This page contains frequently asked questions about Xiaomi Mi Electric Scooter 1S EU. If you are considering buying this product, you may want to read the discussion or ask more questions about Xiaomi Mi Electric Scooter 1S EU. They will be answered by our specialists.
dobrý den chci se zeptat zda jde u ní zvýšit výkon aby mohla jet víc než 25 km/H
22. 11. 2020
Dobrý den,
tento dotaz je nutné mířit přímo na výrobce tohoto produktu. Toto zařízení je nastaveno na určitou maximální rychlost a jeho navýšení je nutné konzultovat s výrobcem.
Děkujeme
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
19. 09. 2020
Jak prosim aktivuji tempomat?
20. 09. 2020
Dobrý den,
Dle dostupných informací je potřeba plyn držet ve stále poloze a počkat na pípnutí.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
13. 09. 2020
Dobrý den, zakoupil jsem tuto kolobezku. Dojezd by měl být dle papíru cca 30 km. Nevím jak je to možné. Na koloběžce nelze ujet více jak 17 km.... A z toho třetina km je z prudkého kopce. Jinak jedu po rovině a maximálně mírný kopec. Jinak se do kopců nechávám vyvést MHD. Je to v pořádku? Koloběžku jsem vybíral především na základě dojezdu. Pokud je dojezd v podstatě v polovině z udávaného.... Jsem velice zklamán a vědět to... Koupil bych model s větším dojezdem. Je to nějak řešitelné? Předem Vám děkuji za zpětnou vazbu a s pozdravem
JIŘÍ TRSEK09. 11. 2020
Vždyť to je jednoduché. 30 km je jen "psaný" dojezd, který by koloběžka zvládla za zcela optimálních podmínek. Když jedu na Sport režim a vůbec neřeším nějaké kopce apod., tak s koloběžkou také ujedu maximálně 15 kilometrů. Nicméně jsem se naučil s tím pracovat, jezdím na režím D (tedy max. rychlost 20 km/h) a do kopečků pomáhám koloběžce odrážením. Tím jsem se dostal, že jsem zvládl na jedno nabití 26 kilometrů.
14. 07. 2021
Vemte v úvahu i vaši váhu, pokud máte více než je max nosnost 100kg výkon či výdrž baterie padá také dolů...
02. 05. 2021
Treba vziat do uvahy aj teplotu ak je vonku chladno vykon baterky rapidne klesne
15. 09. 2020
Dobrý den,
Děkujeme za Váš dotaz. S tímto dotazem nás prosím kontaktujte skrze kontaktní formulář a nebo telefonicky.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Monika Krajcovicova05. 03. 2022
Dobrý deň prajem. Zakúpili sme danú kolobežku a pri pripájani cez aplikáciu pise že je spárovanie s iným používateľom. Kolobežka bola nová s eshop avšak písané bolo že robalena. Teraz nevie čo s ňou. Ide to nejako odparovat? Ide kolobežka aj bez aplikácie? Displej svieti všetko ide ale sa nerozbehne. Ďakujem
06. 03. 2022
Dobrý deň,
ďakujem za dotaz.
Poprosím napísať Vašu požiadavku na e-mailovú adresu [email protected], kde ju následne posunieme na príslušné oddelenie kolegom.
Ďakujem
Prajem Vám pekný deň
01. 03. 2022
Dobrý den, mám dotaz ohledně elektrokoloběžky Xiaomy 1S. Po častém skládání se mi utrhla gumička na háčku na který zahákávám zvonek při přenašení. Chtěl bych si ji pořídit ale na vašem e-shopu jsem ji nenašel, proto se chci zeptat zda je možné ji sehnat a kde. Moc děkuji za spolupráci A. Šindelář
02. 03. 2022
Dobrý den,
děkuji za Váš zájem, s tímto dotazem prosím kontaktujte Xiaomi experta na stránce produktu. Rád Vám poradí.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Golden06. 09. 2021
dobrý den, chci se zeptat jak se standartně stavíte k reklamacím předního kloubu. Po 4 měsících denního použivání se hrozně rozvrzal a pocitově je jak kdyby se měl zlomit.
rád bych reklamoval ale koloběžku používán denně a nerad bych čekal lhůtu pro řešení reklamace u závady kterou neuznáváte.
Děkují předem za reakci
07. 09. 2021
Dobrý den,
Reklamace vyřizuje vždy autorizovaný servis výrobce. Doporučuji kontaktovat přímo autorizovaný servis, případně můžete zboží samozřejmě reklamovat. Servis následně reklamovanou vadu posoudí.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
10. 08. 2021
Proč to vůbec ale vůbec neujede to co to má ujet
11. 08. 2021
Dobrý den,
poprosím Vás o informaci kolik má tedy Vaše koloběžka dojezd, pokud je plně nabitá.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
05. 07. 2021
Dobrý den, je v balení i nějaké pouzdro, do kterého lze kolobezku složit?
06. 07. 2021
Dobrý den,
děkuji za Vaši zprávu. Bohužel pouzdro nebo přepravní obal není součástí balení.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
David Frei24. 06. 2021
Chci se zpetat, jak je koloběžka zabezpečena proti krádeži - má nějaký zámek nebo jak se dá zajistit?
Jan Maňas24. 06. 2021
Přes aplikaci lze zamknout a pokud s ní chcete odjet, neustále pípá a má zamknutý motor.
04. 06. 2021
Dobrý den, moc prosím o radu.
Koupili jsme tuto koloběžku, propojili s aplikací. Vše fungovalo , jak má. Syn nastavil zvýšení rychlosti v aplikaci, koloběžku projel - vše bylo v pořádku.
Od včerejšího dne mu z ničeho nic přestal svítit displej a koloběžku tedy nelze používat, nerozjede se, displej nesvítí, nelze spárovat s aplikací přes bluetooth. Bliká pouze zadní červené světlo a to jen ve chvíli, kdy souběžně stiskneme plyn, brzdu a tlačítko "on" na displeji.
Poradíte nám prosím, jak bychom mohli koloběžku zprovoznit?
Moc děkuji.
08. 06. 2021
Dobrý den,
v tomto prípade je možné že ide chybu daného v produktu , je možné preto využit reklamáciu prostrredníctvom ktorej kolvek našej pobočky.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Alza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.