Náhlavní souprava PlayStation VR2 je navržena primárně pro použití s konzolí PlayStation 5, ale s rostoucí popularitou virtuální reality mnoho uživatelů hledá způsob, jak tento pokročilý headset použít také s PC. PlayStation VR2 - PC Adapter je zařízení, které umožňuje připojit váš PlayStation VR2 k počítači a využít jeho špičkovou technologii i pro PC hry a aplikace.
Vychutnejte si dechberoucí rozlišení 2000 × 2040 pixelů na každé oko, což vám poskytne mimořádně ostrý obraz a prozkoumejte rozsáhlé virtuální světy díky 110° širokému zornému poli. Zažijte precizní dotykovou interakci s detekcí prstů a snadno přepínejte mezi virtuálním a reálným prostředím s funkcí Transparent View. Foveated rendering (bez sledování očí) optimalizuje výkon a zlepšuje vizuální kvalitu, zatímco 3D zvuk vás ponoří do bohatých prostorových scén. Funkce jako HDR, zpětná vazba, sledování očí, adaptivní spouštěče nebo haptická zpětná vazba (mimo vibrace) nejsou při použití na PC dostupné. S PC adaptérem můžete připojit PSVR2 k vašemu počítači a získat přístup k širší škále her.
Minimální požadavky na PC:
Operační systém:
Windows 10 64-bit / Windows 11 64-bit
Kód: | MSX005VR2PC1 |
Záruka: | 24 měsíců |
Odkazy: | Stránky výrobce |
Informace o výrobci |
Sony Central and Southeast Europe, V Parku 2308/8, 148 00 Praha 4, 148 00 Chodov, Česká republika, [email protected] Sony Corporation je japonská společnost založena v roce 1946. Své sídlo má v Tokiu. Její počátky byly nenápadné. Prvním produktem prodávaným pod značkou Sony bylo tranzistorové rádio. Právě rádia hrála stěžejní úlohu při expanzi v 60. letech. Svět si produkty Sony velmi rychle spojil s výrobky vysoké kvality a nízké ceny. V 70. letech byla Sony tvrdě zasáhnuta ekonomickou krizí. Mnozí analytici ji již označovali za mrtvou společnost. Podcenili však typickou japonskou houževnatost a odvahu. Krize pro Sony nebyla zhoubou, ba naopak posloužila jako odrazový můstek. Společnost stojí za vývojem CD disku a následně i DVD disku. Začátkem 90. let si Sony připsala další významný úspěch, když představila herní konzoli PlayStation. Právě herní konzole představují průnik třech stěžejních oblastí, ve kterých společnost v současnosti působí – elektronika, videohry a zábavní průmysl. |