Obnovit stránku

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód ZAPLATIMONLINE při objednávce nad 2 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Vážení zákazníci, varujeme před podvodnou SMS, která informuje o losování výhry. Tato SMS není zasílána společností Alza.cz. Prosíme, na tuto SMS nereagujte.

Xbox 360 - herní konzole

Reklamace zboží značky Xbox 360 - herní konzole

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

Veškeré problémy s konzolí XBOX360, včetně reklamací a oprav, řeší linka technické pomoci na placeném čísle 800 142 365 nebo 239 000 459 (v provozu od 10:00 do 18:00). Po zavolání na tuto linku dostanete několik jednoduchých otázek, aby se vyloučily závady spočívající nesprávném zapojení apod. Pokud tento postup nevede k cíli, tj. odstranění závady, a pracovník Microsoftu uzná, že je zapotřebí konzoli odeslat na reklamaci, zaregistruje sériové číslo konzole na jméno zákazníka, zaznamená si kontaktní údaje a objedná přepravní službu, která konzoli vyzvedne na adrese zákazníka. Opravenou konzoli zákazník obdrží stejným způsobem zpět. Tímto způsobem probíhá reklamace pouze konzolí Xbox 360. U samostatně zakoupeného příslušenství a her je postup vyřizování reklamací tradiční – tzn. přes prodejce, u nichž byl produkt zakoupen.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zpět
WEB8