Na této stránce najdete dotazy týkající se WowME Smart Watch DBT-GSW10 GPS růžové, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu WowME Smart Watch DBT-GSW10 GPS růžové teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k WowME Smart Watch DBT-GSW10 GPS růžové váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Pěkné a to je vše. Prostě zklamání roku krokoměr nefunguje od začátku a po dvou hodinách se totálně sekly. .Jdu je vrátit. Je to další čínský šmejd co se dostal k nám na trh. To ty výrobky nikdo nezkouší než se to dá do prodeje?
Martin20. 11. 2020
Dobrý den,
u hodinek s GPS je normální u jakékoliv značky, že aktivita nejde spustit okamžitě, ale dochází k vyhledávání GPS signálu. V závislosti na prostředí to může trvat i několik minut.
Všechny produkty, které zařazujeme do portfolia značky WowME samozřejmě aktivně testujeme. Pokud se Vám zasekly, samozřejmě mě to mrzí, ale při testování jsme u hodinek na podobný problém nenarazili, může se tedy bohužel jednat např. o vadný kus, což nedokážu ovlivnit. V takovém případě je nejjednodušší hodinky vyměnit.
30. 12. 2020
Koupila jsem obema dceram a oboje hodinky jsou zaseknute. Jedny uz podruhe. Pomohlo nechat vybit baterku. Ted uz ani to nepomaha. Budu hodinky take reklamovat.
David Onderka23. 11. 2020
Dobrý den, hodinky byly sekle ještě po pěti hodinách co jsem je donesl na prodejnu. toho s GPS jsem si vědom. Prostě mě to zklamalo, protože měly vše co jsem potřeboval. Vyměnil jsem je za mi band 5 a jsou super.
03. 05. 2021
Hodinky po oficiálním UPDATE nefungují.
Hodinky si přes ovládací aplikaci stáhly firmware V0.1.2 a od té doby nefungují. Místo některých menu je jen bílý čtverec, některé popisy zmizely. Uvedlo tu zde už více uživatelů, ale řešení tu chybí.
Máte nějaké řešení nebo to znamená jejich konec?
07. 05. 2021
Odpovídá tu někdo v diskusi?
Jaroslav Hurtiš13. 12. 2020
Zdravím, je možné hodinky používať bez telefónu ?
13. 12. 2020
áno, hodinky sa dajú používať bez telefónz
06. 11. 2020
Dobrý den, po oficialnom update fw v hodinkach cez oficialnu stranku na ver. 0.1.2 co je aktualný fw hodinky blbnu, zobrazuju biele plochy, restartuju sa. a texty su v taliancine??? preboha. ma s tým niekto podobný problem? dakujem.
Pavel Časnocha17. 11. 2020
Ano mám stejný problém
06. 11. 2020
och bože zasa dalsie cinske smetie... nepouzitelne.
Martin19. 11. 2020
Dobrý den,
prověřil jsem vše jak u vývojářů, tak přímo v továrně a přímo v aplikaci je dostupná pouze aktuální verze 0.1.1, verze o které mluvíte vy je pravděpodobně nějakou chybou. Můžete nám prosím upřesnit odkud jste update provedl? Pokusíme se situaci prověřit. Doporučuji nicméně provést tovární restart a nechat hodinky používat systém verze 0.1.1 tak, jak by měl být k dispozici v aplikaci.
Pokud budou problémy přetrvávat, neváhejte se na nás obrátit, pokusíme se s Vámi vše vyřešit.
19. 11. 2020
No pokial sa vy zobudite, hodinky teda ak sa to da tak nazvat som vrátil.
Update je z oficialnej aplikácie, odkial inam by som update asi tak mal?... to su otázky. ak si pozriete užívateľia maju ten istý problém aj tu na fore.
Takže by som skor prehodnotil ci takýto pochybný tovar z číny vobec predávať.
21. 06. 2022
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat jak dlouhý je řemínek.
Předem děkuji za odpověď.
S přáním hezkého dne
Zdeňka Hrušková
03. 01. 2022
Dobry den, ztratili jsme dobijeci kabel. Muzeme ho zakoupit v alze? Dekuji
Martin07. 01. 2022
Dobrý den,
bohužel samostatný nabíjecí kabel aktuálně nemáme skladem a nemám informace o možném termínu naskladnění.
24. 05. 2021
Dobrý den .
Hodinky mam cca pár hodin . Již nefunguje dotyk obrazovky . Zřejmě se to nějak zaseklo nelze v tom listovat . Prosím o radu co stím . Zkusil jsem podle návodu vypnout a zapnout , nepomohlo.
25. 05. 2021
Dobrý den,
doporučil by jsem obnovit tovární nastavení. Kdyby to nepomohlo, přineste zboží na reklamaci.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
20. 05. 2021
Dobrý den, kde lze prosím koupit náhradní dobíjecí kabel k hodinkám DBT GSW-10 GPS?
28. 05. 2021
Dobrý den,
dle prověření bohužel momentálně v nabídce na webových stránkách nemáme náhradní nabíjecí kabel. Prosím, aby jste nám napsal na [email protected], jestli máte zájem o objednávku.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Ladislav Kouba12. 05. 2021
Hodinky po aktualizaci na firmware V0.1.2 ztratily některé funkce. Na displeji je místo toho jen bílý čtverec bez popisu.
Existuje oprava?
16. 05. 2021
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Tuto zaležitost intenzivně řešíme s výrobci.
Takovéto problémy bývají možné vyřešit opětovným spárováním po provedení továrního restartu.
Doporučuji provést tovární restart a nechat hodinky používat systém verze 0.1.1 tak, jak by měl být k dispozici v aplikaci. V nastavení přímo v hodinkách je možnost "reset". Do nastavení se dostanete přes poslední stránku menu skrze šedou ikonku s obrázkem ozubeného kola.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
20. 06. 2021
Stále žádná náprava. Strašná podpora produktu, vůbec nedoporučuji kupovat!
19. 05. 2021
Tímto způsobem se provede pouze reset a nastavení na angličtinu (v té je prázdných polí ještě více). Firmware ale logicky zůstává v nejnovější verzi a tedy s chybami.
09. 05. 2021
Dobrý deň,
hodinky majú GPS, funguje aj ako výškomer, zobrazí sa aktuálna nadmorská výška na displeji?
12. 05. 2021
Dobrý den,
ne, nedisponují.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.