Vážení zákazníci, aktuálně evidujeme zvýšené množství emailových pokusů o podvodné informace k navrácení platby zneužívající dobré jméno naší společnosti. Prosím vždy si zkontrolujte odesílatele emailu. Více informací o podvodech naleznete ve článku zde.
Na této stránce najdete dotazy týkající se The Sims 4: Roční období (PC) DIGITAL, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu The Sims 4: Roční období (PC) DIGITAL teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k The Sims 4: Roční období (PC) DIGITAL váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Čeká se na stažení licence, zkuste později. - jsem tak stastny, ihned ke stazeni - jaka je to jednotka casu?
30. 12. 2019
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Pokud máte problém se stažením, kontaktujte naší zákaznickou linku.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
17. 12. 2019
Dobrý den. Zakoupil jsem si tuto hru a obdržel email s odkazem do sekce hry, kde si mám stáhnout licenzi. Objevuje se mi ale hláška "Čeká se na stažení licence, zkuste později." Je to zatím asi půl hodiny, co se tato hláška objevuje. Je to normální? Mám dál čekat, nebo je možné, že došlo k nějakému problému?
Martin Kout28. 12. 2019
Dobrý den, stal se mi stejný problém, podařilo se vám ho nějak vyřešit? Děkuji
Maximilian Kulikov28. 12. 2019
Ano, zavolal jsem na infolinku a nahlásil operátorovi ten problém. Trvalo to pár dnů, ale vše se vyřešilo. Vytvořila se nová objednávka a přišel mi nový odkaz na stažení aktivačního klíče.
Martin Kout28. 12. 2019
Děkuji, zvolím stejný postup.
21. 12. 2019
Dobrý den,
Prosím obraťte se na naši infolinku, kde Vám kolegové pomohou.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
30. 09. 2019
Dobrý den, měl bych dva dotazy:
* V jaké podobě je toto rozšíření ke stažení? Jde o nějaký aktivační kód, který by bylo možné věnovat někomu jinému bez přístupu k jeho účtu?
* Obsahuje pouze českou verzi, nebo i anglickou?
17. 10. 2019
Dobrý den,
zaslání proběhne pomocí aktivačního kódu. Verze by měla být v CZ i EN jazyce.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
30. 07. 2019
Dobrý den,
dá se tento klíč aktivovat i na Origin účtu vytvořeném a používaném v USA, nebo je na něm regionální zámek?
Děkuji
31. 07. 2019
Dobrý den,
Děkuji za Váš dotaz, bohužel tuto informaci nemáme k dispozici.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
07. 07. 2019
Dobrý den,
V popisu produktu je napsáno že je pro PC ale na obálce je napsáno že je i pro MAC. Co to znamená? Funguje teda i na Macu?
09. 07. 2019
Dobrý den,
ano funguje i na MAC.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.