisla, a pak se zaregistroval - a au mi to pak nechtelo muj produkt registrovat, ze uz je v seznamu registrovanych. Pak se to muselo resit pres podporu...
17. 03. 2020
Dobrý den,
je zapotřebí aby jste zavolal našim operátorům, kteří vám s tím pomohou. Telefonní číslo je 225 340 111.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
06. 04. 2020
Vy jste určitě člověk na svém místě .o)
07. 02. 2020
Aktivační kód naleznete vytištěný na štítku, který najdete nalepený na produktu v balení zásilky, nebo v nalepovací obálce.
Na krabici je asi 5 nálepek prosím o malou nápovědu :)
Ing. Jan Riegel30. 10. 2020
External Link - je nutne se predtim, ale registrovat. Stitek najdete primo na tiskarne a opisuje se poslednich 9 cislich.
Romana Svatušková14. 02. 2020
Dobrý den, našel jste prosím ten aktivační kód? já jsem prolezla celou tiskárnu a nic jsem nenasla, děkuji za radu
Petr Cizek14. 02. 2020
Dobrý večer, nakonec jsem to vyřešil a to tak, že jsem zavolal na ALZA linku a tam mě velice ochotně poradily a poslali do emailu link na registraci na 3 roky, která se provádí né na Alze ale na stránkách výrobce tedy Brotheru.
Michal Chalupnik15. 02. 2020
Dobrý den, a co jste tam zadal? Po mně to chtělo akorát sériové číslo tiskárny. Z alzy mi ale přišla ještě jakási licence, ale to nevím, kam by se mělo zadat...
Petr Cizek16. 02. 2020
Dobrý den, přesně tak stačí zadat sériové číslo tiskárny.
External Link
Ta licence od Alzy mě taky zmátla...tý si nevšímejte...
Tomáš Teodosijev13. 11. 2020
Zadává se posledních devět znaků sériového čísla.
10. 02. 2020
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Kód má dvě skupiny po třech znacích. Vzor: XXX-XXX.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
07. 02. 2020
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat kde přesně najdu na produktu kód na prodloužení záruky?
Ing. Jan Riegel30. 10. 2020
External Link - je nutne se predtim, ale registrovat. Stitek najdete primo na tiskarne a opisuje se poslednich 9 cislich.
08. 02. 2020
Dobrý den,
s tímto se prosím obraťte na společnost Brother, který záruku nabízí.
Děkuji.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
28. 02. 2021
hcem sa spytat, ci predlzenie zaruky plati aj pre firmy, alebo len pre fyzicke osoby?
28. 02. 2021
Dobrý deň,
platí i pro firmy.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
Alza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.