Na této stránce najdete dotazy týkající se Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2S, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2S teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2S váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý den, chci se zeptat, jaký je rozdíl mezi touto verzí sluchátek 2S a verzí 2 bez S
Expert Alza.cz,13. 10. 2020
Dobrý den,
pod produktem je tlačítko porovnat, které můžete využít pro srovnání parametrů dvou a více produktů.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Zákazník,11. 12. 2020
Alza experte, vaše porovnání v tomto případě není dostatečné, spoustu údajů chybí, až je doplníte napište. Do té doby bylo dobré je vypsat jako odpověd pánovi
Zákazník,13. 12. 2022
Dobrý den, jsou sluchátka kompatibilní s iOS? Děkuji.
Expert Alza.cz,22. 1. 2023
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz.Sluchátka mají podporu kodeku AAC a LHDC pro lepší kvalitu zvuku při přehrávání muziky z přístrojů s OS Android a s iOS.Přeji hezký den
Zákazník,6. 5. 2022
Lze tedy přepínat skladby přímo na sluchátkách, nebo ne? Zde v diskuzí tvrdíte, že ano. V jiné diskuzi uživatel tvrdí, že tomu tak není. V návodu taky žádná informace o této funkci. Jak to tedy opravdu je? Díky
Expert Alza.cz,8. 5. 2022
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Výrobce tuto informaci neuvádí, na sluchátkách nelze ovládat ani hlasitost hudbu.Má vestavěný senzor pomáhá při automatickém pozastavení hudby po vyjmutí jednoho sluchátka.
Se srdečnými pozdravy
Zákazník,1. 2. 2022
Dobrý den, sluchátka jsem dostala jako dárek k telefonu a teď mi jedno přestalo hrát ??. Můžu je i tak reklamovat? Díky za odpověď než se vydám 50 km na nejbližší pobočku ??
Expert Alza.cz,1. 2. 2022
Dobrý den,
reklamovat je jako dárek můžete - pokud se ale nepodaří opravit nebo vyměnit, vytvoří se dobropis v hodnotě 0,- který nelze proplatit. Za zkoušku ale nic nedáte, reklamovat můžete
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Zákazník,27. 11. 2021
Jak provést aktualizace firmware? Díky.
Expert Alza.cz,13. 12. 2021
Dobrý den,
dle prověření jsme bohužel nikde nedohledali informaci, že by se dal aktualizovat firmware u sluchátek. Popřípadě doporučujeme se obrátit přímo na technickou podporu.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Ján Ridzoň,29. 8. 2021
Dobrý deň, dokážu sa tieto slúchadlá spojiť aj s Samsung telefónom?
Zákazník,30. 8. 2021
Ano.
Zákazník,23. 6. 2021
Dobrý den. Lze někde k těmto sluchátkům zakoupit samostatné nabíjecí pouzdro? Děkuji za odpověď.
Expert Alza.cz,24. 6. 2021
Dobrý den,
Pouzdro se bohužel samostatně neprodává.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Hanka Nováková,21. 6. 2021
Mají proximity senzor?
Expert Alza.cz,23. 6. 2021
Dobrý den,
s tímto dotazem se prosím obraťte na xiaomi experta na stránce produktu. Děkuji
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Zákazník,20. 6. 2021
Přeji pěkný den,
ráda bych se zeptala, zda-li je zde možnost přepínat hudbu přímo na sluchátkách či nikoliv. Nikde jsem to bohužel nenašla. Děkuji za Váš čas a Vaši pomoc.
Krásný den.
Expert Alza.cz,22. 6. 2021
Dobrý den,
Ano, je to možné tlačítkem na sluchátku.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Jan Vrba,3. 6. 2021
Dobrý den, chci se optat, zda konektor nabíjení je USB C. Děkuji
Zákazník,3. 6. 2021
Dobrý den,
Ano USB-C , kromě toho podporuje i bezdrátové nabíjení
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.