This page contains frequently asked questions about VeryFit ID130DIX Black. If you are considering buying this product, you may want to read the discussion or ask more questions about VeryFit ID130DIX Black. They will be answered by our specialists.
Prosím o informáciu, prečo sa mi zaznamenáva kvalita spánku len od štvrtej hodiny ráno, keď nosím náramok stále a spať chodím okolo polnoci?
01. 07. 2019
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
V tomto případě doporučím kontaktovat výrobce.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
05. 04. 2019
hezky den, nejde me propojit se samsung j3 2016 ..poradite? diky
Klára Řezáčová19. 04. 2019
Dobrý den. Také mi nejde připojit k samsungu j3. Poradíte mi prosím ?
06. 03. 2019
Dobrý den, náramek nosím od pondělí. Nabití i spárování s mobilem proběhlo v pořádku. Zaznamenávají se kroky i tep, ale nezaznamenává se spánek. V aplikaci VeryFitPro jsou vidět pořád nulové hodnoty. Je potřeba nějaké dodatečné nastavení? Myslíte, že je chyba v hodinkách nebo v aplikaci?
10. 03. 2019
Tak je potřeba mít nastaveno automatické snímání tepové frekvence. Poté již záznam spánku funguje.
Adéla Hečková09. 01. 2019
Dobrý den,
dnes mi fitness náramek přišel, ale bohužel nejde vůbec zapnout. nabíjela jsem ho přes PC, ale bohužel žádná reakce. Poradíte mi s tím nebo ho mám rovnou zaslat zpět na výměnu?
Alza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.