Obnovit stránku

Diskuze k TCL MOVETIME Family Watch MT40S Black Senior

Na této stránce najdete dotazy týkající se TCL MOVETIME Family Watch MT40S Black Senior, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu TCL MOVETIME Family Watch MT40S Black Senior teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k TCL MOVETIME Family Watch MT40S Black Senior váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
TCL MOVETIME Family Watch MT40S Black Senior - Chytré hodinky
TCL MOVETIME Family Watch MT40S Black Senior
Prodej skončil
Příslušenství Poradna a návody 27 Recenze 3
Dobrý den, chci se zeptat- když na hodinky zavolám z přednastaveného čísla, přijme se hovor automaticky po několika zazvoněních, pokud senior (dítě) do té doby nepřijme hovor sám (samo)? Předem moc děkuji za odpověď.
Zakoupil jsem MOVETIME Family Watch MT40 2x (pro děti), nainstaloval aplikaci na telefon. Ačkoliv byly po vloženi SIM s datovym tarifem připojené do sítě, nebylo je možné sparovat s aplikaci na mobilu a tudíž nic nastavit. skenování QR kodu vyhodí hlášku "toto zařízení je neplatné", vložení IMEI kodu v telefonu vyhodí vyzvu k zadání kodu, nicméně hodinky žádný nezobrazí, tudíž toto řešení nefunguje, spojení pomocí bluetooth hodinky nenajde. Za mně totální šmejd
Dobrý deň.Kupila som si hodiny Movetime Family Watch MT40SX Na obrazovke sa ukáže že sa nabíja ju. Po 3 hodinách ich chcem zapnúť a vôbec nefungujú. Už sa to opakovalo 2 krát po 24 hodinách. Môžete mi poradiť ako zapnúť hodinky. Ďakujem
Sháním nahradni pásek na dětské hodinky family watch tcl move. Najdu?
Dobrý den, zobrazují hodinky zmeškaná volání? Je tam vidět nějaké upozornění na nepřijatý hovor? Děkuji
Zdravím, je možnost tyto hodinky pořídit i dítěti 8-9 let? Bude mu pásek na ruku? Dekuji
Dobrý den, zakoupila jsem tyto hodinky svému dědovi a snažila jsem se je zprovoznit pomocí aplikace TCL Connect. V aplikaci je i obrázkový návod, shodný s tištěným návodem v krabičce, takže se nemohu splést v postupu. I přesto nelze hodinky spárovat. Jdou zapnout, zobrazí se, že je vložena SIM karta ale nejde z nich volat, najít kontakt, zavolat na ně,...prostě nic nefunguje. Nezobrazuje se QR kód, pouze IMEI. Vše je ale i na krabičce nebo uvnitř v návodu. Snažím se naskenovat ale vždy to napíše "Platnost QR kódu vypršela, zkuste to znovu." Žádný z přiložených QR kódů nefunguje. Tak zkouším přes vložení IMEI čísla...asi 6x kontrolováno, že je opravdu opsáno správně...opsáno z krabičky, návodu, hodinek...všude souhlasí, je stejné. Aplikace mi napíše "Číslo IMEI není správné." Zkoušela jsem aplikaci stáhnout do několika telefonů s Android 5.0 a novějším...stále to samé. Dokonce jsem stáhla i aplikaci TCLMOVE, kde je uveden stejný postup...opět NIC :-( Jiné-nové hodinky...a opět nic :-(
Dobry den prajem, kupili sme hodinky od znamych, oni uz nemajú aplikaciu, my sme ich restartovali a stale pise, ze uz tieto hodinky ma niekto ine pridelene, ako sa to da spravit aby boli uplne vymazane teda povodny spravca? dakuje.
Dají se příjímat hovory nebo odepisovat na zprávy?
Dobrý den, koupili jsme hodinky tcl movitime mt40s pro babičku. Musíme je dvakrát za den nabíjet, sama to nedokáže. Je to normální? Děkuji za odpověď

Na vašem soukromí nám záleží

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB07