Obnovit stránku

Diskuze k WowME Kids 4G blue

Na této stránce najdete dotazy týkající se WowME Kids 4G blue, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu WowME Kids 4G blue teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k WowME Kids 4G blue váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
WowME Kids 4G blue - Chytré hodinky
WowME Kids 4G blue
Skladem > 5 ks
1 790,-
1 590,-
Koupit
Příslušenství Poradna a návody 147 Recenze 28
Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať že keď volám na hodinky tak sú nedostupné. Potom príde sms že číslo je už dostupné a už sa dá dovolať. Toto asi není úplne to vo by som očakával. Možno mám len niečo zle nastavené. Poprosím o radu.
Mam otazku k video hovoru (iba datovy prenos, bez "sim sluzieb"). Ak iniciujem video hovor z appky, hodinky "zvonia". Video hovor funguje. Ak je hovor iniciovany z hodiniek, na mobil (appka) pride len notifikacia bez "zvonenia". Ked na notifikaciu kliknem, hovor sa uskutocni. Inymi slovami, bez toho aby clovek sledoval mobil sa o video hovore nedozvie. Preco mobil rodicovi nezvoni ked dieta iniciuje video hovor? (Neriesim volanie cez operatora. Skor mi ide o to, ak ma dieta wifi konektivitu a chce zavolat).
Dobrý den jak přidám do aplikace dalšího rodiče zařízení jsem spároval s telefonem táta to vše funguje ale jak přidám telefon máma.Pokud ji přihlásím přes heslo co jsem registroval telefon táta nejde vidět v kolonce rodinní příslušníci.. Což je dost blbé pokud nejdou zadat oba rodiče.
Dobrý den, mají hodinky krokoměr? Nemyslím tím sledování dítěte v mobilu a jeho ušlé vzdálenosti, ale zda si dítě v hodinkách může zobrazit svoje kroky.
Dobrý den, prosím, potřebuju poradit s mobilní aplikací, která souvisí WOWME Tracker. Nedaří se mi propojit se zařízením. Když se přihlásím do aplikace a snažím se k aplikaci hodinky přiřadit (přes registračního kódu zařízení), tak mi to napíše, že toto zařízení je již s mým účtem propojeno a čeká na autorizaci. Dokonce vidím s jakým emailovým účtem je propojeno. Je tam možnost "withdraw", takže jsem se pokusil takto odebrat, ale to nic neudělá. Nejsem tak schopen autorizovat ani odebrat zařízení z apllikace (a tedy je společně používat). Při snaze spojit zařízení s jiným účtem to hlásí, že už je spárováno s jiným a čeká na autorizaci. Předem díky za jakoukoliv pomoc. Děkuji.
Dobrý den, můžete mi prosím poradit, kde najdu aplikaci WowME Tracker pro Android. Na Google Play ji nemohu najít. Děkuji.
Zdravím, není slyšet hlas z hodinek a vyzvánění. (není to v školním režimu)
Dobry den, mame zablokovane hodinky PIN kodom a PIN nevieme, je nejaka moznost resetu do tovarenskych nastaveni? alebo mi vedia pomoct na reklamacnom? dakujemPM
Dobrý den, zopakuji můj dotaz z 2.5.2022 na který není odpověď a týká se problému s určením polohy hodinek dle GPS. Prvotní nastavení jsem dělal několikrat mimo zástavbu (na fotbalovém hřišti) kde mi mobil našel 25 satelitu. hodinky bohužel uměli najít max 7 satelitu (dost často nenašli ani jeden...????) a vyhledání polohy bylo vždy jen dle LBS. znova podotýkám že tento problém byl i u předchozích hodinek. jak tedy postupovat (nastavit) aby hodinky vyhledávali dle GPS? nebo je to chyba hodinek a je nutná reklamace?
Dobrý den, je možné hodinky používat i bez simkarty? Koupil jsem je pro připojení k telefonu. Děkuji, Görtler

Na vašem soukromí nám záleží

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB07