Vážení zákazníci, aktuálně evidujeme zvýšené množství emailových pokusů o podvodné informace k navrácení platby zneužívající dobré jméno naší společnosti. Prosím vždy si zkontrolujte odesílatele emailu. Více informací o podvodech naleznete ve článku zde.
Na této stránce najdete dotazy týkající se Samsung Galaxy Watch 5 Pro 45mm LTE černé, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Samsung Galaxy Watch 5 Pro 45mm LTE černé teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Samsung Galaxy Watch 5 Pro 45mm LTE černé váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Proč se v česku prodává LTE verze když to žádný operátor nepodporuje? V tmobile mi řekli že podporuji jenom apple. Vodafone řek, že to chystá na přelom nového roku. Od koho teda koupit esim kterou si tam dám?
Miroslav Gajdečka31. 08. 2022
O2 od června tuto věc nabízí, měsíčně za 99
07. 09. 2022
aktivace pouze přes samsung telefon :D
Ing. Pavel Tomáš16. 11. 2022
Používám e-SIM v hodinkách Galaxy Watch4 Pro 45mm LTE již rok od T-Mobil a můžu telefonovat bez telefonu jen z hodinek.
E-SIM jsem koupil přes internet.
17. 11. 2022
Ano, ale nemate stejne telefoni cislo
03. 09. 2022
proč se prodávají telefony 5g když je 5g jen zkušební v určitých lokalitách, proč jsou tv ve 4k či 8k když se vysílá jen full HD. Jen tahat z lidí prachy ale lidi jsou ovce co si to koupí tak proč ne
27. 10. 2022
Dobrý den, je možné využívat eSIM v hodinkách a SIM kartu v mobilu od stejného operátora se stejným telefonním číslem?
29. 10. 2022
Dobrý den,
ano, je to možné.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
23. 11. 2023
Dobrý deň.
viete mi niekto napísať, ktorý operátory na Slovensku podporujú esim v Galaxy Watch 5 pro?
Jakub Banda24. 11. 2023
Dobrý den, v tomto případě se Vám omlouváme, zde určitě doporučíme se obrátit přímo na jednotlivé operátory s dotazem na podporu eSIM v hodinkách. Děkujeme za Váš zájem. Samsung_podpora.
15. 11. 2023
Dobrý den, je možné telefonovat a také odesílat zprávy bez vložené karty e-SIM, tak jako u verze Pro bez LTE- Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE.Je karta e-SIM nutností k telefonování a SMS.Děkuji za radu.
S pozdravem Zedník F.
Jakub Banda16. 11. 2023
Dobrý den, hovory je možné provádět i přes připojený telefon. Podrobněji Vám rádi pomůžeme na naší zákaznické lince, kde nás můžete kontaktovat pomocí aplikace WhatsApp 800 726 786 nebo Samsung Live Chat. Děkujeme za Váš zájem. Samsung_podpora.
16. 10. 2023
Dobrý den. Mohu přes hodinky já někomu zavolat a odpovědět slovně na SMS apod.? Nebo můžu pouze přijmout hovor a na SMS odpovědět dle uložených odpovědí? Pokud ne, mohli byste mi doporučit hodinky, které tuhle funkci mají? Děkuji za odpověď.
Jakub Banda17. 10. 2023
Dobrý den, hodinky lze použít pro volání i psaní SMS. Podrobnosti k použití těchto funkcí jsou uvedené na straně 41 a dále v odkazu Odkaz do neznáma . S výběrem vhodného zařízení Vám rádi poradíme v našem chatu na stránce produktu. Děkujeme za Váš zájem. Samsung_podpora.
21. 08. 2023
Dobrý den
Mám jen jeden krátký dotaz k hodinkám galaxy watch 5 pro, a to zda je možné případně jak je připojit k iPhone, aby je bylo možné normálně používat jde především o hovory s esim a správ.
Děkuji Jakub Knoll
Jakub Banda22. 08. 2023
Dobrý den, kompatibilita hodinek je s telefony s OS Android verze 8 a výše a RAM o velikosti 1,5 GB nebo výše. Telefony iPhone s iOS podporovány nejsou. Děkujeme za Váš zájem. Samsung_podpora.
19. 08. 2023
Dobrý den prosím o radu já vymazat trasu z hodinek nezle i po tovární nastavení furt tam je
20. 08. 2023
Dobrý deň,
v konkrétnej aktivite stlačte tri bodky v pravej hornej časti obrazovky, následne zvoľte trasy, potom podržte prst dlhšie pri trasách, ktoré chcete vymazať a nakoniec v spodnom pravom rohu kliknite na možnosť vymazať všetky.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
03. 06. 2023
Prosím vás,hodiny watch 5 pro rátajú kroky keď šoférujem??.Som vodič z povolania.Vieme to dáko zastaviť?Ďakujem za pomoc.
03. 06. 2023
Dobrý deň,
Tento neduh majú asi všetky hodinky, kedy pohyb rukou podobný tomu pri chôdzi zaznamená kroky.
Pri týchto hodinkách sa to dá obmedziť, resp. vypnúť tým, že v nastaveniach deaktivujete automatické zisťovanie aktivity.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
02. 06. 2023
Prosím vás,hodiny watch 5 pro rátajú kroky keď šoférujem🙁.Som vodič z povolania.Vieme to dáko zastaviť?Ďakujem za pomoc.
Jakub Banda05. 06. 2023
Dobrý den, omlouváme se, přesnou příčinu nyní určit nedokážeme. Všeobecně můžeme doporučit provést reset hodinek, přeinstalaci aplikace Galaxy Wearable a opětovné párování s telefonem. Podrobněji Vám rádi pomůžeme na naší zákaznické lince, kde nás můžete kontaktovat pomocí aplikace WhatsApp 800 726 786 nebo Samsung Live Chat. Budeme tak mít příležitost zjistit další informace. Na základě toho můžeme podat bližší podporu. Děkujeme Vám. Samsung_podpora.
08. 05. 2023
Dobrý deň. Chcel by som sa spýtať či je možné do týchto hodiniek stiahnuť aj aplikáciu whattsapp?
Jakub Banda09. 05. 2023
Dobrý den, Wear OS se neustále rozšiřuje a aplikace postupně přibývají. O případné dostupnosti aplikace Whatsapp zatím nemáme žádné informace. Příjem oznámení z různých aplikací na hodinkách však lze nastavit v telefonu. Podrobněji Vám rádi pomůžeme na naší zákaznické lince, kde nás můžete kontaktovat pomocí aplikace WhatsApp 800 726 786 nebo Samsung Live Chat. Děkujeme za Váš zájem. Samsung_podpora.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.