Na této stránce najdete dotazy týkající se Xerox B210DNI, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Xerox B210DNI teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Xerox B210DNI váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobry den. Ma skutocne funkciu kopirky a scannera?
Pretoze citujem Vas popis:"Protože je tiskárna Xerox pojata jako multifunkční zařízení, zastane práci kopírky i spolehlivého skeneru."
Henry
24. 04. 2020
chod do ryty mas zllaliskosa
Henry Viskup24. 04. 2020
Dakujem za prudko-inteligentnu odpoved!
Este popracovat na tom jazyku. Nie sim si isty, ci je to slovencina...
03. 12. 2019
Dobrý den,
zajímala by mě cena náhradních náplní a případně cena náhradního válce. Ani jednu z položek jsem v seznamu příslušenství nenašel.
13. 12. 2019
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz. Příslušenství by mělo být pod kódy:
SB742m1a
SB742m1b
SB742m1c
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
28. 01. 2020
Dobrý den, při každém spuštění tiskne tiskárna nějaký report o konfiguraci. Lze to odstranit?
31. 01. 2020
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Dle mého uvážení je to možné nastavit v nastavení tiskárny a tisku.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
SPOLEČENSTVÍ VLASTNÍKŮ V DOMĚ POD LIPAMI ČP. 2512, 2513, 2514, PRAHA 331. 01. 2020
Zde posílám návod, taky jsem se tím trápil, snad pomůže :-)
Výrobce Xerox by se měl zamyslet v dnešní zelené době :-(
Odkaz do neznáma
Renáta Kubalová13. 02. 2020
Dobrý den, koupil jsem si tuto tiskárnu na základě vašich údajů kde je uvedeno, že tiskárna má funkci skeneru. Tuto funkci jsem neobjevil a ani na stránkách výrobce jsem nenašel odpovídající software který by tuto funkci umožňoval. O jakém software to v odpovědi na první otázku mluvíte?
14. 02. 2020
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Tato tiskárna nemá funkci skeneru a tuto informaci nikde u tohoto produktu neeviduji.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
07. 04. 2020
Dobrý den. Je uvedený rozměr hloubky správný?
09. 04. 2020
Dobrý den,
dle výrobce jsou rozměry následující: 368 x 334.5 x 213.4 mm (ŠxHxV).
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
09. 04. 2020
tak by stálo je opravit i zde popisu.
nyní je uvedeno Hloubka 213 mm
21. 04. 2020
Dobrý den, jaká je kapacita toneru v tiskárně? 3000 stran?
21. 04. 2020
Dobrý den, lze koupit toner na 3000 stran, ale v balení s tiskárnou určitě není.
Ventilace EU a.s.27. 04. 2020
Dobrý den,
má tato tiskárne spotřební materiál (drum, tonery) kompatibilní s řadou phaser 3260 ze které vychází?
16. 06. 2020
Dobrý den,
ano, toto příslušenství je kompatibilní.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Jan Pikner28. 04. 2020
Dobrý den,
jak zrušit tisk zkušební stránky, která se tiskne vždy zapnutí??
16. 06. 2020
Dobrý den,
v nastavení tiskárny je možné tuto volbu vypnout. Děkujeme za pochopení.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
04. 10. 2020
Dobry den, tlaciaren som vyhladal po vyfiltrovanie tlaciarni s automatickou obojstrannou tlacou. V popise ale pisete, ze podporuje rucnu obojstrannu tlac. Ako to teda je? Podporuje automaticku obojstrannu tlac alebo rucnu?
06. 10. 2020
Dobrý den,
výrobce uvádí standardní oboustranný výtisk:
Odkaz do neznáma
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
19. 10. 2020
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli opravdu tiskárna tiskne automaticky obustranně nebo jestli podporuje jen ruční oboustranný tisk?
Děkuji
11. 11. 2020
Dobrý den, tato informace by mě také zajímala.
AZ Cargo s.r.o.11. 11. 2020
Dobrý den,
tiskárnu jsem si koupil a tiskne oboustranně automaticky. Tisk přes Wifi také funguje výborně.