Na této stránce najdete dotazy týkající se Brother DCP-L3550CDW, na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Brother DCP-L3550CDW teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Brother DCP-L3550CDW váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.
Dobrý den, zvažuji koupi této tiskárny do firmy, ale zarazila mě spotřeba ve stand-by režimu. 80W mi připadne opravdu hodně, je to reálná spotřeba nebo jen překlep. Děkuji
Vaclav Havel12. 02. 2019
Dobrý den,
80W je spotřeba zařízení v režimu stand by tedy připraveno pro tisk(ventilátory chladí, display svítí, komunikace mezi PC a tiskárnou běží...) Zařízení má však několik další módů:
*spánek cca po 5ti minutách nečinnosti - 9,7W
*hluboký spánek zhruba po 10-15ti minutách nečinnosti - 1,2W
Režimy spánku se deaktivují zasláním tiskové úlohy.
*vypnuto stisknutím tlačítka na panelu - 0,04W deaktivuje se opět podržením tlačítka
25. 01. 2019
Dobrý den, je přístroj vybaven automatickým podavačem scanovaných /kopírovaných podkladů?
Vaclav Havel05. 02. 2019
Dobrý den, tento model má automatický podavač dokumentů, ale pouze jednostranný. V případě, že máte dokumenty vytištěny oboustranně museli byste skenovat nejdříve přední strany, pak celý balík otočit a skenovat zadní strany. Pokud byste chtěli skenovat obě strany najednou museli byste zvolit model MFC-L3770CDW.
Jan Richter23. 10. 2023
Dobrý den, při ručním otočení balíku následně bude skenovaný dokument seřazen správně, 1,2,3,4,...?
24. 10. 2023
Dobrý den, manuální duplex lze použít tzn tisk lichých stran a pak po opětovném vložení balíku tisk sudých.
Jan Richter24. 10. 2023
bohužel jsem se na TISK neptal...
24. 10. 2023
Omlouvám se, ne strany se samy neposkládají správně, správně poskládat lze pouze sw Paperport
Jan Richter25. 10. 2023
tomu nerozumím, ale chápu to tak, že to nejde.. (y)
25. 10. 2023
Dobrý den,
ano, strany se samy ze stroje správně neposkládají.
25. 03. 2024
Dobrý den, jaké je stáří uvedené použité tiskárny (Brother DCP-L3550CDW), kolik % je v barvách tonerů, kolik má vytištěno ?
26. 03. 2024
Dobrý den,
Bohužel přesný stav použitého kusu nemáme k dispozici, ale obecně použité zboží je stav produktů plně funkčního používaného či servisovaného zboží, jež obsahuje vše potřebné k jeho plnohodnotnému užívání. Se záruku na celých 12 měsíců, oproti zákonem daných 6 měsíců.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
28. 01. 2024
Dobrý den, po výměně toneru se na displeji zobrazuje chybová hláška "Nelze rozpoznat". "Vložte tonerovou kazetu zpět". Děkuji za radu jak problém odstranit.
Vaclav Havel29. 01. 2024
Dobrý den,
pokud používáte originální tonery, obraťte se prosím na technickou podporu výrobce na t.č. 541 426 910.
Dobrý den,
pak tedy na podporu pro alternativní náplně:
Kontakt na zákaznickou podporu alternativních náplní ALZA
Telefon: +420 773 479 770
E-mail: [email protected]
26. 01. 2024
Dobrý den, je tato tiskárna vhodná i pro tisk fotografií?
27. 01. 2024
Dobrý den,
Laserove, alebo LED tlaciarne vo vseobecnosti neposkytuju taku kvalitu pri tlaci fotografii, ako atramentove tlaciarne.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
13. 01. 2024
Kúpil som si tlačiareň DCP-L3550 CDW / Tlačiť stolovým počítačom ide po sieti dokonca aj mobilu a IPadu mi tlači v pohode, ale notebook mi chce tlačiť len cez Wifi. Ak nastavím tlačenie cez WIFi nejde mi tlačiť po sieti a opačne.
Otázka: Dá sa nastaviť tlačiareň tak, aby tlačila súčasne po sieti a aj cez WIFi ? Alebo treba nastaviť Notebook? Mám v ňom dokonca nainštalovaný program s CD - čka
Ďakujem za odpoveď
S pozdravom Jozef Jancura tel: +421905139355
31. 01. 2024
Dobrý den,
Pokuste se prosím kontaktovat autorizovaný servis: [email protected] , +420 381 489 511 .
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
15. 01. 2024
Vyřešeno telefonicky s technickou podporou Brother.
Medom07. 01. 2024
Je mozne obojstranne kopirovanie a talcenie ?
Vaclav Havel08. 01. 2024
Dobrý den, tento model má pouze oboustranný tisk, skener oboustranný není.
24. 11. 2023
Dobrý deň, je tlačiareň vybavená aj možnosťou obojstrannej tlače.
Ďakujem
Trubač
26. 11. 2023
Dobrý den,
ano tento model má duplexní tisk.
03. 10. 2023
Dobrý den, jaká je výtěžnost zkušebních tonerů, se kterými je tiskárna dodávána?
05. 10. 2023
Dobrý den,
startovací tonery mají kapacitu 1000 stran z každé barvy.
14. 09. 2023
Dobrý den, pracuje tato tiskárny ještě pod Win 7? Jsou základní kazety s černou a barvami součástí tiskárny?
14. 09. 2023
Dobrý den,
ano, ovladače pro WIN7 jsou dostupné a kompletní spotřební materiál včetně tonerů je přibalen ke stroji.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.