Na této stránce najdete dotazy týkající se Xerox WorkCentre 3345DNI, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Xerox WorkCentre 3345DNI teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Xerox WorkCentre 3345DNI váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Je sučastou tlačiarne toner , alebo treba zakupiť aj ten ?
17. 05. 2021
Dobrý den,
toner není součástí.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Michal Tóth10. 09. 2021
Dobrý deň,
Toner som zakúpil dnes a možem potvrdiť, že toner (hoci zrejme s menšou náplňou) bol súčasťou dodávky.
Michal
Michal Tóth10. 09. 2021
opravujem: Tlačiareň som zakúpil dnes a toner bol samozrejme súčasťou dodávky.
M.
12. 05. 2021
Dobrý den, v popisech máte uveden skener DADF i RADF.
Který tedy?
13. 05. 2021
Dobrý deň,
jedná sa o RADF.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
12. 04. 2020
Dobrý den, rád bych u této tiskárny použil i druhý podavač (pro papíry menšího formátu). Máte v nabídce?
18. 06. 2020
Dobrý den,
příslušenství k tomuto produktu nemáme bohužel momentálně dostupné.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
10. 01. 2018
Je tiskarna kompletni vc. scanneru a duplexniho podavace? Neni to z popisu zrejme. Je dodavana presne podle zobrazene fotografie? Diky
XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o11. 01. 2018
Ano, tiskarna je kompletni a je dodavana presne dle zobrazene fotografie.
21. 05. 2017
Ahoj koupil jsem si tuto tiskárnu a po nainstalování mám problém se skenem. Používána na 2 PC - 1) stolní přes USB 2) notebook přes wifi.
Mohu tisknout bez problémů, ale pokud chci skenovat do PC tak nelze ani na jednom PC. Po zadání příkazu "snímat do" na tiskárně to ukáže prázdný adresář. Zkoušel jsme přidat adresář přes webové rozhraní, ale buď zadávám špatná data, nebo je problém ještě někde jinde.
Xerox nemá podporu přes telefon, takže když jim tam člověk volá tak ho odkážou na email.
1) Opravdu se to musí nastavovat takto složitě? To si tiskárna po nainstalování ovladačů nedokáže nastavit základní věci sama?
2) Můžete mi někdo poradit jak nastavit skenování/snímání do PC - nepište mi abych vyplnil přes webové rozhraní nastavení, protože právě tam může být problém - provděpodobně tam vyplňuji něco špatně.
předem děkuji
24. 05. 2017
Dobrý den,
na stránkach výrobcu podpory som našiel forum, kde riešili tento problém, sú tam presne popísané návody ako nastavit manuálne (ak to ovládač nespraví sam, čo teda výrobca potvrdil že nemusí) Odkaz do neznáma
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
04. 01. 2017
Koupil jsem u Vás 24.12.2016 tiskárnu XEROX Work Centre 6025V (fa č. 2164681511). Kolik měsíců je záruka na tuto tiskárnu? O kolik měsíců se prodlouží záruka, když Vám pošlu platbu 870,89 Kč. Je to skutečně prodloužení záruky o 24 měsíců? Dostanu od Vás potvrzení o prodloužení záruky? Na vaší faktuře není vůbec uvedena doba záruky! Petr Cirkl, Broumov.
06. 01. 2017
Dobrý den,
Záruka je 24 měsíců, s možností si přikoupit dalších 24 za uvedenou cenu. Tato skutečnost bude uvedena na faktuře.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Na vašem soukromí nám záleží
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.