Vážení zákazníci, aktuálně evidujeme zvýšené množství emailových pokusů o podvodné informace k navrácení platby zneužívající dobré jméno naší společnosti. Prosím vždy si zkontrolujte odesílatele emailu. Více informací o podvodech naleznete ve článku zde.
Na této stránce najdete dotazy týkající se SENCOR SWK 2090BK, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu SENCOR SWK 2090BK teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k SENCOR SWK 2090BK váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý den,
chci se zeptat, umí tato konvice uvařit vodu na 100°C, a následně teprve nechat vychladnout na požadovanou teplotu a na té vodu udržovat? Pokud ne, umí to vůbec nějaké konvice?
Děkuji.
11. 09. 2020
Dobrý den,
ano tato to umí.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
08. 01. 2022
Dobrý den
pročetl jsem pár dotazů zakazníku u různých vyrobku a mam jen jeden jediny dotaz.
Jakým způsobem si udržujete čistou hlavu v záplavě těchto naprosto negramotných zbytečných tupých konzumentských dotazů ketré na vás chrlí ta masa hmoty s hlavami zabořenými do košíku?
Omloiuvám se za vyrazy ale to co jsem zde mezi dotazy zakazníku pročetl za pul hodiny není snad ani možné věřit.
09. 01. 2022
Dobrý den,
děkujeme Vám za podnět. Snažíme se dělat vše pro naše zákazníky a bohužel i tyto dotazy jsou dotazy které rádi zodpovíme. Přeji Vám pěkný zbytek dne.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
22. 10. 2023
Dobrý den, konvici máme ani ne týden a už je s ni problém. Konvice stridave funguje a nefunguje. Buď funguje jak má, a nebo naopak, když konvici postavíme na podstavec, sice problikne ale zároveň současné problikne kontrolka u 90 a 100 stupnu a konvice po zapnutí neohriva. Dělame něco špatně nebo je to na reklamaci? Muzu klidně zaslat video.
23. 10. 2023
Dobrý den, v uvedeném případě je možné se obrátit přímo na servisní středisko: Fast ČR, Technická 1701, Říčany u Prahy, email: [email protected] Sencor care.
13. 03. 2023
Dobrý den. Lze prosím režim udržování teploty vypínat?
Fast CR14. 03. 2023
Dobrý den,
pokud před započetím ohřevu vody nenastavíte požadavek udržování teploty, konvice se po dokončení ohřevu a vydání zvukového signálu automaticky přepne do režimu standby jako to dělají ostatní konvice.
S pozdravem
Team Sencor Care
Kristýna Páchová24. 11. 2022
Dobrý den, před půl rokem jsem u Vás koupila rychlovarnou konvici Sencor s nastavitelným ohřevem vody. Problém je, že ikdyž dám var vody na 100°C, voda v konvici začne pouze perlit a nezačne bublat. Po perlení vody konvice vypne a voda není horká, jen ohřátá.
Chtěla bych se zeptat, jestli je to normální nebo jestli je někde chyba a konvici je třeba reklamovat.
Děkuji za odpověď.
25. 11. 2022
Dobrý den,
v tomto případě bude lepší konvici reklamovat.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
24. 07. 2022
Dobrý den Muže tato konvice po bezprostředním nalití studené vody rychlém ochlazení prasknut ?Děkuji za odpověď. Jaroslav
Fast CR25. 07. 2022
Dobrý den, sklo je odolné, nedoporučujeme však nalévat chladnou vodu, která byla umístěna v ledničce. S pozdravem Sencor Care.
08. 05. 2021
Dobrý den,
je možné u konvice vypnout zvukovou signalizaci?
Děkuji
11. 05. 2021
Dobrý den, bohužel nejde. Děkuji.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Kamil Antl05. 05. 2021
Je někde dostupný český návod?
Michal Rožnovják06. 05. 2021
Návod jsem nehledal není potřeba. Levým tlačítkem spouštíte 100 stupňů a pravým nastavujete od 50-90 stupňů a poté spustíte levým.
Dobrý den, mění konvice svou barvu podsvícení během vaření pomalým přechodem, nebo rovnou skokem na jinou barvu?
02. 05. 2021
Dobrý den,
dle dostupných informací konvice neumí pozvolné barevné přechody.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
23. 04. 2021
Dobrý den...při varu se začal tavit drát po 3 mesicich užívání. Chtěli byste stejnou novou konvici výměnou nebo byste jako já ztratili důvěru a chtěli zpět peníze? Peníze zpět? Smůla! Reklamační řád je reklamační řád! A že nemám důvěru vařit v konvici vodu, si do tý nový můžu dávat kytky...
24. 04. 2021
Dobrý den,
servis se řídí dle platné legislativy.
Můžeme však váš případ přezkoumat, pokud se ozvete našemu zákaznickému servisu s číslem objednávky.
Děkujeme za pochopení.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.