Na této stránce najdete dotazy týkající se WowME Kids 4G blue, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu WowME Kids 4G blue teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k WowME Kids 4G blue váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať že keď volám na hodinky tak sú nedostupné. Potom príde sms že číslo je už dostupné a už sa dá dovolať. Toto asi není úplne to vo by som očakával. Možno mám len niečo zle nastavené. Poprosím o radu.
Dobrý den,
pošlete prosím na hodinky SMS ve tvaru pw,123456,ts# a následně nám zašlete odpověď jako screenshot přes kontaktní formulář s popisem problému. Na základě této zprávu budeme moci lépe identifikovat, kde je problém.
Přeji pěkný den
05. 01. 2022
Dnes jsem zrovna zkoušel na hodinky volat, když v nich byl zapnutý režim Zákaz používání ve třídě - a byl slyšet obsazovací tón, není to tímto?
25. 12. 2021
Mam otazku k video hovoru (iba datovy prenos, bez "sim sluzieb").
Ak iniciujem video hovor z appky, hodinky "zvonia". Video hovor funguje.
Ak je hovor iniciovany z hodiniek, na mobil (appka) pride len notifikacia bez "zvonenia". Ked na notifikaciu kliknem, hovor sa uskutocni. Inymi slovami, bez toho aby clovek sledoval mobil sa o video hovore nedozvie. Preco mobil rodicovi nezvoni ked dieta iniciuje video hovor? (Neriesim volanie cez operatora. Skor mi ide o to, ak ma dieta wifi konektivitu a chce zavolat).
09. 02. 2022
Dobrý den,
je potřeba v mobilu aktivovat všechny funkce oznámení. Poté by mobil měl reagovat na příchozí hovor. Nicméně jednostraně se bude jednat vždy pouze o notifikaci. Mobil tedy nebude vyzvánět jako kdyby byl vytočen hovor.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Martin27. 12. 2021
Dobrý den,
bohužel u aplikace je nastavený pro všechny funkce stejný způsob oznamování, tj. pomocí notifikace. Záleží potom na možnostech konkrétního telefonu, jaké zvonění/zvuky vám umožní nastavit při notifikaci.
Karel Schammer22. 12. 2021
Dobrý den jak přidám do aplikace dalšího rodiče zařízení jsem spároval s telefonem táta to vše funguje ale jak přidám telefon máma.Pokud ji přihlásím přes heslo co jsem registroval telefon táta nejde vidět v kolonce rodinní příslušníci.. Což je dost blbé pokud nejdou zadat oba rodiče.
28. 02. 2022
Dobrý deň,
Ďakujem za Vašu správu.
Prve sparovane zariadenie je primárne ako admin. Teda každé ďalšie zariadenie musí byť potvrdené ´´adminon. Žiadosť sa v aplikácií u ´´admina´´ zobrazí hore napravo na dispeleji ako nová žiadosť.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
25. 12. 2021
my máme ten istý problém,neviem pridať manžela. prosím, ako to urobiť. Ďakujeme
Martin Kyrc25. 12. 2021
prvy sparovany iser je admin. kazda dalsia ziadost (novy user, napr. mama, otec,...) musi byt potvrdeny adminom. v admin appke (prvy user) sa objavi hore napravo nova ziadost. a nie, restart appky by mal pomoct.
14. 09. 2021
Dobrý den, mají hodinky krokoměr?
Nemyslím tím sledování dítěte v mobilu a jeho ušlé vzdálenosti, ale zda si dítě v hodinkách může zobrazit svoje kroky.
Martin14. 09. 2021
Dobrý den,
ano, počet ušlých kroků je možné zobrazit jak v hodinkách, tak i v aplikaci.
Přeji pěkný den
13. 02. 2023
Dobrý den, prosím, potřebuju poradit s mobilní aplikací, která souvisí WOWME Tracker. Nedaří se mi propojit se zařízením. Když se přihlásím do aplikace a snažím se k aplikaci hodinky přiřadit (přes registračního kódu zařízení), tak mi to napíše, že toto zařízení je již s mým účtem propojeno a čeká na autorizaci. Dokonce vidím s jakým emailovým účtem je propojeno. Je tam možnost "withdraw", takže jsem se pokusil takto odebrat, ale to nic neudělá. Nejsem tak schopen autorizovat ani odebrat zařízení z apllikace (a tedy je společně používat). Při snaze spojit zařízení s jiným účtem to hlásí, že už je spárováno s jiným a čeká na autorizaci. Předem díky za jakoukoliv pomoc. Děkuji.
16. 02. 2023
Dobrý den,
s tím vám rádi pomůžeme, prosím zašlete nám registrační kód vašeho zařízení spolu s krátkým popisem problému přes kontaktní formulář zde: https://www.alza.cz/kontakt/zbozi.htm
Zařízení obnovíme do továrního nastavení aby bylo možné hodinky spojit s novým účtem.
06. 11. 2022
Dobrý den, můžete mi prosím poradit, kde najdu aplikaci WowME Tracker pro Android. Na Google Play ji nemohu najít. Děkuji.
Huy10. 11. 2022
Dobrý den,
v balení je QR kód, kde aplikaci najdete.
Hezký zbytek dne.
03. 11. 2022
Zdravím, není slyšet hlas z hodinek a vyzvánění. (není to v školním režimu)
Huy10. 11. 2022
Dobrý den,
v nastavení hodinek prosím zkontrolujte zvuk a vibrace, nastavte hlasitost. Pokud by vám to i přesto nešlo, ozvěte se mi na mail [email protected] a spolu to vyřešíme.
Hezký zbytek dne.
25. 10. 2022
Dobry den,
mame zablokovane hodinky PIN kodom a PIN nevieme, je nejaka moznost resetu do tovarenskych nastaveni? alebo mi vedia pomoct na reklamacnom?
dakujemPM
10. 01. 2023
Dobrý den,
jsme rád, že se problém podařilo vyřešit. V případě nutnosti resetu do továrního nastavení nás neváhejte kontaktovat. Vše vyřešíme vzdáleně a restart provedeme za Vás.
25. 10. 2022
OK, nastastie hodinky boli conektnute na mobil a tam sa to dalo zresetovat - vybavene
20. 10. 2022
Dobrý den, zopakuji můj dotaz z 2.5.2022 na který není odpověď a týká se problému s určením polohy hodinek dle GPS. Prvotní nastavení jsem dělal několikrat mimo zástavbu (na fotbalovém hřišti) kde mi mobil našel 25 satelitu. hodinky bohužel uměli najít max 7 satelitu (dost často nenašli ani jeden...????) a vyhledání polohy bylo vždy jen dle LBS. znova podotýkám že tento problém byl i u předchozích hodinek. jak tedy postupovat (nastavit) aby hodinky vyhledávali dle GPS? nebo je to chyba hodinek a je nutná reklamace?
Michal Dudek02. 11. 2022
Mám obdobný problém, s hodinkami jsem celkem spokojen, vše funguje, ale hledání GPS naprosto vůbec. Tedy základní funkce hodinek a nefunguje. Nevím, zda je to můj vadný kus...
Tomáš Görtler15. 10. 2022
Dobrý den,
je možné hodinky používat i bez simkarty? Koupil jsem je pro připojení k telefonu.
Děkuji, Görtler
10. 01. 2023
Dobrý den,
hodinky je možné používat i bez SIM karty, nicméně je nutné počítat s omezenými funkcemi. Volání a určování polohy dle GPS je vázáno právě na použití SIM karty.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.